|
Laat jezelf zien.... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik hoop niet dat je al te lang gaat.. :rolleyes: |
Why not, Henkie_henk??? Bang dat je me tegenkomt? :)
Zo lelijk ben ik nou ook weer nie! ;)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Dj Alpha |
Met je ballen in Turkije..
Lijkt me geen probleem maar hou je ze wel uit de buurt van Turkse vrouwen??
:p:D:p
| quote: | | Ik hoor het wel van je als je de heggenschaar moet lenen :D |
|
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Why not, Henkie_henk??? Bang dat je me tegenkomt? :)
Zo lelijk ben ik nou ook weer nie! ;)
Greetz,
SnuggLe |
Haha nee man fagje.. strax wordt je besmet met het turken virus.. ga je ook uitzuigen enzow..
en al die turkse vrouwen.. veel plezier der me.. "snorhappuh!!" |
|
|
| New Wave |
als je 1 keer met ze geneukt heb zit je aan ze vast......heb je binnen 2 weken een huwelijk....zit je gebakken jong gheghe........
groeten!!!!!1 |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
"snorhappuh!!" |
Ja man, GADVERDAMME !
Dat wordt een droomvakantie jongen, succes ermme ! ;) |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
nu weet ik weer waar die tongenfetisj vandaan komt :p :D :p
en nog een foto van M5, Bellie, Miss P en Cold :) op Qlimax
tjek die doppen haha :D |
ik heb dezelfde bril als bellie....maar hijs kapot
*cries* |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Mijn vriendin! :) Neh...jammergenoeg nie..tis DJ Astrid

|
Aaaaahhhh, damn, zij is LEKKER MAN!!!!:D:D:D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw, ITWT 6 al geluisterd? Supercd!!
Greetz,
SnuggLe |
Ja! dankzij jouw! Super bedankt! Master! :D :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Haha nee man fagje.. strax wordt je besmet met het turken virus.. ga je ook uitzuigen enzow..
en al die turkse vrouwen.. veel plezier der me.. "snorhappuh!!" |
HEEJ! Ik wil GEEN FAG genoemd worruh..want dat ben ik dus nie he! :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja man, GADVERDAMME !
Dat wordt een droomvakantie jongen, succes ermme ! ;) |
Ik ga met mijn vriendin dus.. :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ga met mijn vriendin dus.. :)
Greetz,
SnuggLe |
Oh, die ken je altijd gebruiken voor wat afwisseling...
BTW...ze zal wel lastig gevallen worden door die Turken daaro hehe |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Oh, die ken je altijd gebruiken voor wat afwisseling...
BTW...ze zal wel lastig gevallen worden door die Turken daaro hehe |
niet zo moeilijk, ze zijn t natuurlijk niet gewend, een meisje zonder snor(hehehehe):D:D:D |
|
|
|
|