|
Laat jezelf zien.... (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
Bellie ouwe je vergeet deze foto man:

vlnr: New Wave, Bellie, Ik, Daan (Grabber van s2d) |
|
|
| Marco Harleman |
Dit was zon beetje aan het eind van een avondje drank flesje Bacardi pp en een stuk of 4 pillen. Ziet er niet echt florisant meer uit moet ik zeggen, maarja als je niet veel beter in huis hebt....
 |
|
|
| Miss Proximus |
DAMN....nog steeds even lekker :D nehneh :p |
|
|
| Blik |
| ik zal dalijk ff een url opgraven waar ik opsta :) |
|
|
| Blik |
hier dan een foto van mij, uit Salou
 |
|
|
| Dj Lex |
| Ja weer niet te zien natuurlijk die foto's. Heel leuk altijd. :D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja weer niet te zien natuurlijk die foto's. Heel leuk altijd. :D:D:D |
nu wel hoor :D |
|
|
| Dj Lex |
| Jaja zie hem nu ook. :D:D:D |
|
|
| Dj Alpha |
allebei genomen op 8 december :)

 |
|
|
| -=WVG=- |
Ja, das wel n ouwe foto joh gek...
(Blik haal ze maar weg :p) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja, das wel n ouwe foto joh gek...
(Blik haal ze maar weg :p) |
Haha, dit is echt LOL.... |
|
|
| Dj Lex |
| Kdacht op de site te lezen dat alleen Blik ex gabber was :D |
|
|
|
|