|
Mysteryland 2003 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by WoberT
besöka Tresor innan dom lägger ner.. =) |
vem/vad är Tresor? |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by reveal
vem/vad är Tresor? |
Tresor är en riktigt känd klubb.. tror PvD gjorde sin första spelning där.. ligger i ett gammalt bankvalv.. =) |
|
|
| Glorie |
| ska ni slå ihop westcoast & sthlm? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
ska ni slå ihop westcoast & sthlm? |
Vi får se :)
För mig är det dock bara Mysteryland som gäller alltså!
Jag kanske t.om får jobb där *woops hemlis ;)* |
|
|
| mjz |
jo, mysteryland som gäller för mig med...
vad har du nu lyckats få för jobb? jag antar att det är aningen mer glamouröst än att skrubba toaletter? ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by mjz
vad har du nu lyckats få för jobb? jag antar att det är aningen mer glamouröst än att skrubba toaletter? ;) |
Haha jarå..om jag nu får det så handlar det om att underhålla allt skönt partyfolk med eld :) |
|
|
| mjz |
| aha, är alla helt sålda på poi nuförtiden eller? har två kompisar som håller på också... :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by mjz
aha, är alla helt sålda på poi nuförtiden eller? har två kompisar som håller på också... :) |
ja jag är då det iaf :) Gillar att uppträda.... fick inte elda på mysteryland men jag kommer förmodligen att få uppträda med glowsticks istället...jag bangar inte på att stå på¨scen med Pvd :D
Mina biljetter borde komma på posten snart... |
|
|
| ScuL |
Extra live act announced at Mysteryland:
Future Shock (UK)
They are known for their remixes of:
Underworld, Moby and The Chemical Brothers
Future Shock is the most-wanted act after The Chemical Brothers at this moment. ID&T is proud to be able to add them to the line-up of Mysteryland. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jaha, då tänkte man fixa biljett nudå! :)
Hur ser bilen ut ifrån sthlm's -området??
"Team Westcoast" innehåller endast två pers, jag själv och tobo99.
Och jag är den enda som har körkort :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| som det ser ut nu är det bara jag och Steve som är spikade i den bilen..min bror kanske hoppar på....i annat fall får vi nog slå ihop bilarna.... |
|
|
|
|