|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Divine9
ah well.. je kan iig op amstel komen:
|
daar moet je ook in de buurt zijn ;) alleen jammer dat daar de treinen zo laat weer vertrekken 's ochtends.
Ben ik ff blij dat ik gister telefoontje kreeg of ik mee wilde met de auto :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
daar moet je ook in de buurt zijn ;) alleen jammer dat daar de treinen zo laat weer vertrekken 's ochtends.
Ben ik ff blij dat ik gister telefoontje kreeg of ik mee wilde met de auto :) |
Mag toch echt wel aannemen dat ze snachts weer een keer rijden hoor....Morgenavond zouden ze al weer rijden, dus in de nacht neem ik aan echt wel weer.... |
|
|
| franzelare |
hmm iemand nog een kaartje kopen?
ik heb een kaartje over en een vriendin van mij ook! |
|
|
| HiGH_NrG |
| En trouwens...je kan altijd via duivendrecht of met de metro :) |
|
|
| jp |
| Alleen de treinen uit richting Utrecht rijden niet... |
|
|
| Divine9 |
| Weet iemand of je geweigerd wordt als je sportschoenen aantrekt? Zal wel, maar ik vraag het toch ff... staat niks over op site en/of kaartje enzo. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
hmm iemand nog een kaartje kopen?
ik heb een kaartje over en een vriendin van mij ook! |
Altijd die Tom weer he, wat een eikel! ;) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Altijd die Tom weer he, wat een eikel! ;) |
topic tegen hem openen ;) |
|
|
| Tim81 |
Nog maar paar uurtjes... Zojuist nog ff Renaissance Presents Everybody van Sander Kleinenberg geluisterd om alvast in de stemming te komen. Zo meteen in de auto nog even een lekker setje van Sasha en dan helemaal los in The Powerzone!!
Hopelijk wordt het net zo'n topavond als afgelopen zomer in de Bedrock vs. Excession arena op Dance Valley :toocool: :tongue3 :crazy: :eyes: :gsmile: Sasha en Sander Kleinenberg back2back.......:happy2: :eyespop: :D |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by franzelare
hmm iemand nog een kaartje kopen?
ik heb een kaartje over en een vriendin van mij ook! |
ik wil wel .....
maar helaas ... zit hier vast in stomme belgenlandje :(
anyway : have fun tonight (en neem maar mooie pix) |
|
|
| emre |
All fired up & ready to go !!
Hoop dattie Freeland, Wink & Middleton - Rise above en die laatste ID uit de EM van Sasha & Digweed ff d'r opgooit .. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by emre
All fired up & ready to go !!
Hoop dattie Freeland, Wink & Middleton - Rise above en die laatste ID uit de EM van Sasha & Digweed ff d'r opgooit .. |
Zeker!!
die ID 11 mag zeker wel langs komen... en On My Own word ook een aardig hoogtepunt! heb me voorbereid op een avond vol nieuwe tunes! Word super! |
|
|
|
|