|
Laat jezelf zien.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haha...henkie..jij bent natuurlijk degene die de master in cool is :)
ik wil graag wat nieuwe foto's plaatsen maar me scanner is naar de kanker...scant alleen maar blauw/paars/zwart en hij maakt rare geluiden..damn :mad:
dus eerst ff weer wat oudjes :)
deze is 2 jaar oud...
deze is ook 2 jaar oud....
deze is recent....ik was een beetje melig...maar zo raar ziet ik er altijd uit :p ....
tjek dat spijkerjasje Henkie..hip man :) kraagje op haha |
Nu ken ik dat koppie van je wel onthouden... Als ik je op een feestje tegen kom trek ik je wel ff aan je kraagje (LOL) |
|
|
| magrec |
Keej ff wat foto's zoeken
Ik sta links. Foto van trance energy in Eindhoven vorig jaar April.
Ik sta hier als 2e van links vraag me niet hoe die meisjes heten want dat heb ik niet gevraagd :mad: :mad: :mad: :mad:
HAHAAHA OK DAN IK HEB DEZE FOTO NIET EERDER geplaatst op een site (Behalve dat ie op www.party.glow.nl staat
Sensation vorig jaar
EN dan nog een foto van Miss P op sensation met haar tong :p :D
 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
HEHE
Vaassen de gekste
Greetz to Mark Z. en Sander de W. uit Vaassen
SLIk, snuif, proest... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
EN dan nog een foto van Miss P op sensation met haar tong :p :D
|
nu weet ik weer waar die tongenfetisj vandaan komt :p :D :p
en nog een foto van M5, Bellie, Miss P en Cold :) op Qlimax
tjek die doppen haha :D |
|
|
| Henkie_henk |
Hey!
Snuggle.. je hebt gelijk die mensjes die jij beschrijft zijn nog net ietsie erger :p Als je nog eve verder gaat.. die candy lamers.. haha.. lol..
LoL @ Petrus :) .. mijn foto zal er ooit wel kome.. ik maak wel "actie" (*denk* *denk*) fotos op vakantie..thuis hebbe we ook geen scanner..
En vriend van mij die digitaal cameratje zou overneme van een gast.. nou die vriend van mij heeft die gozer 2 uur in rotterdam late w8e lol.. is niet gegaan :) lol Digitaal cameratje ist er dus ook nie.. en staat niet op nr1 van "nog aan te kopen"
En Magrec.. man man.. je vraagt de namen niet? Was dattan?! Je wil ze toch leren "kennen".. althans dat moeten ze denken :p Slecht hoor :)
Zo ik gaat naar me nieuwe acda en de munnik cd luistere :P |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Zo ik gaat naar me nieuwe acda en de munnik cd luistere :P |
BARF!! Oh sorry, smaken verschillen... |
|
|
| Dj Alpha |
| WTF vet veel replies.. alsof jullie egt nix anders doen :D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
WTF vet veel replies.. alsof jullie egt nix anders doen :D |
Veel replies???
Check mijn Soccer-thread...
Ik denk dat je dan wel beter weet...:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
WTF vet veel replies.. alsof jullie egt nix anders doen :D |
Tsja..het is eindelijk vakantie! Nog 4 dagen en dan lig ik met mijn ballen in Turkije!
Btw, ITWT 6 al geluisterd? Supercd!!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nog 4 dagen en dan lig ik met mijn ballen in Turkije!
|
Ik hoop niet dat je al te lang gaat.. :rolleyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| zie fototje hieronder, ik sta naast Armin :) |
|
|
| Dj Alpha |
| i bedoelde dat er vannachtend veel replies zijn bijgekomen.. |
|
|
|
|