|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
| Zet mij ook maar vast voorzichtig op de aanwezigen lijst. Vorige keer moeten missen en aangezien ik DV zo goed als zeker ook aan me voorbij laat gaan, kan ik sasha hier natuurlijk niet missen ;) |
|
|
| Partyhardy! |
wat een gasten zeg! ik zou 100% zeker mijn eigen dj gig laten schieten voor een set van Sasha! en al helemaal als het in Doetinchem is! :eyes: wat een gekken! ;)
hier ga ik dan ook zeker naar toe! echt het beste nieuws van de dag dit! :eyespop: :tongue3 |
|
|
| franzelare |
| ik heb me de vorige keer zeker goed vermaakt bij sasha, dus er zit een grote kans in dat ik ook wel ff kom kijken! |
|
|
| tijs08 |
dat word een leuke tijd!!
22 Mei Sasha - Paard Van Troje
18 Juni Sasha - Cafe d'Anvers
:crazy:
Ik zal bij beide aanwezig zijn! Vorig jaar Everybody met Sasha was voor mij 1 van de beste feesten van het jaar. En zal net als Onno zei, mijn eigen gig er wel voor voor skippen! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik BEN de Haagse posse ;)
|
:conf:
IK BEN HIER DE HAAGSE HARRY, IMPORT HAGENEES :toothless
Even alle gekheid op een stokkie, als dit feessie in het Paard is, kom ik bijna op zeker, me vrienden kennen aan het gas als ze niet mee willen, kom wel een keer alleen. Krijg ik dan ook een biertje van je Snug :tongue2 |
|
|
| Bouma-Bros |
| Ik lees net ergens dat deze Everybody waarschijnlijk in AMSTERDAM zal plaatsvinden. Waar precies wordt volgende week bekend gemaakt.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
dat word een leuke tijd!!
22 Mei Sasha - Paard Van Troje
18 Juni Sasha - Cafe d'Anvers
:crazy:
Ik zal bij beide aanwezig zijn! Vorig jaar Everybody met Sasha was voor mij 1 van de beste feesten van het jaar. En zal net als Onno zei, mijn eigen gig er wel voor voor skippen! |
Eerste is dus NIET in Den Haag, dat is al 100000 % zeker. Dat zei ik toch al :)
In CAfe d'anvers ben ik er waarschijnlijk ook bij! Weekendje Antwerpen met Anke! :) |
|
|
| magrec |
Tis in de powerzone?
Daar ben ik nog nooit geweest?
Hoe is het geluid daar??? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Tis in de powerzone?
Daar ben ik nog nooit geweest?
Hoe is het geluid daar??? |
Ik ben d'r ook nooit geweest, las ook van de Powerzone.
Maarja, ben d'r zeker bij. |
|
|
| HiGH_NrG |
Beter dat het in de Powerzone is! Dat is 15 minuten lopen voor mij! :D
Als het zeker in de powerzone is dan ben ik er wel bij, ondanks alle anabolenharries die daar meestal rondlopen. |
|
|
| Remy D |
| Powerzone ruled best wel. :D |
|
|
|
|