return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 19)
View this Thread in Original format
tango
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ow btw, wacht ff, nu moet IK even gaan mierenneuken:

http://www.globalunderground.co.uk/...2feb9e22f985052

Daar staat:
Released 14th June UK & Rest of the World.

Released 22nd June USA and Canada.


Dus Joep, Lekker puh! ;)


Verrek, vorige week was dat nog anders :) Noujah, ik heb het verdient, kom maar op met die owned foto's :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by tango
Verrek, vorige week was dat nog anders :) Noujah, ik heb het verdient, kom maar op met die owned foto's :p


Omdat je erom vraagt:







En Harmen: was het maar altijd feest :)
Ik neem wel een zak wiet mee 9 july ;)
Oh, en de week ervoor voor diegenen die naar Awakenings gaan: 2 juli is het hier in Den Haag ook feest, barbeknoei feest.
SnuggLe
quote:
Dus op dinsdag 20 juli 2004 komt Sasha in belgië draaien ter promotie van zijn GU CD. De warming up zou gedaan worden door CP, afsluiten zal Peter Novak en dit alles gaat door in Café D'anvers (dus niet Versus). Het zou de bedoeling zijn om een beperkt aantal mensen binnen te laten dus het mag niet té druk worden. Wat betreft tickets is er nog geen info...


Dus........ wel Cafe D'anvers.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dus........ wel Cafe D'anvers.


nu weer in Cafe D'anvers?! ik snap er de ballen van! :conf: :crazy:
SnuggLe
Volgens het altijd betrouwbare board van www.groovecollection.nl
Tim81
Waar moet ik nou een hotelletje boeken...:crazy: :conf:
tijs08
Ik heb die Chable tune die wat leek op Come to Me gevonden!

Lostep - Burma (Losteps Stoned Immaculate Mix)

waanzinnige plaat! Hopelijk ook weer aanstaande vrijdag horen bij Luke Chable zelf! :eyespop:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
Ik heb die Chable tune die wat leek op Come to Me gevonden!

Lostep - Burma (Losteps Stoned Immaculate Mix)


Kicke!!! :tongue3 :eyespop: :cool:
tango
quote:
Originally posted by tijs08
Ik heb die Chable tune die wat leek op Come to Me gevonden!

Lostep - Burma (Losteps Stoned Immaculate Mix)

waanzinnige plaat! Hopelijk ook weer aanstaande vrijdag horen bij Luke Chable zelf! :eyespop:


ik wil niet stoken, maar volgens mij draaide sasha zn eigen edit van die tune....... Of hij heeft ze beide gedraait, maar ik hoorde de sasha edit zeker voorbij komen :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tango
ik wil niet stoken, maar volgens mij draaide sasha zn eigen edit van die tune....... Of hij heeft ze beide gedraait, maar ik hoorde de sasha edit zeker voorbij komen :)


Nou deze lijkt er wel verrekte veel op dan! Want deze Stoned Immaculate Mix heb ik toch echt gehoord. Weet niet hoe de Sasha edit gaat, is die bijna hetzelfde dan?
In ieder geval echt een Super nummer! :eyespop:

Tim81
Lostep - Burma is inderdaad ook een hele vette plaat van Sasha's nieuwe album, maar ik kan me echt niet herinneren welke versie ik afgelopen zaterdag heb gehoord...

Hoop dat 'de kenners' nog een paar platen kunnen ontcijferen :crazy: :tongue3 :happy2:
SnuggLe
Zijn dit ook TA-ers, naast Onno en Djeebie?


CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 
Privacy Statement