|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
Het was een erg geslaagd feestje moet ik zeggen. Supermuziek, goeie sfeer, mooie vrouwen. Leuk ook dat Sasha en Sander Kleinenberg nog even langer doordraaiden back to back. Was echt gaaf!
Ook erg leuk om nog wat ta's (Partyhardy, tijs08, three 'o three en jp) ontmoet te hebben :) |
|
|
| SnuggLe |
| Die plaat met "You Need it" etc schijnt een remix van Peter bailey - you need it te zijn. |
|
|
| Tim81 |
Beter laat dan nooit, hier ook nog een verslag van mij! Want van zo’n feest moet toch iedereen weten hoe vet het was!
Om 22.15 uur samen met Emre vertrokken (onder het genot van een setje van Sasha @ Liquid Room), voordat we in de rij aansloten (deur was nog dicht!) eerst nog even een bodempje gelegd bij de McDonalds. Zo
helemaal leeg was The Powerzone toch wel een erg grote (en vette) tent, ik vroeg me af hoe druk het zou worden… Uiteindelijk was het perfect gevuld, al waren er toch nog genoeg mensen die het nodig
vonden om op mijn voeten te dansen! Sander begon met een lekkere opbouwende set, waarmee hij het publiek klaarstoomde voor Sasha! Uiteraard pakte hij zelf weer de microfoon om zijn maat aan te
kondigen. Wat kunnen deze twee genieen mixen zeg en wat een platen!!
Hoogtepunten van de avond waren voor mij toch wel:
- De opening van Sasha met Invisible Inc. – Stars (Emre werd direct al gek, zeker nadat die eerder genoemde ID ook nog langskwam)!
- Het springen van en met PartyHardy maakt de avond altijd compleet!
- De gehoopte back2back van Sasha en Sander was een groot hoogtepunt, wat een breaks… Dit was echt met geen pen te beschrijven, deze twee zijn echt meesterlijk!!!!
- Natuurlijk de afsluiting met eerst Flash Brothers – Amen (die deed het zeer goed bij mij!) en daarna nog UNKLE – In A State…KIPPENVEL!
Moe maar voldaan stapten we weer in de auto, met Sander Kleinenberg op de achtergrond, droomde ik al weg bij de gedachte aan Dance Valley komende zomer. Prachtig weer, main stage, Sasha en John Digweed back2back…Dat wordt genieten! Met zere voeten van het dansen stapte ik in mijn bedje na een heel heel fijn feestje!
Samenvatting van deze avond: “Hoe Vet!” (legendarische woorden van Onno) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Tim81
Samenvatting van deze avond: “Hoe Vet!” (legendarische woorden van Onno) |
haha :p
| quote: |
Dit was echt met geen pen te beschrijven...
|
Inderdaad! deze avond was echt onwijs geniaal! Alleen maar genieten van begin tot het eind! zo hoort het! :crazy: :eyes: :cool: :)  |
|
|
| SnuggLe |
| Djeebie, Tim81, heb ik iemand van jullie beiden gezien? Was een van jullie die jongen met het 'champignonnenkapsel'? |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Djeebie, Tim81, heb ik iemand van jullie beiden gezien? Was een van jullie die jongen met het 'champignonnenkapsel'? |
Ik voel me op zich niet echt aangesproken...:rolleyes: Was samen met Emre en heb een tijd met Onno & Friends en High NRG gestaan. |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Djeebie, Tim81, heb ik iemand van jullie beiden gezien? Was een van jullie die jongen met het 'champignonnenkapsel'? |
:conf: :conf: Please define 'champignonnenkapsel' :conf: :conf:
Misschien is de 'identificatiedrang' wel de reden dat je je niet zo hebt vermaakt als de vele andere TA'ers .... ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
Om 22.15 uur samen met Emre vertrokken (onder het genot van een setje van Sasha @ Liquid Room), voordat we in de rij aansloten (deur was nog dicht!) eerst nog even een bodempje gelegd bij de McDonalds. Zo
helemaal leeg was The Powerzone toch wel een erg grote (en vette) tent, ik vroeg me af hoe druk het zou worden… |
Dan heb ik jullie denk ik onbewust wel gezien ;)
Wij waren met zijn 6'en echt als eerste binnen. Stonden tussen 22:45 en 23:05 vooraan bij de deur :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
:conf: :conf: Please define 'champignonnenkapsel' :conf: :conf:
Misschien is de 'identificatiedrang' wel de reden dat je je niet zo hebt vermaakt als de vele andere TA'ers .... ;) |
Eh...dacht dat champignonnenkapsel een redelijk bekend woord was :)
Niet echt uit te leggen, ook niet negatief bedoeld.
En dat tweede: en bedankt he, wrijf het er maar ff in ;)
Maareh... veel mensen op andere boards hebben precies hetzelfde wat ik had, vonden het ook niet super. Echt heel erg gemengd. Niemand vond het overigens kut, maar iedereen vond het of geweldig, of een beetje lauw.
Waar ik DENK dat het aan ligt, is dat de meesten hier van 'Breaks' houden. Dat doe ik in ieder geval niet zo........ En die sfeer proef ik ook op meerdere fora. Stoptreinprogressive is een term die ik een paar keer heb horen vallen.
Nu eerst report schrijven en de foto's uploaden. |
|
|
| TranceFool |
| Ik denk dat je gewoon weer aan de trance moet Snuggle ;) :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik denk dat je gewoon weer aan de trance moet Snuggle ;) :p |
Best, ga je mee dan? :D
Back 2 the Roots ;)
Nah, ik pak Integrate wel mee, kan ik mijn opgekropte NRG van Sasha kwijt. Of mijn vriendin, dat kan ook ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh...dacht dat champignonnenkapsel een redelijk bekend woord was :)
Niet echt uit te leggen, ook niet negatief bedoeld.
En dat tweede: en bedankt he, wrijf het er maar ff in ;)
Maareh... veel mensen op andere boards hebben precies hetzelfde wat ik had, vonden het ook niet super. Echt heel erg gemengd. Niemand vond het overigens kut, maar iedereen vond het of geweldig, of een beetje lauw.
Waar ik DENK dat het aan ligt, is dat de meesten hier van 'Breaks' houden. Dat doe ik in ieder geval niet zo........ En die sfeer proef ik ook op meerdere fora. Stoptreinprogressive is een term die ik een paar keer heb horen vallen.
Nu eerst report schrijven en de foto's uploaden. |
Owh ik lees op forums juist dat ze het allemaal helemaal top vonden. Alleen die duitsers vonden het niks. Ik hou zelf ook wel van wat meer power in sets maar dit keer vond ik het niet erg dat er meer breaks waren. Echt flinke spacemomenten!! |
|
|
|
|