|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| bij nader inzien ga ik toch niet. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
bij nader inzien ga ik toch niet. |
Je kan nog steeds mee hoor.... waarschijnlijk kaart over, aangezien Anke / BasD enzo nie meegaan.... |
|
|
| Optimus |
| het geld is op:clown: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lex, kan ik toevallig mee heen/terug rijden naar A'dam??
Terug liever dan heen :D |
Heen niet, want we gaan eerst naar een verjaardag smiddags en terug weet ik ook niet, want ik weet niet met hoeveel mensen we in de auto zitten en aangezien ik nog niet weet wie er rijdt kan ik daar niets over zeggen |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
18 Juni Sasha - Cafe d'Anvers
|
ik lees net op partyflock dat deze avond is afgelast! :eyes: :eek: :nervous: Is dit waar? :( Dat zou wel erg klote zijn zeg! :eyespop: :( |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik lees net op partyflock dat deze avond is afgelast! :eyes: :eek: :nervous: Is dit waar? :( Dat zou wel erg klote zijn zeg! :eyespop: :( |
Klopt. Die avond wordt verplaatst naar Maandag 19 Juli in de Versus in Hasselt. Doordeweeks ja, omdat dinsdag 20 juli een feestdag schijn tte zijn in Belgie...... :rolleyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Klopt. Die avond wordt verplaatst naar Maandag 19 Juli in de Versus in Hasselt. Doordeweeks ja, omdat dinsdag 20 juli een feestdag schijn tte zijn in Belgie...... :rolleyes: |
ja, en dus meteen 2 dagen na Extrema Outdoor. En! we moeten NOG een maand langer wachten! :(
nouja we gaan hier natuurlijk nog wel naartoe! :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Op de site van de powerzone staat 't nog wel vermeld... |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Op de site van de powerzone staat 't nog wel vermeld... |
volgens mij moet er hier even iemand de stront uit zn ogen wrijven :rolleyes: :stongue: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by tango
volgens mij moet er hier even iemand de stront uit zn ogen wrijven :rolleyes: :stongue: |
*schaam* |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Klopt. Die avond wordt verplaatst naar Maandag 19 Juli in de Versus in Hasselt. Doordeweeks ja, omdat dinsdag 20 juli een feestdag schijn tte zijn in Belgie...... :rolleyes: |
Hè, kutje :mad: |
|
|
| SnuggLe |
Dagje vrijnemen dan maar? :)
Waarschijnlijk heb ik juist dan de Auto, dus dan zou ik vrij kunnen nemen. Mits de auto gevuld is.... (benzinegeld etc) |
|
|
|
|