|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zoek nog iemand waarbij ik mee kan rijden / terug naar Den Haag. Liefst terug ofcourse :) Of iemand die me op A'dam cs kan droppen aan het einde... please? :) |
Dat is maar een uurtje lopen man...en er rijden ook wel metro's... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat is maar een uurtje lopen man...en er rijden ook wel metro's... |
MAAR een uurtje lopen? Ben jij gek.....
Dan maar een taxi ofzo :) |
|
|
| jp |
Ik wil je best naar de trein brengen hoor :)
Gaan we dan nog ergens achter het CS in een donker hoekje nekked picz maken? :disbelief |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Ik wil je best naar de trein brengen hoor :)
Gaan we dan nog ergens achter het CS in een donker hoekje nekked picz maken? :disbelief |
Ja ja hij is blij met zijn nieuwe cam :D
Nee, Sjinees had wel gewild maar die is er niet bij volgensmij. |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He eikel, laat T-Tom nou gewoon foto's maken op dit feest en laat je cam lekker thuis ;)
Ik zoek nog iemand waarbij ik mee kan rijden / terug naar Den Haag. Liefst terug ofcourse :) Of iemand die me op A'dam cs kan droppen aan het einde... please? :) |
ik weet nog niet wie of wat ik in de auto heb dus ik kan je nog niets beloven....
als t-tom hem krijgt vind ik het ook niet heel erg hoor maar ik wil zelf ook wel graag, ander moet ik daar weer jou cam of zijn cam afpakken want ik kan het toch niet laten een paar foto's te maken :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik weet nog niet wie of wat ik in de auto heb dus ik kan je nog niets beloven....
als t-tom hem krijgt vind ik het ook niet heel erg hoor maar ik wil zelf ook wel graag, ander moet ik daar weer jou cam of zijn cam afpakken want ik kan het toch niet laten een paar foto's te maken :p |
(offtopic) Ik ga die van JP wel vasthouden, die heeft een nieuwe Fuju (710) gekocht, net uit in NL. Hoop btw wel dat hij hem dan mee naar binnen krijgt... :whip: Aan de hand daarvan beslis ik welke ik koop, de Sony DSC-v1 of die nieuwe Fuji. En je mag 'de mijne' wel even vasthouden hoor ;) (offtopic)
On Topic: die room2 met Matthew Dekay is ook niet verkeerd overigens..... Ik moet bekennen dat ik hem volgensmij nog nooit heb zien draaien. Behoorlijk slecht.
Sasha mag die remix van 'Shout' van Tears for Fears wel draaien, die Deep Dish ook deed, en ofcourse In A State. Staat op zijn album, dus zal die VAST wel voorbij komen :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja ja hij is blij met zijn nieuwe cam :D
Nee, Sjinees had wel gewild maar die is er niet bij volgensmij. |
geld is op:clown: |
|
|
| jp |
| Zal die mensen van Powderzone eens mailen of ze er bezwaar tegen hebben dat er paar foto's genomen worden :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by jp
Zal die mensen van Powderzone eens mailen of ze er bezwaar tegen hebben dat er paar foto's genomen worden :) |
Zou inderdaad wel beter zijn als ze er niet over gaan zeiken, maar denk wel dat ze moeilijk gaan doen :rolleyes: |
|
|
| jp |
'We hebben een huisfotograaf bla bla'
:whip:
Wel snel antwoord gekregen overigens :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
'We hebben een huisfotograaf bla bla'
:whip:
Wel snel antwoord gekregen overigens :toothless |
Als je voor de tijd even wacht, kan ik hem wel mee naar binnen nemen op de gastenlijst. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
(offtopic) Ik ga die van JP wel vasthouden, die heeft een nieuwe Fuju (710) gekocht, net uit in NL. Hoop btw wel dat hij hem dan mee naar binnen krijgt... :whip: Aan de hand daarvan beslis ik welke ik koop, de Sony DSC-v1 of die nieuwe Fuji. En je mag 'de mijne' wel even vasthouden hoor ;) (offtopic)
On Topic: die room2 met Matthew Dekay is ook niet verkeerd overigens..... Ik moet bekennen dat ik hem volgensmij nog nooit heb zien draaien. Behoorlijk slecht.
Sasha mag die remix van 'Shout' van Tears for Fears wel draaien, die Deep Dish ook deed, en ofcourse In A State. Staat op zijn album, dus zal die VAST wel voorbij komen :) |
Nou in a state mag ie nu wel thuis laten hoor... |
|
|
|
|