|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| ik heb nergens meer GL kunnen regelen dus ik ga morgen maar even snel een kaartje halen! |
|
|
| tango |
Yo mensjes,
Heb net even een sneak preview van involver gehoord, en het is echt een vet album! De CD begint erg rustig met wat gitaar en chill out sounds. Dan gaat ie rustig over in een vocal versie van 'petter - these days'. Ik moet wel zeggen dat de CD erg rustig is, dus veel trage bassdrums en erg veel breakbeats. Het is echt een heerlijke cd om op te chillen. Ik hoop daarom ook niet dat sasha al de producties van involver langs laat komen want dan zouden sommige mensen het al snel een saaie bedoeling gaan vinden ;) Maar een aantal tracks zijn ook zeer geschikt voor de dansvloer!
Heb nu echt zwaar zin in zaterdag!
grtzzzzzz |
|
|
| Ries'79 |
| Vind het toch vreemd te noemen dat sasha stef vrolijk niet kent (interview party scene)! Hij is namelijk het organisatorisch brein achter vele feesten en waarschijnklijk ook de involver tour in nederland! Daarnaast zijn ook aardig wat producties van hem te vinden op global underground.... |
|
|
| magrec |
Die roll call schiet ook niet op he ;)
vul ik hem zelf maar ff aan: :p
Magrec
Snuggle
jp
tango
Disney
Hitman
Boumabros
Partyhardy
DJ lex
Franzelare
tijs08
Nog meer mensen die gaan? Gaan we nog meeten?????
:toothless :toothless |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
Die roll call schiet ook niet op he ;)
vul ik hem zelf maar ff aan: :p
Magrec
Snuggle
jp
tango
Disney
Hitman
Boumabros
Partyhardy
DJ lex
Franzelare
tijs08
Nog meer mensen die gaan? Gaan we nog meeten?????
:toothless :toothless |
En ik dus... |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by magrec
Die roll call schiet ook niet op he ;)
vul ik hem zelf maar ff aan: :p
Magrec
Snuggle
jp
tango
Disney
Hitman
Boumabros
Partyhardy
DJ lex
Franzelare
tijs08
Emre
Tim81
Nog meer mensen die gaan? Gaan we nog meeten?????
:toothless :toothless |
|
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
JP, hoelaat bij jou?? |
Zeg het maar :)
Het weer is niet zo denderend dus terras zal er wel niet in zitten :( |
|
|
| SnuggLe |
Meeten wordt niets zo te zien :) Maar 90% op de lijst ken ik sowieso wel. Dave (Three 0 Three) mag ook erbij gezet worden, die is er ook volgensmij. En van de Boumabros is alleen Sander, Sido zit in Thailand :)
*edit* die Promo klinkt goed! |
|
|
| Divine9 |
Magrec
Snuggle
jp
tango
Disney
Hitman
Boumabros
Partyhardy
DJ lex
Franzelare
tijs08
Emre
Tim81
Divine9 & co. |
|
|
| Divine9 |
Treinverkeer morgen nog verstoord
***************************************
AMSTERDAM Door de treinbotsing op het
Centraal Station van Amsterdam is er
geen treinverkeer van en naar Amsterdam
CS mogelijk.Volgens ProRail duurt het
bergen van de wrakstukken zeker nog tot
morgenavond.De treinstellen zullen met
hijskranen worden opgetakeld.
Voorzitter Pieter van Vollenhoven van
de Raad voor de Transportveiligheid is
naar Amsterdam gereisd om zich te laten
informeren.Medewerkers van de raad zijn
een onderzoek begonnen.Daarvan wordt de
uitslag pas over maanden bekend.
Ook de wegen rond het station werden
afgesloten omdat er een verkeerschaos
ontstond op de toegangswegen.
***********************zie ook 751 ****
volgende nieuws financieel sport
... er zullen toch wel bussen oid rijden ???
ah well.. je kan iig op amstel komen:
Aan de oostzijde van het Centraal station in Amsterdam is vrijdagavond om 18.30 een Intercity vanuit Utrecht naar Haarlem op een leeg treinstel gereden. Daarbij zijn gewonden gevallen.
Het betreft de Intercity die onderweg was van Utrecht naar Haarlem. Het treinverkeer van en naarAmsterdam is momenteel stilgelegd. De prognose is dat het treinverkeer rond Amsterdam zaterdagochtend weer gedeeltelijk kan worden hervat. Reizigers die vanuit de oostelijke richting komen, kunnen dan reizen tot aan Amsterdam Amstel. Reizigers die vanuit het westen komen kunnen reizen tot aan Amsterdam Sloterdijk. Vanuit deze stations heeft u aansluiting op bus, tram of metro. |
|
|
| franzelare |
| ben ik blij dat ik altijd met de auto ga :D |
|
|
| SnuggLe |
Al moet ik lopen, dan ben ik er NOG gvd! :)
 |
|
|
|
|