return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 
Mysteryland 2003 (pg. 24)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by WoberT
besöka Tresor innan dom lägger ner.. =)


vem/vad är Tresor?
WoberT
quote:
Originally posted by reveal
vem/vad är Tresor?


Tresor är en riktigt känd klubb.. tror PvD gjorde sin första spelning där.. ligger i ett gammalt bankvalv.. =)
Glorie
ska ni slå ihop westcoast & sthlm?
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
ska ni slå ihop westcoast & sthlm?


Vi får se :)

För mig är det dock bara Mysteryland som gäller alltså!
Jag kanske t.om får jobb där *woops hemlis ;)*
mjz
jo, mysteryland som gäller för mig med...

vad har du nu lyckats få för jobb? jag antar att det är aningen mer glamouröst än att skrubba toaletter? ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by mjz
vad har du nu lyckats få för jobb? jag antar att det är aningen mer glamouröst än att skrubba toaletter? ;)


Haha jarå..om jag nu får det så handlar det om att underhålla allt skönt partyfolk med eld :)
mjz
aha, är alla helt sålda på poi nuförtiden eller? har två kompisar som håller på också... :)
SteveTranz4ever
På fredag bokar jag min biljett... bara så ni vet ;)


http://www.ticketbox.nl/winkel/sele...e=001&action=m3
mindshooter
quote:
Originally posted by mjz
aha, är alla helt sålda på poi nuförtiden eller? har två kompisar som håller på också... :)


ja jag är då det iaf :) Gillar att uppträda.... fick inte elda på mysteryland men jag kommer förmodligen att få uppträda med glowsticks istället...jag bangar inte på att stå på¨scen med Pvd :D

Mina biljetter borde komma på posten snart...
ScuL
Extra live act announced at Mysteryland:

Future Shock (UK)

They are known for their remixes of:
Underworld, Moby and The Chemical Brothers

Future Shock is the most-wanted act after The Chemical Brothers at this moment. ID&T is proud to be able to add them to the line-up of Mysteryland.

SWE_TRANCE
Jaha, då tänkte man fixa biljett nudå! :)
Hur ser bilen ut ifrån sthlm's -området??
"Team Westcoast" innehåller endast två pers, jag själv och tobo99.
Och jag är den enda som har körkort :rolleyes:
mindshooter
som det ser ut nu är det bara jag och Steve som är spikade i den bilen..min bror kanske hoppar på....i annat fall får vi nog slå ihop bilarna....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement