return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 10)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
Heb mijn kaartje ook maar eventjes gehaald :)
Divine9
quote:
Originally posted by SnuggLe
Als je voor de tijd even wacht, kan ik hem wel mee naar binnen nemen op de gastenlijst.

Oh ja? :D Ik wil de mijne meenemen eigenlijk, maar kreeg vorige week al negatief antwoord van powerzone. :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by Divine9
Oh ja? :D Ik wil de mijne meenemen eigenlijk, maar kreeg vorige week al negatief antwoord van powerzone. :(

3 digitale camera's mee naar binnen nemen als je foto's moet maken voor een website is een beetje overdreven, twee kan nog wel ;)

Het is toch vanaf 23:00 uur, niet?
Uitstappen op Amsterdam Amstel toch en dan een stukkie lopen, of hoe is er het beste te komen?
Mijn 'eerste' trein gaat 05:35 terug, valt nog mee.
azior
50% kans dat ik hierheen ga...
ODB
Kaartjes in tha pocket! Dit gaat een goed feessie worden....
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
3 digitale camera's mee naar binnen nemen als je foto's moet maken voor een website is een beetje overdreven, twee kan nog wel ;)

Het is toch vanaf 23:00 uur, niet?
Uitstappen op Amsterdam Amstel toch en dan een stukkie lopen, of hoe is er het beste te komen?
Mijn 'eerste' trein gaat 05:35 terug, valt nog mee.

he bram als je toch een grote hoeveelheid cams mee naar binnen gaat smokkelen, neem mijn sony dan ook ff mee ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
he bram als je toch een grote hoeveelheid cams mee naar binnen gaat smokkelen, neem mijn sony dan ook ff mee ;)

Aap , dat zeg ik net.
2 kan nog net, 3 niet, en 4 al helemaal niet, die koelkast van jou :)

JP, hoelaat bij jou??
franzelare
koelkast? moet jij een koelkast op je hoofd hebben ofzo? :whip:

je bent gewoon jaloers en bedoelt cool :cool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
koelkast? moet jij een koelkast op je hoofd hebben ofzo? :whip:

je bent gewoon jaloers en bedoelt cool :cool:

599 bij de BCC was de 717 nu.
De V1 is 409... en is niet zo'n koelkast :)
magrec
Op partyscene.nl staat nu een kort interview met sasha (beetje vage antwoorden haha) ben benieuwd ook wat ie bedoeld met dat final scratch wat ie wil gebruiken op dancevalley..

Ries'79
quote:
Originally posted by magrec
Op partyscene.nl staat nu een kort interview met sasha (beetje vage antwoorden haha) ben benieuwd ook wat ie bedoeld met dat final scratch wat ie wil gebruiken op dancevalley..

dat is toch dat systeem wat ook m d hey gebruikt, laptop en lege plaaten draaien om toch het mix effect te krijgen! Lekker vaag maar ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel!
magrec
quote:
Originally posted by Ries'79
dat is toch dat systeem wat ook m d hey gebruikt, laptop en lege plaaten draaien om toch het mix effect te krijgen! Lekker vaag maar ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel!

jaja ik weet wel wat FS is maar ik heb nog niet eerder gehoord dat sasha dat gebruikt. Wat ik wel heb gehoord is dat sasha behoorlijk bezig is met het misbruiken van de cd-spelers de laatste tijd als leerling van james zabiela hahaha.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement