|
Laat jezelf zien.... (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| FF kijke ik kan pas gaan zakken voor me rijbewijs..rond 12 aug d8 ik.. dat soort dingen weet ik altijd heel goed.. wanneer moet je weer naar school... eeeeehh.... wanneer was dat afspraakje.. zaterdag 10 over 1 :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
WHEHEHE
Ik moe volgende week dinsdag ook afrijen man WHAHHA..... Wel om 8uur sochtends man,,,,das minder
Ik had vandaag een proef examen.....GESLAGD WOOHOO
CUm Laude... De meeste slagen ni op proefexamen bij me instructeur. Dus het zit gebakken....Ik weet nog vorige week zat ik nog te kloten met die fukkin borden en kijk techniek...nu is het gewoon natuurlijk man hehe
nog 4 dagen les en dan ben ik er woohoo...
ken ni w8en |
PHAT
Samen op de dezelfde dag op voor je rijbewijs. Ik moet om 9:50.
Ik heb ook al zo'n proefexamen gehad. Wij noemen dat een TTT (tussen tijdse toets) Ik heb ook al vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen.
ik moest vanmiddag weer voor het eerst lessen sinds 30 dagen vanwege de vakantie. En het was wel terring klote. ik moest ontzettend wennen, daar kwam ook nog eens bij dat ze deze keer een andere auto bij hadden dan normaal. |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | Tja... Ik snap niet waarom er altijd op feesten zo'n jacht is voor die bandjes.. De hele nacht lopen mensen aan m'n kop te zeiken of ik niet een vip-bandje voor ze heb.. |
tsss, wat een zware baan heb je toch.... :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
Me and Antiphus (andreas) op de Luuuuuve Parade :)
 |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by raoel
PHAT
Samen op de dezelfde dag op voor je rijbewijs. Ik moet om 9:50.
Ik heb ook al zo'n proefexamen gehad. Wij noemen dat een TTT (tussen tijdse toets) Ik heb ook al vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen.
ik moest vanmiddag weer voor het eerst lessen sinds 30 dagen vanwege de vakantie. En het was wel terring klote. ik moest ontzettend wennen, daar kwam ook nog eens bij dat ze deze keer een andere auto bij hadden dan normaal. |
Nee ik kon geen TTT krijgen...dus had ik een proef examen maara het telt nergens voor ....maar je oefent alleen....wel handig ..ik heb geen vrijstelling ofzo
maar dat maak ni uit kost alleen meer tijd op je egte examen.....hehe
Ik doe een 10 daaags cursas...ik begon vorig week maandag
en ben volgende week klaar...heeeeeeeeel chill
Ik moet om 7uur lessen en om8:30 ofzo afrijen |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Me and Antiphus (andreas) op de Luuuuuve Parade :)
|
Stoerrrrrrrr jackie!!! Ik heb hem ook maar dan in het bruin! :p :) :D :cool:
boeiend he! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jukx
Stoerrrrrrrr jackie!!! Ik heb hem ook maar dan in het bruin! :p :) :D :cool:
boeiend he! |
alleen jammur dat ie gekrompen is :( |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Obi
Op kantoor maak ik (samen met iemand anders) de websites van ID&T. Dus ID-T.com en alle event-sites (zoals sensation.nl, mysteryland.nl enz).
Op de evenementen maak ik foto's en daarbuiten nog wat algehele coordinatie. Op Sensation bijvoorbeeld heb ik de Special Treament gasten opgevangen 's middags en op Mystery Land heb ik het personeel van de internetstream begeleid.
Op Trance Energy ben ik foto coördinator, dwz dat ik de fotografen instrueer. Ook zal ik de fotodames van 538 begeleiden :whip: ;) .
Ook houdt je de boel natuurlijk altijd een beetje in de gaten, bijvoorbeeld of bardames (als Miss Proximus bijvoorbeeld :p ) niet gratis drankjes aan het weggeven zijn -> op staande voet ontslag betekend dat :D . En je bent natuurlijk altijd een aanspreekpunt van ID&T voor personeel en bezoekers.
Duidelijk..? [/B] |
Ja hoor, duidelijk zat. Enne....wat vangt t nou???:p:D:D Of mag je dat niet zeggen van papa Duncan?:p
En wordt je dus ontslagen ook als je maar één drankje gratis weggeef??? |
|
|
| Dj Alpha |
Zeg Obi,
Jij bent van ID&T duz jij gaat ons vast heel veel informatie geven aan ons over de ontwikkelingen :D:D
ff een blauwprint geven van een feest en aanwijzen waar je zo naar binnen kan lopen ofzo :p:p:p j/k |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Nee ik kon geen TTT krijgen...dus had ik een proef examen maara het telt nergens voor ....maar je oefent alleen....wel handig ..ik heb geen vrijstelling ofzo
maar dat maak ni uit kost alleen meer tijd op je egte examen.....hehe
Ik doe een 10 daaags cursas...ik begon vorig week maandag
en ben volgende week klaar...heeeeeeeeel chill
Ik moet om 7uur lessen en om8:30 ofzo afrijen |
zoiets wil ik ook, hoeveel uur rij je dan op één dag?? zoiets wil ik meteen na mijn verjaardag............15 juli jarig, en de 25ste mijn rijbewijs:D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
En wordt je dus ontslagen ook als je maar één drankje gratis weggeef??? |
Niet gebeurd op Shockers :P
Maar hij maakte ook een geintje, want ik geloof dat de drankenomzet gewoon voor de cateraar is; daar heeft ID&T dus noppes mee te maken :)Mocht ik t fout hebben: kom mij dan s wat vaker controleren "Obi", dan mag je me ff op m'n vingers tikken ;) WOEI!!!!!!! :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Zeg Obi,
Jij bent van ID&T duz jij gaat ons vast heel veel informatie geven aan ons over de ontwikkelingen :D:D
ff een blauwprint geven van een feest en aanwijzen waar je zo naar binnen kan lopen ofzo :p:p:p j/k |
Nee, die gozer komt alleen maar vertellen hoe geweldig Sensation wel niet zou worden :D:D:D:p |
|
|
|
|