|
Laat jezelf zien.... (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Hehehe die brilletjes heb ik wel es opgehad ja...Maar die hoef ik echt niet te hebben ouwe :)
Toen ik hem opdeed toen ik uit mn naad was dacht ik dat ik zowat OUT ging man.hihihi
GREETZ!! |
|
|
| Bellie |
Ok hier dan eindelijk een foto.(Thnx Proxy ;) )
-------------------------------------------------------------

GREETZ!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
Ok hier dan eindelijk een foto.(Thnx Proxy ;) )
GREETZ!! |
misschien moet er een regel komen, alleen foto's van nuchtere mensen :D:D (dus niet stoned of dronken of zoiets dergelijks) |
|
|
| Bellie |
Hahaha wat lul je nou rare gast :D
Deze foto was genomen op Qlimax.En volgens mij ook nog voor Mauro.Want ik was hier nog niet helemaal de weg kwijt.Je had me moeten zien nadat mauro gespinned had.haha nee dat had je eigenlijk NIET willen zien.LOL ;)
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hahaha wat lul je nou rare gast :D
Deze foto was genomen op Qlimax.En volgens mij ook nog voor Mauro.Want ik was hier nog niet helemaal de weg kwijt.Je had me moeten zien nadat mauro gespinned had.haha nee dat had je eigenlijk NIET willen zien.LOL ;)
GREETZ!! |
nou, je gaat me niet vertellen dat je er hier nog zo fris bijloopt??? tering man, het lijkt net of je zweeft:D |
|
|
| Bellie |
hehe ok misschien niet fris maar ook niet de weg kwijt.....
kijk maar hoe ik er hier uitzie.Later op de avond.
BeLLiE + Nancy 

GREETZ!! |
|
|
| Eye-Riz |
| als je alleen maar pics van nuchtere mensen wil, dan kun je net zo goed de thread closen :D aangezien er hier een behoorlijk aantal snoepzakjes en poederdoosjes rondlopen... :D :D :D |
|
|
| Bellie |
Dat is waar ja......dan krijg je van die nette saaie foto's
en das ook nep..:)
Maaruh eye-riz.Wie ben jij,ik heb jou nog nooit gezien hier.zie wel dat je nieuw bent i.i.g.:D
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
| ik moet ook nog een aantal pics posten van m'n vakantie.........maar dan moet ik ze eerst van m'n freunden krijgen |
|
|
| Eye-Riz |
ben niet echt nieuw, maar wel 'fris' :D
heb gewoon niet zo vaak gepost...
ga geen foto's in forum plakken ;) ik kijk wel uit :D
kijk anders maar ff op onze site, staan foto's op... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ben niet echt nieuw, maar wel 'fris' :D
heb gewoon niet zo vaak gepost...
ga geen foto's in forum plakken ;) ik kijk wel uit :D
kijk anders maar ff op onze site, staan foto's op... |
welke site, als ik vragen mag....??? |
|
|
|
|