|
Mysteryland 2003 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | | Originally posted by mindshooter så har alla bangat ur (vissa förståss med väldigt bra anledningar) utom jag och stefan |
vilka var det som skulle med? har inte haft så bra koll på denna tråden |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
vilka var det som skulle med? har inte haft så bra koll på denna tråden |
minns inte alla nu...men SWE_Trance, tobo99, AC, WoberT är några som varit på tal... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Som jag faktiskt nästan räknat med så har alla bangat ur (vissa förståss med väldigt bra anledningar) utom jag och stefan, detta betyder att vi kommer sitta med skyhöga kostnader för både båt och bensin nu om inte två till hoppar på. Om det nu är någon som på något mystiskt vis inte visat intresse men alltså verkligen vill åka med så finns det plats.
Tack tack |
Sugen på att följa med... Jupp
Har pengar så det räcker... Jupp
Kan säkert dra med mig nån mer... Jupp
Problem? Fyller inte 18 fören i vår :'( |
|
|
| ScuL |
| vet inte om du ser ut. men ibland om du ser ut äldre än du faktiskt är har de ingen problem att tillåta dig. det kommer typ 40/45.000 människor. dem har absolut inte tillräcklig tid att kontrollera alla som kommer in. har du kanske nån bild lr sånt? :) |
|
|
| Glorie |
| exakt.... de ggr ja varit på festerna... har det inte ens varit tillstymmelse till ID-kontroll.. men de e ju ändå ganska riskabelt.. tänk om han inte kom in :sadgreen: |
|
|
| St_Andrew |
| mjo kul o åka några hundra mil betala 2600 o sedan upptäcka att jag inte kommer in, men vänta lite så ska jag kolla om jag hittar någe foto... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan alltså... Om ett par dagar åker vi... kommer bli hur fett som helst...
Vi behöver dock fortfarande fylla 2 platser... Våga chansa säger jag... häng med... Bara strax över 1000 spänn för resan... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by AC.
Två hollendska konstaplar vet ;) |
ja heellleeguuu, vad ja skratta den natten och jag skrattar fortfarande när jag tänker på poliserna och vad de tänkte när de såg oss. Mwuhahah :D:stongue:
det kostar btw... ca 2300 kr (totalt) att flyga sthlm-amdm på www.jetweb.se |
|
|
| ScuL |
hmm
om de inte tilllåter dig hos första gate:n åker du tillbax i linan och försöker du igen hos en annan gate. det finns massor av holländare som kommer in trots att de har inte fylld 18. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan så svårt det ska vara att hitta någonstans att bo/sova... Nästan allt e fullbokat eller dyrt som fan...
Kanske man ska ta med tält och bo på kamping... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan så svårt det ska vara att hitta någonstans att bo/sova... Nästan allt e fullbokat eller dyrt som fan...
Kanske man ska ta med tält och bo på kamping... |
kan funka..ekonomiskt om inte annat...jag kan fixa 2 manna tält.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
kan funka..ekonomiskt om inte annat...jag kan fixa 2 manna tält.. | Jag snackade med miss_proxi tidigare ikväll på telefon, hon skulle hjälpa oss imorrn att kolla... Tyvärr har dom ingen allemansrätt vad jag vet så de e olagligt att bar slå upp ett tält i nån dunge... Jag kan sova i bilen också, när man fäller ner baksätet är den som en stor dubbelsäng men världens baslåda som nallebjörn :) Vi löser detta på ett eller annat vis... |
|
|
|
|