return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Mysteryland 2003 (pg. 21)
View this Thread in Original format
AC.
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Mysteryland är namnet på festen om jag ska va petig, stället i år heter nåt i stil med Haarlemmermeer Floriade.
Som jag känner har inte jag en chans i världen med tanke på min ekonomi att dra till England och visst finns det andra fester men detta är en stor fest som är välkänd som man borde ha besökt iaf en gång innan man dör så varför inte nu.

Ang. video materialet så är det från förra årets Mysteryland DVD :)

Nån som vill ha ? Säg ba till ;)

Jo, givetvis heter festivalen Mysteryland och stället det hålls på Haarlemmermeer Floriade. Missförstog nog mig lite där :) vad jag menade på var att Mysteryland hålls på en väldigt vacker plats och det drar utöver vilka DJs som ska spela sina skivor. Kunde inte riktigt dra mig till minnas allt jag såg på de dära filmsnuttarna från Mysteryland DVD:n, kunde inte heller kolla på den nu, någon codec eller något som spökar min dator.

I vilket fall som helst...
Jag skulle inte hysa några som helst agg mot er om ni fylla bilen över en dag utan att verkligen ta besked från mig som jag vaklat fram och tillbaka med min närvaro på forumet. Ur min synvinkel är det först till kvarn som gäller nog för att det finns person som jag heldre ser mig åka av den simpla anledning att jag träffat dem förut och inte minst snackat om att göpra om samma sak i år också.
Jag är dock lite nyfiken på vad sjuton man ska göra i holland om man åker ner redan på torsdag, iofs så är en dag rätt lätt att fördriva. Kan absolut tänka mig ett par saker som man säkerligen inte återfinner hemma i Sverige som finns väldigt fritt och öppet i Holland.

uhm, Ska försöka ta kontakt med dig mindshooter på ICQ så fort jag finner mig lite mera tid över till hands, så kan vi prata mera om resan som kanske inte intreserar alla.
Amnezia
lovar komma me besked så snart jag snackat me ac om han kan komma online nån gång pojkspjuvern:p :D :rolleyes:

hur många finns i bilen nu??? mind,steve å wobert?? kör på 5 i bilen va??:rolleyes:
ger besked så fort jag bara vet nåra detaljer..

ett par frågor bara hehe
hur många dar har sthlms bilen tänkt stanna där nere??
bra å veta å så..förra gången måste vi slagit nånslags rekord i blixtvisit i holland..kan knappt varit mkt mer än 48tim max..hehe

men typ fre-sön,mån? checkat hotell å sånt?

återkommer:cool:
Amnezia
quote:
Originally posted by AC.
Jag är dock lite nyfiken på vad sjuton man ska göra i holland om man åker ner redan på torsdag, iofs så är en dag rätt lätt att fördriva. Kan absolut tänka mig ett par saker som man säkerligen inte återfinner hemma i Sverige som finns väldigt fritt och öppet i Holland.

köpa vinyl grabben...nått vi verkligen saknar här hemma e bra affärer som säljer 12:or:rolleyes: :whip:
fast "väldigt fritt å öppet"? tänker på coffeeshops kanske:p
tror jag har kvar d där mysko lilarosa pillergrejen som terpsi hade hittat...hehe läckra färger jue:cool:

så d e redan på tors som e avresdag??
SteveTranz4ever
5 i bilen... mja mjä... då vill jag sitta i fram så mycke som möjligt, de e inte så himla bekvämt även om det finns plats men 3 i baksätet blir nog lite väl jobbigt i längden.

Anledningen att jag vill åka ner redan på torsdagen är att kunna åka ner i lugn och ro utan någon deadline + att vi kan fixa sovplatser lite lättare... sen e de väl soft med en mini semester...
Man hinner vila upp sig från resan ner (läs ladda inför festen)
Man kan glo i affärer nånstans (efter kläder eller vinyl)...

Tidigare i år när jag var på Trance Energy så vardet bara till bussen, raka vägen ner, några timmar på stan innan festen började, efter festen var det in i bussen som i en sardinburk och hem...
Where´s the rush ;)
Jag röstar iaf på ner torsdag hem söndag. (talar för sthlms bilen nu)
mindshooter
bara vi är hemma innan tisdag så är jag game.... kommer krävas lite mer pengar om man ska shoppa och så dock...men fan det är juh en grej o va i holland..gå ut på pubben o så :)

Röstar oxå på 4:a i bilen... jag har suttit 3 pers bak i stefans bil förut och det var riktigt jobbigt efter 2 timmar bara....softare att kunna ha lite spejs om man vill vila och så :)

AC återkom via ICQ så fort du kan :)
Glorie
hehe... okej då.. va bra att ingen kände sig förbisedd.... de e väl bara ja som tjej som skulle känna så antar jag.. för det skulle ja nog :) hejhå, lycka till...
WhiteRussian
quote:
Originally posted by AC.
Jag är dock lite nyfiken på vad sjuton man ska göra i holland om man åker ner redan på torsdag, iofs så är en dag rätt lätt att fördriva. Kan absolut tänka mig ett par saker som man säkerligen inte återfinner hemma i Sverige som finns väldigt fritt och öppet i Holland

Du vill väl se vad det är dem är så rädda för, eller hur? :)
One time won't hurt... :disbelief

Fast niederweed är extremt starkt, så ta det lugnt, :)
Glorie
Kolla här!!!

asså... sån skulle man haft å dragit me hela svenska TA til ML me ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
Kolla här!!!

OT: :eyespop: Fy satan vilken jeddra buss !!!!
mjz
quote:
Originally posted by Glorie
Kolla här!!!

du e säker på att du inte redan har en och bara har glömt den i garaget eller nåt?

skulle kunna bo permanent i en sån där... :)

ska vi skramla ihop till en sån så bidrar jag gärna med en femtilapp och ett fickljummet jenka-tuggummi (innehållet i min vänstra ficka) :)

WoberT
Steve: hur många med körkort är ni nu?.. 3 va ju att föredra va. om dom andra bangar så kanske teza följer med.. hon har ju körkort.. =)
men jag är nästan säker på att jag ska med.. ska checka ekonomin bara.. =)
WoberT
nu har jag kollat upp det där med ledighet. o det är ingen annan som ska ha semester då så det ordnar sig med det.. =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement