return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part III
View this Thread in Original format
TimeportE
gezien het feit dat ik mezelf beetje de prive mod van dit onderwerp vind maak ik maar een deel 3 om alles beetje overzichtelijk te houden..
laatste tijd minder tijd gehad om veel films te kijken, echter toch taxi 3 bekeken (in zwart wit! videorecorder was kapot :(), erg leuke film maar vond einde weer beetje raar en minder leuk, maar begin met stallone maakt
veel goed :D
Cosmic
Vanmiddag Finding Nemo gezien, echt zo'n zondagmiddag film. Ik hoorde een boel positieve dingen over deze film, en hij viel me niet tegen. Alhoewel de verhaallijn heeeel dun is, heb ik me toch wel vermaakt. Vooral de manier waarop alles gemaakt is was zeer mooi. En er zaten grappige elementen in, zoals Bubbles en natuurlijk de meeuwen: MINE! MINE! MINE!

Een van de beste animatie films gemaakt. Dus als je eff niets te doen hebt is dit een leuk tijdverdrijf.
Flipper01
Ik heb gisteravond Bad Boys II gezien. Hij was wel aardig, maar niet super. De actiescenes waren te overdreven, met name de achtervolging waarin met auto's en een boot wordt gesmeten. Alsof de Ferrari van Will Smith niet snel genoeg is om een lompe vrachtwagen in te halen :rolleyes:
Bad Boys I was top, daar hadden ze het bij moeten laten!
arj1o1
quote:
Originally posted by TimeportE
gezien het feit dat ik mezelf beetje de prive mod van dit onderwerp vind maak ik maar een deel 3 om alles beetje overzichtelijk te houden..
laatste tijd minder tijd gehad om veel films te kijken, echter toch taxi 3 bekeken (in zwart wit! videorecorder was kapot :(), erg leuke film maar vond einde weer beetje raar en minder leuk, maar begin met stallone maakt
veel goed :D


vond ikk toch tegenvallen taxi3,

vanmiddag weer la vita e bella gezien prachtig :eyes:
TimeportE
quote:
Originally posted by arj1o1
vond ikk toch tegenvallen taxi3,

vanmiddag weer la vita e bella gezien prachtig :eyes:

vita et bela is idd super mooi..

btw taxi kan niet aan taxi 1 en 2 komen maar hij blijft vermakelijk! :)
Flippe
Laatst Johnny Englisch gekeken!
Best een aardige film, als je van die soort humor houdt :)
Optimus
quote:
Originally posted by Cosmic
Vanmiddag Finding Nemo gezien, echt zo'n zondagmiddag film. Ik hoorde een boel positieve dingen over deze film, en hij viel me niet tegen. Alhoewel de verhaallijn heeeel dun is, heb ik me toch wel vermaakt. Vooral de manier waarop alles gemaakt is was zeer mooi. En er zaten grappige elementen in, zoals Bubbles en natuurlijk de meeuwen: MINE! MINE! MINE!

Een van de beste animatie films gemaakt. Dus als je eff niets te doen hebt is dit een leuk tijdverdrijf.


Fingding Nemo is idd top! Paar maandjes geleden gekeken en net weer gekeken, echt leuke film!:) EN om ff terug te komen op Dumb & Dumberer, ja het enige leuke stukje was dat met Bob Saget die uit zijn dak ging op de wc:D Leuk stukkie:haha:
Joost008
Heb gister City Of God gezien echt een TOPfilm, 1 van de betere die ik de laatste weken gezien heb, zelfs 1 van de betere allertijden!!!
Gaat over het opgroeien van een aantal jongeren in de Ghetto. Echt een aanrader!!!
basvh
ik heb ice age gekeken. Echt toffe film. Heb me kapot gelachen. Vooral in die grot met die UFO en de evolutie in het ijs. En dat beestje die dan vuur uitvind. Prachtig allemaal.

Van de week ff de indiana jones dvdv triliogie halen. TUTUTUT TUUUTUUUUUUU :D
TimeportE
quote:
Originally posted by basvh
En dat beestje die dan vuur uitvind. Prachtig allemaal.

im seth, looord of the flame :D:D

arj1o1
quote:
Originally posted by basvh
ik heb ice age gekeken. Echt toffe film. Heb me kapot gelachen. Vooral in die grot met die UFO en de evolutie in het ijs. En dat beestje die dan vuur uitvind. Prachtig allemaal.


ice age :eyes: :eyes: :eyes:
basd
Gisteren naar de sneak hier..

Michel Vaillant

Gebaseerd op de welbekende stripboeken, nu een film over deze raceheld. Zoals te verwachten bij zo'n soort verfilming: standaard verhaal, en ja het loopt goed af (alsof je dat niet van te voren aan ziet komen). Toch zitten er genoeg dingen in die de film toch wel de moeite waard maken om een keer op een kansloze zondag te gaan kijken:

+ vette auto's
+ nog veel meer vette auto's
+ Diane Kruger :)
+ scenes met vette auto's die hard rijden
+ af en toe aardige grappen

Helaas dus ook minpunten:

- ontzettend standaard verhaal
- voorspelbaar einde (niet helemaal, maar in grote lijnen wel)
- originele versie zou er worden vertoond, ik er dus heen (want dan ondertitelen ze tenminste, normaal synchroniseren ze alles na in het Frans hier), en jawel, de originele versie werd vertoond. Helaas is het een Franse film :rolleyes: Toch heb ik het heel aardig kunnen volgen, maar sommige grappen werden toch wat lastiger..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement