return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Optimus
bij nader inzien ga ik toch niet.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
bij nader inzien ga ik toch niet.


Je kan nog steeds mee hoor.... waarschijnlijk kaart over, aangezien Anke / BasD enzo nie meegaan....
Optimus
het geld is op:clown:
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lex, kan ik toevallig mee heen/terug rijden naar A'dam??
Terug liever dan heen :D


Heen niet, want we gaan eerst naar een verjaardag smiddags en terug weet ik ook niet, want ik weet niet met hoeveel mensen we in de auto zitten en aangezien ik nog niet weet wie er rijdt kan ik daar niets over zeggen
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
18 Juni Sasha - Cafe d'Anvers



ik lees net op partyflock dat deze avond is afgelast! :eyes: :eek: :nervous: Is dit waar? :( Dat zou wel erg klote zijn zeg! :eyespop: :(
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik lees net op partyflock dat deze avond is afgelast! :eyes: :eek: :nervous: Is dit waar? :( Dat zou wel erg klote zijn zeg! :eyespop: :(


Klopt. Die avond wordt verplaatst naar Maandag 19 Juli in de Versus in Hasselt. Doordeweeks ja, omdat dinsdag 20 juli een feestdag schijn tte zijn in Belgie...... :rolleyes:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Klopt. Die avond wordt verplaatst naar Maandag 19 Juli in de Versus in Hasselt. Doordeweeks ja, omdat dinsdag 20 juli een feestdag schijn tte zijn in Belgie...... :rolleyes:


ja, en dus meteen 2 dagen na Extrema Outdoor. En! we moeten NOG een maand langer wachten! :(
nouja we gaan hier natuurlijk nog wel naartoe! :)
HiGH_NrG
Op de site van de powerzone staat 't nog wel vermeld...
tango
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Op de site van de powerzone staat 't nog wel vermeld...


volgens mij moet er hier even iemand de stront uit zn ogen wrijven :rolleyes: :stongue:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by tango
volgens mij moet er hier even iemand de stront uit zn ogen wrijven :rolleyes: :stongue:


*schaam*

Three 'O Three
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Klopt. Die avond wordt verplaatst naar Maandag 19 Juli in de Versus in Hasselt. Doordeweeks ja, omdat dinsdag 20 juli een feestdag schijn tte zijn in Belgie...... :rolleyes:


Hè, kutje :mad:
SnuggLe
Dagje vrijnemen dan maar? :)
Waarschijnlijk heb ik juist dan de Auto, dus dan zou ik vrij kunnen nemen. Mits de auto gevuld is.... (benzinegeld etc)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement