|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| jp |
De preparty is bij het BP tankstation Ring A10 (Noord) afslag Landsmeer (S117)
Tenminste daar spreken we altijd af, de McDonalds zit aan de andere kant van het viaduct :)
Maar goed als het mooi weer is, ik heb een heel groot terras in de tuin en bier is ook wel te regelen ;) |
|
|
| franzelare |
pre party rulezzz
maar afteren rulezzz nog veel meer ;) |
|
|
| SnuggLe |
Oke, Pre Party bij JP! :)
Ik ben er rond 19:00 uur JP ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
zalwel leuk worden...veel nieuwe muziek. Sprak net iemand die naar wild in the country was geweest: |
woeii! kicke!!! :eyes:  |
|
|
| magrec |
 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hehehehe, gezien de historie van die dag, is het dan niet slim om je juist niet te vertonen als Nederlander daar in Belgie? ;)
Maar grote kans dat ik wel even ga kijken, lijkt me zeer interessant.
Waar ligt de Versuz, Hasselt toch? Is dat dicht bij de grens? |
Hasselt is een uur of 2 vanaf hier... |
|
|
| Divine9 |
| Ik hoop dat Sasha flink wat platen met breakbeats gaat draaien. Zoals die set: Sasha vs James Zabiela - Monday Bar, te vet gewoon. Nog 1 week..... (en een paar dagen) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Divine9
Ik hoop dat Sasha flink wat platen met breakbeats gaat draaien. Zoals die set: Sasha vs James Zabiela - Monday Bar, te vet gewoon. Nog 1 week..... (en een paar dagen) |
Doe mij maar juist veel oude knallers, ook In A State weer :)
Niet TE-veel breaks aub! :) |
|
|
| Divine9 |
Hoe meer breaks hoe liever. Maar oude classics gaan er ook zeker in! :D
Jongens, wie neemt er zijn zwembroek mee?
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| jp |
Zwembroek... hoe ouderwets :p
Skinny dipping :disbelief |
|
|
| SnuggLe |
Hoop dat ik mijn nieuwe cam dan al heb, dat zou wel heel erg flex zijn.....!! Maar ben bang dat dat nog net niet het geval gaat zijn!
JP, is er nou een pre-party or what?
En gaan we nog een kleine meeting doen.... sommige namen ken ik niet namelijk die gaan :) |
|
|
| jp |
Ja hoor we kunnen best een grote NLTA/GTA preparty houden :)
Met hoeveel zijn we dan? |
|
|
|
|