return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 6)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dagje vrijnemen dan maar? :)
Waarschijnlijk heb ik juist dan de Auto, dus dan zou ik vrij kunnen nemen. Mits de auto gevuld is.... (benzinegeld etc)


benzine??

ik dacht dat de jouwe op lachgas ging? :p


Maar wel ff zwaar KLOTE zeg dit!!

Had errg goeie verhalen gehoord ove Cafe D Anvers! Was errg benieuwd... en nu valt het ook net na Extrema Outdoor... jammer
SnuggLe
Even tussendoor, ik dacht zelf dat de 21ste een belgische feestdag was. Mijn ma is dan jarig en ik hoorde van d'r vriend iets van "Belgische feestdag" door alle ruis die die die zegt door....
...but i'm not sure. Maybe kan iemand uit Belgie helpen?

Maar ik wil er alsnog wel heen, mits mensen meewillen.
Wie wil er dan rijden? ;)
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Even tussendoor, ik dacht zelf dat de 21ste een belgische feestdag was. Mijn ma is dan jarig en ik hoorde van d'r vriend iets van "Belgische feestdag" door alle ruis die die die zegt door....
...but i'm not sure. Maybe kan iemand uit Belgie helpen?

Nou ja, ben dan wel geen Belg, maar 21 juli is inderdaad een Belgische nationale feestdag..



Betekenis:

In juli 1830 werd de opera ‘De stomme van Portici’ in Brussel opgevoerd. Het publiek werd zo opgewonden dat ze een opstand begonnen tegen de Hollandse overheersers. Op 21 juli 1831 legde de eerste Belgische koning Leopold I de eed af op het koningsplein te Brussel. Sindsdien is 21 juli de Belgische nationale feestdag.



Zo wordt het feest in België gevierd:

In de voormiddag gaat het koningshuis naar de eucharistieviering in Koekelberg. In de namiddag is er een défilé in de straten van Brussel. De vlag wordt gehesen terwijl de Brabançonne gezongen wordt. De mensen hebben een dag vrijaf.
Bouma-Bros
My fault....

Het moet zijn dinsdag 20 Juli @ Versuz.
SnuggLe
Hehehehe, gezien de historie van die dag, is het dan niet slim om je juist niet te vertonen als Nederlander daar in Belgie? ;)
Maar grote kans dat ik wel even ga kijken, lijkt me zeer interessant.
Waar ligt de Versuz, Hasselt toch? Is dat dicht bij de grens?
magrec
hehe ik heb dus nog steeds geen kaartje....
:whip: maar goed maandag heb ik hem 100% (nog maar 2 weken)
Hitman
quote:
Originally posted by basd
Nou ja, ben dan wel geen Belg, maar 21 juli is inderdaad een Belgische nationale feestdag..


Op 21 juli vieren de Belgen mijn verjaardag:D
magrec
Nog 2 weken :D :D

Kaartje is binnen (net zoals die voor extrema)
magrec
zalwel leuk worden...veel nieuwe muziek. Sprak net iemand die naar wild in the country was geweest:

quote:

[ez] dat gaat ie zeker doen
[ez] 1e stuk van renaissance wild country was echt alleen maar unkown
[ez] die hebben ze ook bewust niet uitgezonden
jp
I'm in :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
I'm in :D


Jij ook?????

Waar is de pre-party dan? ;)

JP, Theseus...wie meldt zich aan om de preparty te hosten? ;)
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jij ook?????

Waar is de pre-party dan? ;)

JP, Theseus...wie meldt zich aan om de preparty te hosten? ;)


Theseus die gaat niet eens :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement