|
Mysteryland 2003 (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kanske man kan få en tjej att ta på sig en jätte BH och stoppa in min kamera där... :p |
hörre du mannen... du som är så kreativ av dig borde fan ta på dig en jätte-bh själv, och smuggla in kameran :p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
hörre du mannen... du som är så kreativ av dig borde fan ta på dig en jätte-bh själv, och smuggla in kameran :p |
tycker inte att ID&T gillar smugglare :)
i fjol hade de också problem med 'klättrare' -> människor som vill gå in i festivalområde illegalt.
den här år använder de hunder att förekomme problemet :D |
|
|
| Glorie |
| Ey, scul.... nu såg du minsann lite annorlunda ut, än va ja minns dig :) I like your hair!!! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
Ey, scul.... nu såg du minsann lite annorlunda ut, än va ja minns dig :) I like your hair!!! |
hehe.. ja jag ändrade liten. har haft det sen trance energy faktiskt men jag gick till frysören dagan innan, asså mitt hår var liten kort. bilden var tagits när det har växt liten längre ;) men tack iaf :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
BIG CREDS TO SCUL !!!
Han har fixat så vi får slagga hos hans föräldrar... TACK SOM FAN ! :gsmile:
Imorrn bär de av :) |
|
|
| mindshooter |
Scul är min idol just nu!! önskar hag hade en fribiljett till så att jag kunde bjuda dig med mannen :).
Kommer bli riktigt najs det här!
Snart drar vi |
|
|
| ScuL |
lol :)
det e lugnt :D
det finns några saker vi ska prata om men det löser sig :) |
|
|
| AC. |
Hur mycket beräknar ni att denna resa kommer gå på nu när ni både har bil och sovplats fixat?
Finns det någon plats kvar i bilen? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by AC.
Hur mycket beräknar ni att denna resa kommer gå på nu när ni både har bil och sovplats fixat?
Finns det någon plats kvar i bilen? |
Tyvärr finns det inte plats kvar i bilen...
Om det enda jag inte tar med i beräkningarna är mat och shopping så kommer det kosta för mig och mindshooter 1250 spänn i var... resa + inträde + boende. Kunde blivit 1000 om inte dom andra två resenärerna ändrade sina planer lite, men det löste vi med en kompromiss...
1250:- är ju vad man bränner 2 kvällar på krogen :) Klart värt de... :) |
|
|
| Glorie |
vilka e de andra två som ska åka med? nån man känner till? :)
Och har ni stefans bil eller? :)
Se till att dokumentera resan väl, kör lugnt å ha det naaaajz! ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
vilka e de andra två som ska åka med? nån man känner till? :)
Och har ni stefans bil eller? :)
Se till att dokumentera resan väl, kör lugnt å ha det naaaajz! ;) |
Det är ett par kompisar till mindshooter... det har vart så mycke trul å osäkert så vi fick ta till två personer som inte är tranceaddicts...
Vi kommer ta min bil, får den från verkstaden imorrn, Har ju vart på lagning efter stöldförsöket
Vi kommer så klart filma så mycke vi kan från resan, vet ju inte om vi kommer få in min kamera på ML (förmodligen inte)
Klart jag kommer köra lugnt.. kommer snitta runt 130-140.... :gsmile: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Klart jag kommer köra lugnt.. kommer snitta runt 130-140.... :gsmile: |
vaffan, det är ju nästan inte för fort ens en gång... ;) |
|
|
|
|