|
Laat jezelf zien.... (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| t/m stap 7 is het me gelukt, maar nu? ik zie wel zo'n adres staan, maar waar moet ik nou die file intypen? is me onduidelijk!!! zie je wel dat ik het niet kan? (kijk nou eens naar mijn avatar, je ziet toch wat voor kleur haar die heeft??? :D :D :D) |
|
|
| Blik |
zie hier een hele mooie foto van Eye-Riz..............:D
 |
|
|
| Eye-Riz |
:clown:
Nou hoef ik niet meer, toch? staan nu wel genoeg plaatjes van mij... :p |
|
|
| Miss Proximus |
mwheehhheheheheeeeeee |
|
|
| TranceFool |
| HAHAHA, wie is dat, en wie heeft haar in godsnaam losgelaten :p :p :p :p |
|
|
| Miss Proximus |
| dat was ik, toen ik een week lang afgesloten was van trance/techno en Tranceaddict.com hihi :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
dat was ik, toen ik een week lang afgesloten was van trance/techno en Tranceaddict.com hihi :p |
Daar geloof ik dus echt nix van he. Kheb 2 foto's van jou gezien en dat zag er toch wel heel anders uit. Je wilt toch niet zeggen dat jij dit echt bent he????? :p |
|
|
| Miss Proximus |
| jewél, ben ik eg wel :p |
|
|
| -=WVG=- |
| Hm...welles...nietes...welles...:rolleyes: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jewél, ben ik eg wel :p |
Nou dat was dan zeker wel schrikken toen die foto werd agedrukt :p:p, volgens mij hebbie ook een week geen eten gehad, je lijkt wel zo'n Bosnische vrouw, hehehe :D:D:D:D.
Verder nix op je aan te merken hoor Miss P ;) |
|
|
| Flipper01 |
Ik zal ff kijken of ik nog n fototje kan inscannen..
ff tussen de vakantie kiekjes kijken....
I'll be back :stongue: |
|
|
| Flipper01 |
Okeej, de eerste keer dat ik een plaatje invoeg...ik ben benieuwd of t lukt..
Ik ben degene die helemaal rechts zit.
De foto is gemaakt om 7:30 uur 's ochtends op ons balkon na de Holland Party in de Pacha!!
 |
|
|
|
|