|
Laat jezelf zien.... (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| WAAAAAA die 2e is nog gekker dan de eerste Opimus :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Opti
Ik heb hier nog wat...

|
Ik ben dus de rechter he.... |
|
|
| Flippe |
| whahaha die linker is verknaakt :P |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Ik heb hier nog wat...

|
Tering, je bent nog echt een chinees ook :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Tering, je bent nog echt een chinees ook :D |
Een kroepoekjunkie...:p |
|
|
| Optimus Trance |
voor de liefhebbers:D:D:D

 |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
|
doe mij maar een nummertje 84 en een 93 met kroepoek en bami |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Gekhous
doe mij maar een nummertje 84 en een 93 met kroepoek en bami |
looie lijst of gele lijst? |
|
|
| Ron Thijssen |
K heb ff zitten zoeken....
maar kon niet veel pics vinden....
wel deze
sta er een beetje gaar op maarja....
die stomme fotograaf maakte ineens een foto :D

ben die 'VAGE' gozer in het midden (is trouwens wel oude pic!) |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance

|
IN een telfort winkel als k t goed zie :) |
|
|
| Ron Thijssen |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
voor de liefhebbers:D:D:D

|
slecht spulleke heb je daar in je handen!
feesten kan toch ook zonder die !?!?! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Ron Thijssen
slecht spulleke heb je daar in je handen!
feesten kan toch ook zonder die !?!?! |
zegt ie dan dat t alleen met kan??
neeeeuuuu meneertje :p (zal die hoogstwaarschijnlijk nu wel gaan zegge :p) |
|
|
|
|