return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Laat jezelf zien.... (pg. 6)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik


reken maar dat het dak eraf gaat, willen jullie TA's ook komen.......:D dan krijg je een biertje op mijn 17de verjaardag....:)

misschien kun je Arjans Swing T-shirt lenen, staat anders zo lullig, staan we daar allemaal met hetzelfde T-shirt aan in de Gompie, en jij als enige zonder dat t-shirt aan........

(De Swing is het cafétje van GoGo-Tours, waar we om 10:15 al aan de eerste meters bier zaten.......:D:D)


Jullie gaan toch geen Swing T-shirt aan doen he ???

Me = Confused --> :conf: :conf: :conf:

(over prive-gesprekken gesproken...hm :))
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Jullie gaan toch geen Swing T-shirt aan doen he ???

Me = Confused --> :conf: :conf: :conf:

(over prive-gesprekken gesproken...hm :))


we zouden eventueel ook nog ons Oranje "Feesten en Beesten doe je in La Pacha" T-shirt aan kunnen doen, kregen we tijdens de Holland party, hebben we met z'n allen tijdens de busreis aangedaan....

(boeien, zo'n privégesprek, het forum is op dit moment toch een beetje dood, word veel minder gepost dan eerst, dan probeer je zo maar wat leven in de brouwerij te gooien..........:toothless )
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik


we zouden eventueel ook nog ons Oranje "Feesten en Beesten doe je in La Pacha" T-shirt aan kunnen doen, kregen we tijdens de Holland party, hebben we met z'n allen tijdens de busreis aangedaan....


Weet je wat? Je kunt ook gewone kleren aandoen :p
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Weet je wat? Je kunt ook gewone kleren aandoen :p


nah, dat is zo saai man:p
Rudy
quote:
Originally posted by -=WVG=-
(over prive-gesprekken gesproken...hm :))


Inderdaad Blik! kan je plies ff deze privé gesprekken op IRC, of ergens anders, gaan houden? Want zo verpest je de thread! En jij (jullie) hebben er al bij meerdere threads voor gezorgd dat het op een gegeven moment helemaal nergens meer over ging! Thanx :)
Blik
quote:
Originally posted by Rudy


Inderdaad Blik! kan je plies ff deze privé gesprekken op IRC, of ergens anders, gaan houden? Want zo verpest je de thread! En jij (jullie) hebben er al bij meerdere threads voor gezorgd dat het op een gegeven moment helemaal nergens meer over ging! Thanx :)


dan mag ik je er vast ook wel aan herinnneren dat deze thread ging om het plaatsen van een foto en dat de laatste foto is gepost bij reply numero 27.......en bij het typen van dit berichtje komt het aantal replies op 65!!!!!!! dat betekent al 38 reply's zonder een foto........:rolleyes: dus dat betekent al in feite dat de thread al nergens meer over ging.........en natuurlijk niet te vergeten dat je zelf ook nog nieteens een foto hebt neergezet:rolleyes::rolleyes: en ik dat morgen wel ga doen als ik mijn foto's terug krijg......zo word de thread ook weer wat leven in geblazen, wat ik niet van jou kan zeggen...........
Rudy
Ik bedoelde die post van mij echt niet om jou aan te vallen! Alleen in de thread van Miss Proxy hadden we het erover dat we geen persoonlijke gesprekken meer willen! Dus ik dacht ik geef jou ff het voorbeeld van een persoonlijk gesprek aan Blik! Eigenlijk zou ik deze mssg moet PM'en want deze heeft idd ook nix met het onderwerp te maken!

En het zou leuk zijn om ff foto's te posten, blaast idd weer wat leven in de thread! En ik heb nog geen foto gepost, maar ik heb er ten eerste geen op mijn compu, en te tweede weet ik niet waar ik ze op i-net moet zetten!


Maaruhm, dit was niet om te flamen, maar gewoon ff iets toe te lichten! Dus neem het niet persoonlijk op! Maar ik zeg het tegen jou omdat jij de mod bent!


Thanx
-=WVG=-
Aaaach een prive-gesprekje meer of minder...

Mij maakt het eigenlijk geen zak uit...Maar ok, het zal voortaan op MSN of wat dan ook besproken worduuh :)
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Rudy
weet ik niet waar ik ze op i-net moet zetten!
Thanx


Op brinkster

gewoon uploaden heel simple
MetzZ_!!
Simpel?? Vast ja, maar als ik mijn foto upload... dan blijft die pagina staan : Uploading File etc... Waar haal ik dan die URL vandaan??

Blik
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro


Op brinkster

gewoon uploaden heel simple


het probleem met brinkster is alleen dat je pagina moet hebben, anders word je account weggehaald, en het is niet echt makkie om een paginatje te maken met alleen piccies met brinkster........dus als iemand een andere website heeft die pics support zou het heel fijn fijn.......

en Rudy, no probs m8
Nastra Azzurro
is het zo
ik heb een account maar geen pagina

en ik heb hem nog

huh???

maaruh ja
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement