return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 17)
View this Thread in Original format
Three 'O Three
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maareh... veel mensen op andere boards hebben precies hetzelfde wat ik had, vonden het ook niet super. Echt heel erg gemengd. Niemand vond het overigens kut, maar iedereen vond het of geweldig, of een beetje lauw.

Waar ik DENK dat het aan ligt, is dat de meesten hier van 'Breaks' houden. Dat doe ik in ieder geval niet zo........ En die sfeer proef ik ook op meerdere fora. Stoptreinprogressive is een term die ik een paar keer heb horen vallen.


Ik denk dat er toch veel mensen waren die het wel heel gaaf vonden, anders was het om 5:30 niet nog zo vol geweest op de dansvloer! En om 5:00 vlak voor jij wegging zat het helemaal nog aardig vol, toch?
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
....Het is altijd leuk om TA'ers tegen te komen. Al was Onno deze keer undercover ;)

whehe als ik undercover ben, ben ik niet gezellig! :p

en heerlijke opmerkingen van Emre en Tim :clown:
ik ben trouwens ook zeer benieuwd hoe nu een champignonnenkapsel eruit ziet! :eek: :)
Tim81
Ik ben toch nog even op onderzoek uit gegaan...Champignonkapsel:conf: Ik heb werkelijk niemand kunnen vinden die enig idee had hoe een dergelijk kapsel er dan uit zou moeten zien. Misschien is het afkomstig uit een plaatselijk dialect;) !

Wel heb ik in de Van Dale het overbekende bloempotkapsel gevonden. Het woordenboek zegt hierover: "zeer kort, rond geknipt kapsel" :stongue: Mwoah, denk niet dat ik hieraan voldoe, oordeel volgende keer zelf.:happy2:

Ik ben trouwens benieuwd naar de foto's! Op Partyflock stonden een paar aardige pics...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
whehe als ik undercover ben, ben ik niet gezellig! :p

en heerlijke opmerkingen van Emre en Tim :clown:

ik ben trouwens ook zeer benieuwd hoe nu een champignonnenkapsel eruit ziet! :eek: :)


Je was wel gezellig hoor :)
Maar het lijkt net, alsof ik me voor mijn report hier moet gaan VERDEDIGEN?? Dat vind ik apart. Ieder zijn eigen ding, toch? Ik heb de avond zo ervaren. Ik miste wat.... wat weet ik niet, maar het was gewoon niet GEWELDIG. Het was leuk, gezellig en gaaf, maar niet SUPER. Daarom een gematigd report. Misschien had ik te hoge verwachtingen. Maar vind het jammer dat mensen er tegen in gaan. Schrijven jullie anders eens een report. Het is lastig hoor... Een beetje kritisch blijven moet altijd, en het was gewoon een feit dat er veel mensen stilstonden. Verder kraak ik toch niets af in mijn report? Ik weet zelf ook niet wat er miste.


quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik denk dat er toch veel mensen waren die het wel heel gaaf vonden, anders was het om 5:30 niet nog zo vol geweest op de dansvloer! En om 5:00 vlak voor jij wegging zat het helemaal nog aardig vol, toch?


Dat zeg ik toch ook niet?? Het was ook nog steeds druk, en veel mensen vonden het ook vet ja, maar ik lees ook mindere reacties van mensen die niet SUPER positief zijn. Maar zoals ik al zeg, ik kraak het toch niet af? Man, laat mij gewoon mijn mening hebben/geven :)
Het is ing lastig om een report te schrijven, zeker als je je zelf niet super hebt vermaakt. Schrijf dan maar eens een zeer positief report. Ik schrijf een report aan de hand van mijn eigen bevindingen voor 80 % , 20 % kijk ik naar wat anderen ervan vinden.


Foto's staan op partyscene!
http://www.partyscene.nl/partypics/31166/p/0

Spot de TA'ers ;)









Oh, en 1 foto mag ik niet plaatsen hier van een of andere niet nader te noemen TA-er, maar die moet je zelf maar spotten op partyscene ;)

Oh en nogiets, een champignonnenkapsel is een kapsel zonder gel, waarbij in het midden een scheiding zit, en de haren dus strak naar links/rechts zijn gekamd/t*. Zal wel iets achterhoeks zijn dan ;)
Een beetje zoals deze rechter jongen naast Djeebie (waarvan ik dus dacht dat het een TA-er was):



* doorhalen wat niet van toepassing is.
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
gekamd/t*.
* doorhalen wat niet van toepassing is.


gekamd:clown:
emre
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je was wel gezellig hoor :)
Maar het lijkt net, alsof ik me voor mijn report hier moet gaan VERDEDIGEN?? Dat vind ik apart. Ieder zijn eigen ding, toch? Ik heb de avond zo ervaren. Ik miste wat.... wat weet ik niet, maar het was gewoon niet GEWELDIG. Het was leuk, gezellig en gaaf, maar niet SUPER. Daarom een gematigd report. Misschien had ik te hoge verwachtingen. Maar vind het jammer dat mensen er tegen in gaan. Schrijven jullie anders eens een report. Het is lastig hoor... Een beetje kritisch blijven moet altijd, en het was gewoon een feit dat er veel mensen stilstonden. Verder kraak ik toch niets af in mijn report? Ik weet zelf ook niet wat er miste.


Oh en nogiets, een champignonnenkapsel is een kapsel zonder gel, waarbij in het midden een scheiding zit, en de haren dus strak naar links/rechts zijn gekamd/t*. Zal wel iets achterhoeks zijn dan ;)


1. Zo is het maar net --> wel een beetje aardig blijven tegen deze jongen he ;) Het blijft toch een persoonlijke interpretatie

2. Dan eindelijk het mysterie ontrafeld .. kan ik eindelijk weer slapen :toothless BTW Blijft dat dan zitten zonder gel :conf:

* edit * leuke foto's !! Kunnen sommige van deze (7 en 59) in groter formaat nabesteld/geplaatst worden :toothless :conf:
Tim81
Ik heb net even voor de spiegel gestaan en ben tot de conclusie gekomen dat je mij niet hebt gezien (of in ieder geval niet als zijnde die jongen met het champignonnenkapsel)!

Foto's zijn inderdaad heel leuk! Ik denk dat die foto van PartyHardy ook wel gecensureerd mag worden :eyes: :eyespop:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tim81
Ik denk dat die foto van PartyHardy ook wel gecensureerd mag worden :eyes: :eyespop:


ja inderdaad zeg! tering!!!!!!! :eek: :(
Hitman
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja inderdaad zeg! tering!!!!!!! :eek: :(


hahaha als blikken konden doden...:eyes:
niet druk maken Onno, je zorgde wel weer voor de komische noot:D
tango
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sasha’s eigen remix van het meesterwerkje ‘In a State’ van U.N.K.L.E (de producers James Lavelle en DJ Shadow) ontbreekt natuurlijk niet en ook platen die hij al eeuwen draait zoals Spooky –Belong is op het album te vinden.


De versie van 'in a state' op het album is anders dan de versie die sasha altijd draait :)

quote:
Originally posted by SnuggLe
De Powerzone is de grootste club van Amsterdam met een capaciteit van 5500 man en draait al een tijdje mee in het Nederlandse clubcircuit.


De powerzone is voor 3500 mensen, dat zijn er 2000 minder ;)

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gratis toiletten een nadeel vraag je je af? Ja, een nadeel omdat er totaal niet werd schoongemaakt. Men zou er verstandiger aan doen om dan toch maar entree te heffen bij de toiletten en er van dat geld twee schoonmakers neer te zetten.


Nou, ik moest een keer zeiken als een reiger, dus ik half rennend naar de plee om zo min mogelijk van sasha te missen. Daar aangekomen stond er een brede gast voor de deur opening van de toiletten iedereen door te sturen naar boven ivm schoonmaak werkzaamheden. Ik ben daarop terug de zaal ingelopen en 10 min later weer een kijkje gaan nemen. Op dat moment liet die uitsmijter net weer iedereen binnen en waren de wc's brandschoon!

quote:
Originally posted by Tim81
Ik ben toch nog even op onderzoek uit gegaan...Champignonkapsel:conf: Ik heb werkelijk niemand kunnen vinden die enig idee had hoe een dergelijk kapsel er dan uit zou moeten zien. Misschien is het afkomstig uit een plaatselijk dialect;) !


Je hoeft je niet te schamen snuggle. Wij kennen het woord hier in het zuiden ook maar al te goed en ik wist meteen wat je bedoelde :D

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, en 1 foto mag ik niet plaatsen hier van een of andere niet nader te noemen TA-er, maar die moet je zelf maar spotten op partyscene ;)


Goed gedaan jongen ;)

SnuggLe
Op de site van de Powerzone staat 5500 man :)

Overigens, lees dit eens:
http://www.partyscene.nl/reports/31171.html

En daarna mijn report zoals die hier staat :D :D
Er zijn wat dingen weggehaald en van plaats verandert. Het FRS gedeelte is weg, schijnt dat FRS ook Partyscene sponsort (dom dom dom :)) en nog wat kritische noten zijn weggehaald. Dat is dan ook voor het eerst dat dit me overkomt :) Volgende keer zal ik wel weer lief zijn!

Ook dat stuk over Breaks en een 'deling' in de prog-scene is weggehaald, en het WC-stuk.
Maybe is het ook maar beter zo. Schrijven is schrappen .... Maar ik zal het toch maar eens navragen.
Optimus
ik zie nog klein spelfoutje:D

quote:
acte de présence
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
Privacy Statement