|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
http://www.excession.co.uk
Sasha komt weer naar t Paard van Troje, Zaterdag 22 Mei.
Sander Kleinenberg zal ook wel draaien, rest van de line-up heb ik nog niet gevonden....
Grtz. |
|
|
| Frankisback |
ZOOOOOOOOO
RELAXT DAN KOM IK WEER
Heb er nu al zin in
EDIT
Volgens mij hebt het paard andere plannen op 22 mei, zal dan wel in offcorso zijn
zaterdag 22 mei
DJ GIZMO's HARDER MACH TOUR 2004
DJ's Gizmo, Norman, Pavo, Zany Brennan & Heart, Ferz e.a.
zaal open en aanvang 23.00 uur
grote+kleine zaal : € 12,50 (€ 18,- deur)
line up grote zaal:DJ's Gizmo & Norman, Pavo, Zany en Brennan & Heart
line up kleine zaal:DJ's Ferz, Defendor en Scott Marten
/EDIT |
|
|
| Bouma-Bros |
| Bij de booking van Sasha staat duidelijk Paard Van Troje, zal toch wel kloppen lijkt me...... |
|
|
| SnuggLe |
Waaaat??? Vet!!
Maar ben benieuwd waar hij dan draait ja, als het niet het Paard van Troje is.. |
|
|
| dj_spare |
| klinkt vet... maar hoe gek het ook klinkt, ik moet zelf draaien ergens :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
klinkt vet... maar hoe gek het ook klinkt, ik moet zelf draaien ergens :D |
Das toch niet gek, maar alleen maar cool?
Of moet je (omdat je zegt dat het 'gek' klinkt) ook op Everybody draaien? ;) :D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Das toch niet gek, maar alleen maar cool?
Of moet je (omdat je zegt dat het 'gek' klinkt) ook op Everybody draaien? ;) :D |
hehe nah ik draai op die DJ contest met Bligthy en David enzo in Doetinchem :) :toothless |
|
|
| SnuggLe |
Haal dat ‘Everybody’ maar uit het topic.
Heb wat navraag gedaan, en hij komt wel naar Nederland die dag/datum, maar het is niet op een Everybody. Het is op een ander event van dezelfde organisatie.
Dus nog even afwachten verder. Plaats & andere dj’s et cetera nog niet bekend verder bij mij…..
Dit strookt dus met het feit dat er in het Paard die dag wat anders te doen is....! |
|
|
| djdavid |
moet die avond idd ook draaien in doetinchem, dj-contestje aldaar. wel errug jammer:( sasha en kleinenberg de vorige keer in t paard was echt super:crazy:
maar ik begrijp dat ie niet op everybody maar ergens anders komt te draaien...??? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by djdavid
moet die avond idd ook draaien in doetinchem, dj-contestje aldaar. wel errug jammer:( sasha en kleinenberg de vorige keer in t paard was echt super:crazy:
maar ik begrijp dat ie niet op everybody maar ergens anders komt te draaien...??? |
Correct.
Maar jullie moesten in Doetinchem toch heel VROEG draaien?
Kom je daarna gewoon naar Sasha :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Correct.
Maar jullie moesten in Doetinchem toch heel VROEG draaien?
Kom je daarna gewoon naar Sasha :D |
Gaat de Haagse posse ook weer??
Hey Snuggle, jij ook? Dan ga we je knuppelen man!! Maar dan wel nadat je ons dat beloofde biertje hebt gegeven en we je hebben beroofd van je wiet, gast!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Gaat de Haagse posse ook weer??
Hey Snuggle, jij ook? Dan ga we je knuppelen man!! Maar dan wel nadat je ons dat beloofde biertje hebt gegeven en we je hebben beroofd van je wiet, gast!!! |
Ik BEN de Haagse posse ;)
Knuppelen, jaaaaaaaaaaaaaaa! :crazy: En jij krijgt geen bier van me :D Nu gaat iedereen zeker beweren dat ze bier van me krijgen, misbaksels ;)
Wiet? Dat doe ik niet! :) |
|
|
|
|