|
Laat jezelf zien.... (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Kdacht op de site te lezen dat alleen Blik ex gabber was :D |
Zie ik eruit als n ex-gabber of heb je het over die Andre boven je...?
tssssss....:whip:
:) |
|
|
| Chicane |
Kee, niet allemaal tegelijk, maar dit ben ik dus met me meissie... anyways, tis over en uit helaas, en nee, ik verkoop haar tel nummer en email adres niet, hoogstens voor een paar rooie :D
 |
|
|
| Chicane |
Beetje vreemd, maar wel lekker :D
 |
|
|
| Ruben_Dubbink |
dat vrouwtje wat je als sig gebruikt, is dat je nieuwe vriendin? :D
Moet zeggen dat je sig behoorlijk afleidt van wat je nu werkelijk post :p
GreetZ RubDub |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Na IC en Qontact zal deze thread wel weer wat nieuw leven worden ingeblazen. Doen het altijd goed die verknaakte foto's...
GReeTZ |
|
|
| NiTro |
this would b me i guess...
 |
|
|
| kolkiewolkie |
euhm, nitro, ik zie je niet
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
euhm, nitro, ik zie je niet
greetz kolkiewolkie |
Vaag want k zie m dus gwoon wel...zeker iets mis met je ogen ofzo.........maar ja lb
C U ALL @ Innercity |
|
|
| kolkiewolkie |
Nu zie ik um ook, vanmiddag nie dus
groeten
kolkiewolkie |
|
|
| NiTro |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Nu zie ik um ook, vanmiddag nie dus
groeten
kolkiewolkie |
Ligt aan tripod.net, ik zag die foto van jou ook eerst niet. En die van jou staat daar ook geparkeerd...
Laterrr... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Nou, we mogen m natuurlijk niet tever op de achtergrond laten zakken. ik krijg m'n foto's vndaag nog of anders maandag. Dat wordt lache :D
GReeTZ |
|
|
| Optimus Trance |
Ik heb hier nog wat...

en me Ben rekening..:D:D:D
 |
|
|
|
|