return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 13)
View this Thread in Original format
jp
Prima vermaakt :)

Ze mogen wel slabbertjes uitdelen, wat een hoop lekkere mokkels liepen er rond zeg niet normaal meer.

De muziek, ach ja geen beukwerk maar 'groovy' sounds. Was goed te doen. Sander en Sasha gingen nog effe wat tag-teamen, erg leuk om te zien.

De waterbedden waren heerlijk overigens, vooral die boven in het kleinere zaaltje waar stiekem de muziek net iets lekkerder was.

Ik weet niet waar de heren hun geluidsysteem huren, maar ik zou eens uit gaan kijken naar wat andere speakers. Vond het erg tegenvallen, waarschijnlijk is de Powerzone gewoon te groot.

In ieder geval was erg gezellig.

Ps: Gratis Pepsi X :D
emre
Electronic Dance Music In It's Purest Form Makes Total Ownage .... :eyes: :eyes:

Waarschijnlijk de kortste review die ik ooit geschreven heb, maar hij dekt de lading geheel ..

* edit * Need some ID's badly !!
SnuggLe
Vond het leuk, maar niet super.....Kwam niet los ofzo (?), weet niet wat het was met me. Leuk feest, maar de Powerzone vond ik niet echt geschikt.

In ieder geval, mijn gevoel aan het einde van de avond is :conf:

Maar....hij draaide wel Spektrum - Kinda New (tiefschwarz dub)!!! :eyespop: :tongue3 :crazy: :crazy:
Divine9
Eindelijk thuis. Wat een vette avond. Heel veel IDs nodig. Bv dat nr wat rond 4:45 werd gedraaid :p :p
Lekker dat Sasha en Sander nog ff B2B gingen draaien het laatste uur.. veeeeel breakbeat :)

Ook nog ff poster van de muur geschoept en handtekening door Sasha en Sander laten zetten. :D
Partyhardy!
Zo net thuis, hehe :) ff wat replys beantwoorden :D

quote:
Originally posted by emre
Electronic Dance Music In It's Purest Form Makes Total Ownage .... :eyes: :eyes:

Waarschijnlijk de kortste review die ik ooit geschreven heb, maar hij dekt de lading geheel ..

Helemaal mee eens! :cool:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Vond het leuk, maar niet super.....Kwam niet los ofzo (?), weet niet wat het was met me. Leuk feest, maar de Powerzone vond ik niet echt geschikt.

In ieder geval, mijn gevoel aan het einde van de avond is :conf:

Gast hoe kan dat nu? dit was gewoon 1 van die magistrale feestjes die je niet vaak meemaakt in een jaar. Met stip op 1 voor mij! :eyespop:

quote:
Originally posted by Divine9
Ook nog ff poster van de muur geschoept en handtekening door Sasha en Sander laten zetten. :D

dat had ik ook nog willen doen! helemaal vergeten! :(

Verder tof om Hitman en HighNrg weer tegen te komen en alle andere ta-ers!!!! :) Ook erg cool om Djeebie nog ontmoet te hebben.

Hier nog wat nummertjes die ik me even kan herinneren =>

Hij opende zoals vanouds weer met Invisible Inc - Stars. Blijven onwijs mooie klanken en op dat moment weet je dat de master gaat beginnen! echt zo heerlijk! :eek:
Zijn derde nummer was dus die ID 11 uit de essential mix! Waanzinnig nummer!
Daarna kwam weer een beauty langs! => Spooky - Belong (Sasha remix) Rustig maar met zoveel gevoel! WOW! :tongue3 Verder;
Ulrich Schnauss - On My Own (Sasha remix)!!!
The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon & Zorz Northern Remix)
Een suuper remix van Jono Fernandez en Luke Chable - Come to me! :tongue3
Matrix & Danny J - Vertigo (Goldtrix Remix)
Unkle - In A State (Sasha remix)

en nog veeeeeeeeeel meer onwijs mooie tunes! Wat een super avond zeg! :crazy: :tongue3 :eyespop:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Gast hoe kan dat nu? dit was gewoon 1 van die magistrale feestjes die je niet vaak meemaakt in een jaar. Met stip op 1 voor mij! :eyespop:

[KNIP]

Unkle - In A State (Sasha remix)

Jah ik weette het ook niet :( :mad: Baalde d'r zelf ook ontzettend van. Weet echt niet waaraan het lag; pijn in mijn poten, te weinig hallicunerende middelen? I dont know. Niet dat het een kloteavond was ofzo, maar de magie van het Paard van Troje was er niet. Wel vette tunes die voorbijkwamen. Vooral die van [i]"You want it....You need it...You love it....You get it" ofzoiets :) Ook weer echt vet dat ze b2b draaide.

En dan heb ik In A State (Sasha Remix) OOK gvd nog eens gemist... Werd die op het eind gedraait? Moesten we de trein halen.... Maar had dan hadden we dus toch langer kunnen blijven, omdat we op schiphol te laat waren (CS redde we nie meer) en 20 minuten moesten wachten :(

Trouwens, veel 'kijkvolk' aanwezig vond ik, want kwam kijken ipv danste. Ook veel cam's aanwezig, echt steeds meer tegenwoordig. Ook al doe ik er zelf aan mee, ik zou gek worden als dj zijnde......

Wel vet om Hitman eens goed te spreken en Joepie de Poepie ook effe ;)
Divine9 nog gezien, High NRG, Franzelare, JP ofcourse en wat Duiters, Sander van de Boumabros en de hele "R'dam clan". De 'meeting pictures' is alleen een beetje behoorlijk mislukt ;) (Lag aan de fotograaf :p)

Conclusie, wel goed feestje, maar niet ge-wel-dig :)

Heb het wel naar mijn zin gehad hoor, Sasha ook zo te zien:

(Rest van de foto's komt nog...)
magrec
Damn dit feest wat gewoon te bruut echt :) Sasha draaide bijna alleen maar onbekende platen echt geweldig. Ook Matthew dekay stond boven echt flink te knallen.. Wel grappig het verschil tussen de de vaste PZ bezoekers (rasta rostelli hahaha) en de mensen die echt op sasha afkwamen. Helaas het b2b stukje gemist want onze chauffeur werd moe en zo rond 4:15 zijn we vertrokken (helaas werd iemand ziek en moest eerder weg en zo zaten we zowel op de heen als terugweg met 6 man in een leuke nissan almera :D)

Lekker goedkoop drinken trouwens *not*
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec

Lekker goedkoop drinken trouwens *not*

Had ook munten over, heb een heerlijk orientaalse wrap over..heerlijk :)
emre
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Een suuper remix van Jono Fernandez en Luke Chable - Come to me! :tongue3

Chris Fortier remix ??

*edit*

Sander:
iets met die vocals van Little Louie Vega - Diamond Life
Rene Amesz - Back Into The Funk
Dr. Kucho - Forbidden Planet

Sasha:
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Primal Scream - Some Velvet Morning (Luke Fair Dub Edit)
Stellar Project - Get Up Stand Up (Phunk Investigation Instrumental Remix)

En GVD .... nooit gedacht dat 1,5 uur breaks zoooooooooooooo vet kon zijn :crazy: :crazy:
SnuggLe
He Emre, heb ik jou nou gezien of niet? :)

emre
Ik stond op het einde geruime tijd in de buurt van Meeting Point High_energy :toothless .... en een Indo van 1.90 met wit shirt met blauwe strepen en rode tekst moet toch opvallen denk ik (alhoewel alle aandacht in 1e instantie natuurlijk gaat naar die lange en die lijpe springer die deze keer undercover was (heeft iemand daar een foto van ...??)
tango
Tering zeg, wat een feestje! Ik vond het dus echt een superfeestje en sasha is echt de man! De tijd ging echt zwaar snel en voordat ik het wist was het 5 uur echt niet normaal.

Hier nog wat plaatjes die sasha gedraait heeft:

Unkle - What You Are To Me (Sasha Edit)
Kosmas Epsilon - Shame?
Viton & Stel - Wooden Sworz (Kosmas Epsilon Remix)
Felix Da Housecat - Watching Cars Go By (Sasha Remix)
Flash Brothers - Amen [1 na laatste plaat, voor in a state]

[EDIT]
Matthew Dekay - Higher Thoughts [Hoe kon ik die vergeten?]
Mick Burns - See me Fall (Matthew Dekay vs Proluctors)
[/EDIT]

Partyhardy, volgens mij haal je die sweet harmony bootleg in de war met een andere plaat, want die heb ik volgens mij niet gehoord. Terwijl het een favo plaatje van me is :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement