|
Laat jezelf zien.... (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
coole pics Bellie..
hey Eye-riz is dat nexus in Leiden???? daar ben ik ooit geweest
misschien ni..maar ja zelfde naam.lol....nee Boeiuh
[/ambiguous mode]
hier nog een leuke Pic for ya!!!!!!
seeeee I CAN FLYYYYYYYYYYYYYYY
..tot dat het koord knapte!!! LOL
Dit was vorig jaar in ................... JAJAJAJ vraag maar an Bellie Bel |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Dit was vorig jaar in ................... JAJAJAJ vraag maar an Bellie Bel |
HERSONINISSOS of iets dergelijks staat erop, zal dus wel kreta zijn dan |
|
|
| Dago "B" Duck |
Gave foto !
Nee, is niet NEXUS uit Leiden. Is een vriendenclubje uit Utrecht dat eens in de 3 maanden een geweldig relaxt underground Trance-feest organiseerd voor zo'n 350 man. |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Gave foto !
Nee, is niet NEXUS uit Leiden. Is een vriendenclubje uit Utrecht dat eens in de 3 maanden een geweldig relaxt underground Trance-feest organiseerd voor zo'n +/- 350 man. |
KEWL
Normaal kijk ik ni zo Scheel als op die photo...maar hier was ik egt even Scared less......AAAAAh What a RUSHHHHHH |
|
|
| Miss Proximus |
| maar...ey YO..Nastra, ben je nou blank of donker? want op die dj foto leek je donker, maar op deze blank! Niet dat het wat uitmaakt, maar ik ben gewoon curious..... :) |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ik ben beiden.....(wigger)
Snachts of als ik ergens donker ben verander ik kleur ..dan word ik zwart...
Las de SON schijnt word ik blank....Ik heb genetische eigenschappen van zon Iguana vaag beest die kleur kan veranderen.....
NEEEEEEEEEEE joh
Ik gewoon een Blanke Brit
Alleen ja als ik in de zon heb gelegen kan je het ni bepalen soms...
BOEIUH |
|
|
| Bellie |
haha kewl nastra :D
je bent wel gek ouwe dat je hebt gejumped op kreta....
mij niet gezien.Ken ik het wel weer.Als ik jump knapt het elastiek weer ofzo ;)
GREETZ!! |
|
|
| Eye-Riz |
hahahaha, Nastra, leuke foto :D
en nee, Bellie, het is dus niet Nexus uit Leiden (daar schijnt Armin zijn residentie te hebben gehad)... was ook even verward toen ik hoorde dat er al een Nexus gebeuren bestond in de house...
Check die site anders ff en laat dan ook wat achter in ons gastenboek, dan gebeurt daar tenminste ook wat:D :D :D
en oja, Petrus en Optimus zijn al een keer zo 'aardig' (:p) geweest om mijn foto ergens te plaatsen op dit forum, dus daar doen we maar niet meer aan, hihihi! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hahahaha, Nastra, leuke foto :D
en nee, Bellie, het is dus niet Nexus uit Leiden (daar schijnt Armin zijn residentie te hebben gehad)... was ook even verward toen ik hoorde dat er al een Nexus gebeuren bestond in de house...
Check die site anders ff en laat dan ook wat achter in ons gastenboek, dan gebeurt daar tenminste ook wat:D :D :D
en oja, Petrus en Optimus zijn al een keer zo 'aardig' (:p) geweest om mijn foto ergens te plaatsen op dit forum, dus daar doen we maar niet meer aan, hihihi! |
Uuuhm...???
ik vroeg dat niet hoor dat was nastra ;)
GREETZ!! |
|
|
| Eye-Riz |
| mmm, te weinig koffie gedronken vanmorgen, ben overduidelijk nog steeds niet wakker ;) |
|
|
| Eye-Riz |
| hey maar eh... waar blijven al die foto's nou?! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hey maar eh... waar blijven al die foto's nou?! |
Ik wil nog wel wat foto's van mezelf plaatsen, maar dat wordt ook weer zo eentonig!!! |
|
|
|
|