|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik ben roddels aan het verspreiden zodat je populairder wordt;) |
Vast ;) |
|
|
| magrec |

Morgen dan maar meteen kaartjes halen... |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik heb ze even gedownd...en klinkt best lekker... :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Tickets in the pocket, thanks to Tijs!!! :crazy: Woehoe! :eyespop: :tongue3 |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Tickets in the pocket, thanks to Tijs!!! :crazy: Woehoe! :eyespop: :tongue3 |
Juist! De Rotterdam Posse is 100% present! :D
Beter dat het ook al over een maandje is! Dit word er weer 1 om in te lijsten :cool: |
|
|
| magrec |
vergeten kaartjes te halen gisteren :(
Nu hopen dat volgende week zaterdag het nog niet is uitverkocht... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
Juist! De Rotterdam Posse is 100% present! :D
Beter dat het ook al over een maandje is! Dit word er weer 1 om in te lijsten :cool: |
Woehoe! Heb hier nu al super veel zin in! |
|
|
| Bouma-Bros |
Kaarten zijn gescoord!! :)
Sander |
|
|
| tango |
Gedver, mn vorige reply is verdwenen......
Anyway, tickets in the pocket! :D (Wat wel behoorlijk krom is trouwens, kaarten kosten bij FRS 22,50 maar dan komt de fee er nog bij van 3,25. Dus een ticket kost 25,75 en aan de deur bij de powerzone 25 :conf: niet dat die 75 cent me iets boeien, maar tis wel raar)
grtz,
TNG |
|
|
| SnuggLe |
Lex, kan ik toevallig mee heen/terug rijden naar A'dam??
Terug liever dan heen :D |
|
|
|
|