|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Owh ik lees op forums juist dat ze het allemaal helemaal top vonden. Alleen die duitsers vonden het niks. Ik hou zelf ook wel van wat meer power in sets maar dit keer vond ik het niet erg dat er meer breaks waren. Echt flinke spacemomenten!! |
Check het partyscene en groovecollection forum ;) |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Best, ga je mee dan? :D
Back 2 the Roots ;)
Nah, ik pak Integrate wel mee, kan ik mijn opgekropte NRG van Sasha kwijt. Of mijn vriendin, dat kan ook ;) |
Raak je dan de NRG kwijt op je vriendin of raak je je vriendin dan kwijt op Integrate :conf: :conf: Ik vind die laatste posts van je wat onduidelijk :toothless :toothless en ben echt vreselijk benieuwd naar dat 'championenkapsel' .. heb je daar geen pic van ofzo ?? |
|
|
| magrec |
Check het partyscene en groovecollection forum ;) |
haha ja dan noem je ook een kneuzen forum zeg. Sorry hoor maar op partyscene.nl posten alleen maar van die vage negatieve figuren enne op het groovecollection wordt op 2 posts na eigenlijk alleen maar louter positief gesproken over dit feest (eigenlijk de posts tot aan die van jou waren allemaal van super en vet enzo...) zelfs op het start2dance/nu phono forum wat toch echt een technoforum is wordt echt super positief over deze avond gepost...en op partyflock 17 die het geweldig vonden en 10 die het goed vonden dusse ik weet niet hoor...... :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Raak je dan de NRG kwijt op je vriendin of raak je je vriendin dan kwijt op Integrate :conf: :conf: Ik vind die laatste posts van je wat onduidelijk :toothless :toothless en ben echt vreselijk benieuwd naar dat 'championenkapsel' .. heb je daar geen pic van ofzo ?? |
Post een foto van jezelf en we vergelijken ;)
En dat andere laat ik in het midden :D
Harmen: tsja, i dont know. Mijn report wordt in ieder geval niet superpositief, maar gematigd. |
|
|
| emre |
Post een foto van jezelf en we vergelijken ;)
En dat andere laat ik in het midden :D |
Dan word ik het eikpunt .. dat moeten we natuurlijk niet hebben ..
Bovendien heb je vast wel een pic in collectie die in de richting komt van een championenkapsel ..
En dat laatste: je kan natuurlijk ook je NRG kwijt raken op je vriendin op Integrate !! Best of both worlds ... |
|
|
| Djeebie |
Djeebie, Tim81, heb ik iemand van jullie beiden gezien? Was een van jullie die jongen met het 'champignonnenkapsel'? |
Je hebt mij wel gesproken ja, maar ik heb nou niet bepaald een champignonnenkapsel :p
We hebben het nog even over Deep Dish de vorige keer gehad. Dat je een beetje vaag door de weed werd ;) |
|
|
| SnuggLe |
ja Djeebie! Inderdaad, ik heb je wel gesproken! Wat super stupid van me! :whip: :whip: Je had een rood shirt met iets groens erop! Now i remember! Was leuk je ff gesproken te hebben, even goedmaken van die keer bij Deep Dish toen ik een beetje 'ziek' was :)
Was in ieder geval gezellig! Het is altijd leuk om TA'ers tegen te komen. Al was Onno deze keer undercover ;)
2 Emre: ik weet niet wat jij op de dansvloer doet, maar ik doe dat in ieder geval daar niet.
Maargoed, mijn reportje voor een of andere niet nader te noemen partysite:
(foto's komen nog, post ik morgen wel hiertussen)
Party: Sasha Involver Tour
Place: Powerzone Amsterdam
Date: 22th of May 2004
Damage: 25 euro
DJ’s: Sasha (4 hour set), Sander Kleinenberg, Matthew Dekay, Stef Vrolijk

In de Powerzone te Amsterdam vond op 22 mei de Nederlandse releaseparty plaats van het nieuwe album van Sasha, genaamd Involver. De tour bracht Sasha eindelijk weer eens in Nederland, na een geweldig optreden eind december vorig jaar in het Paard van Troje in Den Haag. Involver, de opvolger van Airdrawndagger, staat vol met heerlijke tracks en zal 14 juni in Nederland in de winkels liggen. Voor de gelegenheid had Sasha zijn grote vriend Sander Kleinenberg gebeld om ook acte de precense te geven op dit feestje.
Op het Involver-album, dat verschijnt op het prestigieuze Global Underground label, staan tracks, geremixt door Sasha. Na de start op 13 mei in Boekarest, Roemenie, was het nu de beurt aan Amsterdam om kennis te maken met de sounds van Sasha’s Involver. Er zijn overigens twee ‘Involver’-feesten in Nederland; ook Dancevalley valt onder de Involver-tour van Sasha.
De heren maakte er een feest van. Zowel Sasha als Sander Kleinenberg hadden vele nieuwe dingen in hun platenkoffer (spreek tegenwoordig uit als “cd-map”) zitten. Sander Kleinenberg, die het publiek opwarmde tot iets over enen, zette de zaal op zijn kop met ‘Back into the Funk’. Maar toch was de sfeer niet geweldig. Kwam het door de locatie, door het publiek, door het geluid? Geen idee, maar aan Sander Kleinenberg lag het in ieder geval niét! Het enthousiasme en de energie van Neerlands enige echte progressive-icoon doet ieder feest spontaan losbarsten en vonken als een vuursteen.... maar toch wilde het deze keer niet helemaal uit de verf komen. Toen eindelijk de man waar iedereen op wachtte tevoorschijn kwam was de zaal goed gevuld en zat de stemming er ook eindelijk een beetje in. Deze stemming werd echter danig de kop ingedrukt door de zeer rustige opening van Sasha met de ambient remix van Stars van Invisible Inc., die totaal niet aansloot bij het einde van zijn voorganger. De rustige opening kende een vervolg in een set die met horten en stoten op gang kwam. Stoptrein-progressive was een gehoorde term op één van de vele internetforums. Stef Vrolijk en Matthew Dekay draaiden hun plaatjes in de kleine zaal. Beiden zette een stevige set neer, met genietende mensen op de dansvloer of languit op de heerlijke waterbedden die dienst deden als chill-out.
De Powerzone is de grootste club van Amsterdam en draait al een tijdje mee in het Nederlandse clubcircuit. Toch kan de club niet overtuigen. De dansvloer is ruim, misschien wel te ruim waardoor de Powerzone iets mist: knusheid. Het is juist dat knusse gevoel dat progressive feesten juist wat kleur geeft. Doordat de dansvloer groot en ook vooral breed is mis je daarnaast het contact tussen dj en publiek. Bijkomend nadeel van de Powerzone zijn de hoge prijzen voor munten (2,50 euro).
Voor lekkere hapjes was daarentegen wel gezorgd. Voor een of twee munten waren lekkernijen te verkrijgen zoals miniloempia’s en orientaalse wraps.
Sasha is niet zo vaak in NL te bewonderen, maar als hij er is gebeurt er altijd iets magisch. Deze keer was dat weer te zien in het samenspel dat de heren Sasha en Sander Kleinenberg ten toon stelden. Vrolijk lachend en duidelijk in hun nopjes wisselden ze de draaitafels af om hun kunsten te mogen vertonen. Platen zoals de meesterlijke Sander Kleinenberg remix van ‘Maybe’ van N.E.R.D en Amen van de Flash Brothers deden het publiek glimlachen, maar vaak ook niet meer dan dat.
Sasha sloot af met, hoe kan het ook anders, de Sasha remix van UNKLE - In A State. Het was inmiddels al 5:30 geworden..... Tijd om moe en ‘in a state’, maar toch niet helemaal voldaan, de auto op te zoeken.
Conclusie: Een lekker draaiende Sasha met een nog betere Sander Kleinenberg waren ingrediënten voor een goed feest, ware het niet dat het publiek en de locatie niet echt meehielpen. Toch is muziek nog steeds het belangrijkste deel van een goede avond, waardoor de Nederlandse inbreng van Sasha’s Involver-tour toch geslaagd is. Op Dancevalley is Sasha weer van de partij, waar hij samen op de mainstage met John Digweed een 3 uur durende set zal verzorgen. Kun je niet wachten tot die tijd, dan kan je je hart ophalen bij onze zuiderburen waar Sasha op 20 juli met zijn Involver-tour de Versuz in Hasselt zal aandoen. Tot die tijd vermaken we ons met zijn Involver-album. |
|
|
| Djeebie |
ja Djeebie! Inderdaad, ik heb je wel gesproken! Wat super stupid van me! :whip: :whip: Je had een rood shirt met iets groens erop! Now i remember! Was leuk je ff gesproken te hebben, even goedmaken van die keer bij Deep Dish toen ik een beetje 'ziek' was :)
Was in ieder geval gezellig! Het is altijd leuk om TA'ers tegen te komen. Al was Onno deze keer undercover ;) |
Het was inderdaad gezellig ja. Echt leuk om wat mensen van hier ontmoet te hebben :)
Goeie report ook  |
|
|
| Tim81 |
Mwoah, inderdaad een gematigd report! Uiteraard moeten we kritisch blijven, maar je moet ook niet te negatief worden (als dit al geen aardig feestje meer was...:crazy: ) Wanneer je over andere partygangers gaat klagen, moet je natuurlijk wel beseffen dat zij gewoon voor een leuke avond komen en misschien niet zo 'into the music' zijn als de meesten hier op het forum...
Volgens mij waren alle ingredienten voor een topavond aanwezig, dus blijkbaar heb ik een beter recept gebruikt om tot het ideale eindresultaat te komen! :tongue3 :happy2: :haha: :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Het was inderdaad gezellig ja. Echt leuk om wat mensen van hier ontmoet te hebben :)
Goeie report ook |
Dank u :)
Ga je zeker wel vaker zien, en dan drinken we een biertje!  |
|
|
| Djeebie |
Dank u :)
Ga je zeker wel vaker zien, en dan drinken we een biertje! |
Prima :) Het is de bedoeling dat ik 9 juli naar het Paard ga... |
|
|
| ryo |
Kan je niet wachten tot die tijd, dan kan je je hart ophalen bij onze zuiderburen waar Sasha op 20 juli met zijn Involver-tour de Versuz in Hasselt zal aandoen. |
Hoe zeker is dit inmiddels? Toen ik laatst bij Versuz informeerde zeiden ze daar dat ze nog aan het onderhandelen waren en dat er verder nog niks vast stond.
Leuk reportje trouwens, jammer dat je het niet helemaal perfect vond:) |
|
|
|
|