|
Laat jezelf zien.... (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Obi |
Dit ben ik.

 |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Obi
Dit ben ik.

|
Je kijkt wel verdacht uit je ogen! :p:p |
|
|
| Blik |
Obi, zijn dat oordopjes, :p geintje, is wel een coole foto
flipper: holland party was vet hoor in Pacha, salou zou ik zo nog een keer naartoe gaan |
|
|
| Dj Alpha |
whaha oordopjes :D:D
Ik had r ook zo bijgelopen hoor als ik daar was :p j/k |
|
|
| Obi |
Ik heb altijd oordoppen bij mij op feesten. Maak ik ook regelmatig gebruik van trouwens, ik wil graag nog een beetje kunnen horen als ik 35 ben.... Ik ga gemiddeld naar zo'n 2 á 3 feesten per week, dan is het écht niet goed om altijd maar al die decibellen te verduren.
Ik merk ook wel dat sinds Mystery Land '94 op de maasvlakte ik toch wat party-beschadiging heb opgelopen... Toen liep ik een week met een brom in m'n oren... En nog steeds heb ik wel 's moeite met mensen te verstaan in een geluidsomgeving..
Ik loop nu zo'n 3 jaar met oordoppen rond (heb ze niet constant in hoor), maar ik moet zeggen dat ik het nu steeds meer zie op parties. Zeker op Nature One vorige week, zag ik vele mensen met doppen rondlopen... Goede zaak.
Enneh, over dat 'er verdacht uitzien' -> wees maar niet bang, ik gebruik niets.. Zelfs al jaren geen weed of hash meer... Een drankje lust ik wel (als ik niet werk), maar daar laat ik het bij.. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
whaha oordopjes :D:D
Ik had r ook zo bijgelopen hoor als ik daar was :p j/k |
Hahahaaa... dies sterk!
K had trouwes gehoord dat ze op sommige festivals (deejz was toevallig dan van the prodigy) zelfs oordopjes uitdelen..
Vind t opzich ook wel strak plan.. sommige van mijn vrienden zeggen ook continu "wat wat".. "sorry".. "wat zijj je" "he" ..lol ach na je 35e is het leven toch over :) |
|
|
| Obi |
Nog twee pics:

Mystery Land 2001 (16 juni) ----> jaja, ik weet het, ik had er al héél wat uurtjes opzitten en de nacht daarvoor zo goed als niet geslapen, ik was best moe...

Wakeboarden, week of twee geleden.
Oh ja, deze:

is dus op Sensation gemaakt, als dat nog niet duidelijk was... |
|
|
| Dj Alpha |
Bij mij is het standaard om 3 keer "HE???!!!" te zeggen...
Maar t blijft een leuke hobby :D
Oow ja voor ik t vergeet, Obi je bedoelt vast JUNI ipv JULI :) |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Obi

|
Hm, kun je mij bij het volgende feest niet een paar van die bandjes die je om je rechterpols hebt opsturen? :D
Effe serieus, wat is je job eigenlijk bij id&t?
grtz,
TNG |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Obi

is dus op Sensation gemaakt, als dat nog niet duidelijk was... |
Ik d8 al wat zie je er witjes uit :D:D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Blik
holland party was vet hoor in Pacha, salou zou ik zo nog een keer naartoe gaan |
Zekers, echt geweldig, en ook een ideale combinatie.. Eerst lekker partyen met die hollandse feestnummers, 'wonderfull days' en 'don't touch that stereo' :D Om daarna weer flink los te gaan op de beats van Dj Toni Correa :stongue: :p |
|
|
| Blik |
jaja, hier is die dan eindelijk..........mijn vakantiepic van salou
ik ben de jongen met de rooie pet op mijn kop, de rest zijn een paar vrienden van mij, en de gast helemaal rechts was iemand uit rotterdam
Dit was trouwens om 10:30 's ochtends, toen waren we net aangekomen met de bus en zaten we aan de meters bier
(sorry voor de slechte kwaliteit............maar geen tongetje Miss proximus:D)

(haha, was in mijn enthousiasme gewoon de foto vergeten.......:stongue: :stongue: :stongue: de gast in het midden die op iemand anders zit is ADK trouwens) |
|
|
|
|