|
Laat jezelf zien.... (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Sandman
Nou vooruit dan maar.
Het is wel een foto van 2 jaar terug.
Zit ik op een 996 YUM YUM
maar sindskort rij ik op een suzuki gn 250 WOEI!! :D :D |
haha, maat van me gaat in februari semi-prof racen, ik zal es vragen wat voor beessie hij ook al weer reed, maar weet zeker dat je nergens ben met jouw suzukitje :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Voor al die Newbies die er nog niet bij staan
Kom maar op met die pics!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
zo petrus, had je weer es tijd over ofzo, ff een ouwe thread ophalen?
en nee, ik ga geen pic posten.
al is dat alleen maar omdat ik de laatste 2 jaar alleen maar op fotoos bij bruiloffies ben gezet en door de crew van TranceEnergy, en die hoeft hier NIET te komen staan (of rubdub moettum posten, die hebbum wel, ai ai ai, nou ja, hij staat daar ook op, scheelt wel weer)
groeten |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by Gekhous
haha, maat van me gaat in februari semi-prof racen, ik zal es vragen wat voor beessie hij ook al weer reed, maar weet zeker dat je nergens ben met jouw suzukitje :) |
Dat weet ik zeker dat ik nergens ben als die maat van jouw semi-prof gaat rijden.
Heb het meegemaakt. In breda heb je een viaduct en daarna 2 afslagen(links en rechts dan wel he :D)
ik met mijn maten rijden
1--> yamaha R6
1--> Suzuki bandit N 600
1--> Honda CBR 900 fireblade
en ik met mijn suzuki gn 250
Hun weg scheuren bij het stoplicht (boven aan op het viaduct waren ze al over de 160) ik moest nog naar zijn 3e versnelling!!
En je raad het al.... hun links af en ik rechts, ik had het niet gezien... welke kant ze opgingen, dus ik gokken DOH
Maar ja ze hadden me nog even ingehaald, en toen maar over de wat rustigere toer :D :D :D
Dus het was nog goed afgelopen.....
Sandman
Maar ja, er begint al ijs te ontstaan op de weg (en strooien helpt ook niet) dus ik ga hem de komende tijd maar goed schoon maken. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Van links naar rechts:
RubDub, ene gast genaamd Johnnie B, Kermit KolkieWolkie :p
Greetz RubDub
 |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
en nee, ik ga geen pic posten.
al is dat alleen maar omdat ik de laatste 2 jaar alleen maar op fotoos bij bruiloffies ben gezet en door de crew van TranceEnergy, en die hoeft hier NIET te komen staan (of rubdub moettum posten, die hebbum wel, ai ai ai, nou ja, hij staat daar ook op, scheelt wel weer)
groeten |
hehe Kolkie, dat soort opmerkingen vraagt om daden! :D
Heb mezelf een andere coupe laten aanmeten, dus ik zie er weer heel anders uit.....
Greetz RubDub |
|
|
| dj_highforce |
Hier is ik.. op vakantie in Spanje..

:D |
|
|
| New Wave |
Hier is mijn hoofd

beetje klooien op Awakenings ken nooit kwaad weze |
|
|
| basvh |
nu weet ik het zker dat ik jouw op impulz heb gezien, in het begin om uurtje of half elf stond ik in de techno zaal, en toen zag ik jouw staan en toen d8 ik, ik ken hem en toen ging het lichtje branden das bellie maar toen liep je opeens weg, ik wist het niet voor 100& zker dus daarom niet op ja af gestapt |
|
|
|
|