return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Laat jezelf zien.... (pg. 16)
View this Thread in Original format
Trancetunnel
ikke @ Shockers
:stongue:

Bellie
hehehe was je alleen maar met chickies daar ofzo :D
Ik zie helemaal geen gasten...

GREETZ!!
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Blik

zoiets wil ik ook, hoeveel uur rij je dan op één dag?? zoiets wil ik meteen na mijn verjaardag............15 juli jarig, en de 25ste mijn rijbewijs:D

3 uur perdag....en soms 2 uur.....

maar het is 10 weekdagen...dus binnen 3 weken heb je hem wel

maar je moet egt maanden vor je verjaardag al inschrijven anders is het al vol

Ik had in januari (2 maanden voor me verjaardag) in geschreven......en ik kon pas in Augustus...dus dat was wel klote..anders zat ik al de hele vakantie al te cruisen..marja tis ni anders......
OENKABOENKA
Hey obi, wil nog wel ff tegen je zeggen dat de site: www.sensation.nl er erg goed en mooi uitzag. Alleen had je dat spelletje (snake) weg moeten laten, want dat speelt toch niemand.

{-_-}
Trancetunnel
quote:
Originally posted by Bellie
hehehe was je alleen maar met chickies daar ofzo :D
Ik zie helemaal geen gasten...

Nee, da's lekker interessant, met een kerel op de foto, laat maar!!;)

ik @ mallorca
Bellie
Uhhm niet zomaar een kerel.
Je vriend,Kameraad,makker,boezemvriend......:p

GREETZ!!
Obi
quote:
Originally posted by OENKABOENKA
Hey obi, wil nog wel ff tegen je zeggen dat de site: www.sensation.nl er erg goed en mooi uitzag. Alleen had je dat spelletje (snake) weg moeten laten, want dat speelt toch niemand.

{-_-}

Thanx for the compliment.

Enneh, snake werd door verassend veel mensen gespeeld, dus de aanwezigheid was gerechtvaardigd :)
Eye-Riz
okay, Henkie: jij hebt er nog een van me te goed: (zie andere thread, slaand op moraalridder :D :D :D) enne, Bellie, het is me gelukt via Brinkster (hoe is het mogelijk! :D)
Blik
jammer dat remote linken met brinkster niet werkt, en dat we dus een rood kruisje zien

naja, we kennen het allemaal, naar de eigenschappen van de pic, en dan de URL in je browser plakken.......en dan zie je het mooie plaatje
Eye-Riz
is oe niet te zien dan??? how come? ik zie hem wel. hoe laat ik hem dan zien? krijg hier een punthoofd van! :rolleyes:

Blik
quote:
Originally posted by Eye-Riz
is oe niet te zien dan??? how come? ik zie hem wel. hoe laat ik hem dan zien? krijg hier een punthoofd van! :rolleyes:

ik zal wel ff kijken of ik hem ergens kan uppen
Blik
en zie hier Eye-Riz (met zwaard:D)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement