|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Hoe heettie dat nr nou dat zowel Sasha als Sander draaide van "You need it, you want it, you got it"??
En hoelaat was het precies afgelopen? Want ging 5:05 weg, iets later. Zul je zien dat ik op 2 min. In A State heb misgelopen :S :S |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tango
Partyhardy, volgens mij haal je die sweet harmony bootleg in de war met een andere plaat, want die heb ik volgens mij niet gehoord. Terwijl het een favo plaatje van me is :) |
Klopt! mijn fout....
Hij draaide volgens Tijs trouwens ook nog Lactate State - Trance :eek: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hoe heettie dat nr nou dat zowel Sasha als Sander draaide van "You need it, you want it, you got it"??
En hoelaat was het precies afgelopen? Want ging 5:05 weg, iets later. Zul je zien dat ik op 2 min. In A State heb misgelopen :S :S |
5:30 heb ik gehoord...
Vond het wel jammer dat we eerder wegmoesten maarja als de chauffeur moe wordt kun je beter maar weggaan om gevaarlijk situaties te voorkomen. |
|
|
| Partyhardy! |
Hey Frans, je bent weer lekker snel met de foto's! :) Top! (ze staan op partyflock) |
|
|
| Divine9 |
| quote: |
Hoe heettie dat nr nou dat zowel Sasha als Sander draaide van "You need it, you want it, you got it"??
En hoelaat was het precies afgelopen? Want ging 5:05 weg, iets later. Zul je zien dat ik op 2 min. In A State heb misgelopen :S :S
|
Yea, 5:30 was het afgelopen. Maar iedereen is nog tot 6:00 of later... gebleven ofzo. Sander en Sasha liepen daar achter ook gewoon rond, was wel grappig. :)
Ik moest eigenlijk mijn trein ook hebben om 5:35, maar dacht.. it.. ik wil het einde niet missen haha. Uiteindelijk ben ik naar amsterdam amstel gelopen, de nachtbusbus om 6:17 gepakt en de trein op CS om 6:40 richting den haag hs/zuiden genomen.
Dat nr "You need it, you want it, you got it" heb ik dus ook gehoord en volgens mij wel 2 keer? Ik weet het niet zeker... i.i.g. weet ik de titel van de track dus niet. :)
Van de regel 'digitale camera's niet toegestaan' kwam ook niet veel terecht geloof ik. Het leek wel of iedereen er 1 bij had. Had de mijne dus ook wel mee kunnen nemen. Verder inderdaad snuggle helemaal aan het begin van de avond zien lopen. En nog een paar keer voorbij zien flitsen later op de avond :)
Dit was echt een meesterlijke avond. Na afloop heb ik nog een flyer van earth in mijn handen gedrukt gekregen. Yunus Guvenen in juni @ melkweg. Interessant. :) |
|
|
| magrec |
| Ik heb sjinees helaas niet gezien, wel de rest van zijn familie in in de kleine zaal......en ik zag meteen dat optimusje het niet van een vreemde heeft damn wat waren die van de kaart zeg :p :D ;) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Divine9
Dat nr "You need it, you want it, you got it" heb ik dus ook gehoord en volgens mij wel 2 keer? Ik weet het niet zeker... i.i.g. weet ik de titel van de track dus niet. :) |
Klinkt als Quasistereo - Addiction.. alleen is al een iets oudere plaat uit 2001.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik heb sjinees helaas niet gezien, wel de rest van zijn familie in in de kleine zaal......en ik zag meteen dat optimusje het niet van een vreemde heeft damn wat waren die van de kaart zeg :p :D ;) |
Sjinees was er ook helemaal niet. Maar d'r was wel ene 'sjinezen meeting' in die kleine zaal ofzo :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sjinees was er ook helemaal niet. Maar d'r was wel ene 'sjinezen meeting' in die kleine zaal ofzo :) |
JAh dat weet ik ook wel dat sjinees er nie was ;) |
|
|
| Optimus |
| hehe, laatste keer dat ik écht van de kaart was, is alweer tijdje geleden:p MysteryLand 2002 geloof ik:p |
|
|
| SnuggLe |
En maar zeggen dattie niet meer snoepte....die chinees!
Leugenaar! :) |
|
|
| Optimus |
| ho ho, ik snoep (veel) minder, das wat anders dan niet meer:tongue2 |
|
|
|
|