|
Laat jezelf zien.... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| ik zal wel wat pics posten van mijn Salou trip........!!!!!!! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Blik
ik zal wel wat pics posten van mijn Salou trip........!!!!!!! |
nu al terug???:D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
nu al terug???:D:D:D |
10 daagjes gaan snel hoor, veels te snel eigenlijk, maar ik heb wel een paar lachen fototjes gemaakt, die zal ik wel ff posten |
|
|
| Dj Lex |
| Kom op dan met die foto's. Dan willen we ze zien ook Blik.:D:D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Kom op dan met die foto's. Dan willen we ze zien ook Blik.:D:D:D:D |
zaterdag zijn ze ontwikkeld, wacht maar tot je mijn heftige tattoo ziet......of staat die op een ander fototoestel..:conf:
ik weet het niet meer, naja, ik zal er wel een paar posten komende zaterdag |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
zaterdag zijn ze ontwikkeld, wacht maar tot je mijn heftige tattoo ziet......of staat die op een ander fototoestel..:conf:
ik weet het niet meer, naja, ik zal er wel een paar posten komende zaterdag |
Tattoo?? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Nah jah ik hoor het zaterdag wel :) |
|
|
| Henkie_henk |
| haha vast zoiets als.. "madelijn i love you 4 ever" ... de madelijn die je nooit meer terugziet :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Tattoo?? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Nah jah ik hoor het zaterdag wel :) |
ik zal het wel ff opschrijven
was dus een meisje die werkte in de Prins van Oranje genaamd Ellen, zij kan supergoed tekenen, toen heeft ze met een Marker bij ons allemaal een (nep)tattoo getekend, bij mij heeft ze op mijn bovenarm een lekker wijf getekend.......ziet er best leuk uit, en over een paar daagjes is het eraf, het moet eraf slijten.....
je ziet het zaterdag wel, dan zal het er nog wel op zitten denk ik
(hoor net dat Arjan waarschijnlijk niet eens naar de Gompie gaat zaterdag.........:(:(:( en dat nog wel op mijn verjaardag......:(:() |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik heb m al gezien (visioen haha): I love my Mommy op z'n linkerbil :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik heb m al gezien (visioen haha): I love my Mommy op z'n linkerbil :p |
Miss P...........DAT WAS EEN VERRASSING........dat wilde ik bij de pics posten....
nu doe ik het niet meer hoor |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
(hoor net dat Arjan waarschijnlijk niet eens naar de Gompie gaat zaterdag.........:(:(:( en dat nog wel op mijn verjaardag......:(:() |
Wa vertelde me nou ??? ;)Das nie zo mooi...
Oh trouwens, om 0.00 uur gaat het dak eraf in de Gompie !! :rolleyes: :p :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Wa vertelde me nou ??? ;)Das nie zo mooi...
Oh trouwens, om 0.00 uur gaat het dak eraf in de Gompie !! :rolleyes: :p :p |
reken maar dat het dak eraf gaat, willen jullie TA's ook komen.......:D dan krijg je een biertje op mijn 17de verjaardag....:)
misschien kun je Arjans Swing T-shirt lenen, staat anders zo lullig, staan we daar allemaal met hetzelfde T-shirt aan in de Gompie, en jij als enige zonder dat t-shirt aan........
(De Swing is het cafétje van GoGo-Tours, waar we om 10:15 al aan de eerste meters bier zaten.......:D:D) |
|
|
|
|