|
Laat jezelf zien.... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
LOL, neeeeee
hij doet t nu wel hoor jongens:D:D:D |
|
|
| New Wave |
Ik zie nog niets.......alleen een wit hokkie mete en rood kruisje........................
lata |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zie nog niets.......alleen een wit hokkie mete en rood kruisje........................
lata |
je moet kijken bij de post van Optimus, niet bij de post van mij |
|
|
| Dj Lex |
| Haha nou ik zie hem nu wel en hij ziet er behoorlijk....... uh moe uit hahahaha:D |
|
|
| Miss Proximus |
| veel "chineesjes" hiero..yummie :D |
|
|
| New Wave |
zooo brakke kop hahahahaha
Mijn foto'tje komt er bijna aan, nog een weekie en dan staat ie der....................hoop ik.
LATA!!!!!!!! |
|
|
| Dj Lex |
| Ik heb gezocht, maar de laatste foto's van mij zijn in een zwembad van Duinrel, zo'n half jaar geleden, dus ik ga wel webxcammem en dan dat gekloot met Brinkster nog ff uitzoeken |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Komen er nog eens wat van die verknaakte en vertiefde hoofden in deze thread!!! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
ik heb dezelfde bril als bellie....maar hijs kapot
*cries* |
Heheheh nou die van mij is ook al naar de klote man.Ik had er 2 meegenomen naar Kreta.Kom ik aan in kreta valt er ineens ene glas uit.BLijkt er een schroefje te zijn losgetrilt.Dacht ik dan pak ik die andere wel uit mn koffer.Helemaal scheef :).Naja koop wel een nieuwe op Dancevalley
GREETZ!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Bellie
Naja koop wel een nieuwe op Dancevalley
GREETZ!! |
HEHE, zo'n vage smal brilletje, waarbij het licht wegschiet als een kristal. Daar word je pas lijp van als je die te lang op hebt!! |
|
|
| Henkie_henk |
| haha schiet het licht weg joh lol.. is dat voor of na je pilletje? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
haha schiet het licht weg joh lol.. is dat voor of na je pilletje? |
hehe, nee!! ook al ben je dronken dan gebeurt het nog! |
|
|
|
|