|
Laat jezelf zien.... (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| tnx, dat maakt jou 'Blik, son of Ivanhoe' :D |
|
|
| Eye-Riz |
| kzie nix! (of zou ik dit nou naar je moeten pm-en om de thread niet te vervuilen? :D |
|
|
| Blik |
| hum.......vaag, konden jullie mijn salou pic (pagina terug ofzo) wel zien??? anders kan ik niet remotelinken met batcave.net:whip: |
|
|
| Miss Proximus |
| Kan wel met Batcave, doe ik ook namelijk Blikkie, maarre.....jeeeezzzz wat een moeite riz, voor die foto die je immers niet wilde plaatsen? :rolleyes: :D :p |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Tja, vrouwen en moeilijk doen !:eek: |
|
|
| Eye-Riz |
| tja, moraalriddertje he, moet doen wat ze belooft :D :D :D |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Moraalriddertje? Heb je een piemeltje dan??:eyes: |
|
|
| Eye-Riz |
pfff... zucht......:rolleyes:
Dago, moet jij niet oefenen voor vanavond ipv mij 'pesten'???
:D :D :D |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Eigenlijk zou ik de hele dag plaatjes moeten gaan draaien om vanavond geen flater te slaan, maar ik wordt steeds afgeleid door m'n vriendin die aan het kijken is wat ze vanavond aandoet en dus de hele kast aan het passen is in allerlei combinaties. En daar moet ik dus steeds van zeggen hoe het staat...:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Eye-Riz |
NU moet ie te zien zijn....
:D
 |
|
|
| Henkie_henk |
whahaaaa.. :p
Wist je trouwens dat 1 vleugel uit dat ponytje ze ass komt?
Hijs wel cool lol |
|
|
| Nastra Azzurro |
| das een staart |
|
|
|
|