|
Laat jezelf zien.... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
is het zo
ik heb een account maar geen pagina
en ik heb hem nog
huh???
maaruh ja |
op een gegeven moment doen je pics het niet meer en je account op brinkster ook niet meer.......je merkt het wel over een tijdje, ik heb het ook een paar maanden vol kunnen houden |
|
|
| New Wave |
JHAAAAAAAAAAAAA ik zal deze week wel een foto'tje plaatsen:D
daar ging het ook om in deze tread :)
Metzz, ik zal NU je foto gaan uppen en een link naar deze chat plaatsen.
LATA! |
|
|
| New Wave |
Dit is metzz!!!!!!!!!!!!
:
 |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit is metzz!!!!!!!!!!!!
:
|
Aaaaa! TankJoe New_Wave!! Het lukte me egnie!
Vet schrikken :eek: als je jezelf ziet, terwijl je 't niet verwacht
Maar dit is dus ik:p
oja, dat snorachtige ding is weg;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit is metzz!!!!!!!!!!!!
:
|
yes, eindelijk weer iemand met een foto......
mijne komen eraan, ik heb de foto's vandaag binnengehad, maja, het zijn mijn eigen foto's en daar sta ik natuurlijk niet echt vaak op.......:(
ik krijg ook nog een paar foto's van m'n vrienden en ik zal natuurlijk zo snel mogelijk wat foto's laten zien waar ik wel op sta |
|
|
| Snaakmans |
K zal eens kijken of k van vakantie terschelling nog foto´s overhoudt
:) |
|
|
| Dj Lex |
Heb ik eigenlijk wel is een foto gepost?
Misschien moet ik maar is gaan zoeken of er eens eentje maken :D :eyes: |
|
|
| Nastra Azzurro |
Dit is een heel vaag plaaatje van mij....
ik draai op het examen stunt van me school...ik was nog lam van de avond ervoor....we hadden een feestje in scheveningen en ja hehe
ik was nog wazig maar ik had wel een flex set neergezet....
no worries mate
kut hij is wel heel vaag...maar ik snap die scanner ni helemaal maar ja het teminste wat hé |
|
|
| HiGH_NrG |
| Wel grappug joh :eyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Heb ik eigenlijk wel is een foto gepost?
Misschien moet ik maar is gaan zoeken of er eens eentje maken :D :eyes: |
doen doen!! en Henkie, Dwingo (is nu 3 weekjes op vakantie) en weet ik veel wie nog meer :D
ennu Nastra..sweet hoor :) Mr. DJ!! |
|
|
| Optimus Trance |
zo, na een half uurtje kloten met brinkster is t nu ook mij gelukt om een fotootje van mij te plaatsen

comment: kwam toen net terug van Tiesto solo....:D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
zo, na een half uurtje kloten met brinkster is t nu ook mij gelukt om een fotootje van mij te plaatsen

comment: kwam toen net terug van Tiesto solo....:D:D:D |
EN HET IS..........!!!!!!!
INFINITY!!!!!!!!
LOL:D |
|
|
|
|