|
Sasha - Involver Tour @ Powerzone 22-05 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| tango |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Op de site van de Powerzone staat 5500 man :)
|
nou, www.thepowerzone.nl -> rental information
'The powerzone can hold about 3.500 visitors but still gives an intimate feeling' :) Tis maar of je jezelf er druk over maakt :D |
|
|
| Tim81 |
Als we toch kritisch gaan doen:
De heren maakten er een feest van.
Beiden zette ??
Gebrekkige interpunctie, hierdoor enkele moeilijk lopende zinnen.
Als het report door zo veel mensen wordt gelezen, moet het natuurlijk wel goed zijn! :stongue: ;) |
|
|
| tango |
oh als we dan toch ECHT gaan mierenneuken heb ik er ook nog wel een :)
"Involver, de opvolger van Airdrawndagger, staat vol met heerlijke tracks en zal 14 juni in Nederland in de winkels liggen."
Involver ligt vanaf 14 juni in Engeland in de winkels, de rest van de wereld volgt pas op 22 juni :D
Bram moet het wel ontgelden vandaag :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | | ook platen die hij al eeuwen draait zoals Spooky – Belong is op het album te vinden. |
moet zijn
ook platen die hij al eeuwen draait zoals Spooky – Belong zijn op het album te vinden.
:D |
|
|
| Tim81 |
| Okay nu stoppen we met mierenneuken / muggenziften of wat dan al niet meer... Volgende keer misschien eerst een test-versie op TA-forum plaatsen, alvorens tot definitieve plaatsing over te gaan ;) :happy2: :tongue3 ! Kunnen alle Neerlandici hier er nog even naar kijken... Binnenkort weer Het Grote Dictee (door Jan Mulder en Remco Campert)!! |
|
|
| azior |
ook al was ik half-ziek, kon ik nauwelijks op mijn benen staan en kon ik mijn hoofd niet bewegen van de kramp in mijn nekspieren, ik was erbij en ik heb genoten!
kleinenberg en sasha hebben alweer een geweldige sfeer neergezet, en het was zeker de moeite waard om te komen :)
vraagje: wat was dat heerlijke nummer voor die geweldige remix van the chemical brothers? |
|
|
| tijs08 |
Zo, dan ook nog even een reactie van moi!
Ik vond dit dus echt 1 van de beste feestjes dit jaar! Wat een onwijs vette set van Sasha! 4,5 lang en dan 7 bekende nummers horen en de rest allemaal onbekend, maar stuk voor stuk super vet! Hemels!
Heb me ook super goed vermaakt met de mede-TA-s en natuurlijk met onze eigen R'dam posse :clown:
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Er zijn wat dingen weggehaald en van plaats verandert.
Maybe is het ook maar beter zo. Schrijven is schrappen .... Maar ik zal het toch maar eens navragen. |
Sorry dat ik dan toch ook nog ff wat moet zeggen..
Maar ik ben wel blij dat ze dat gedaan hebben.. je moet een Report niet grotendeels vanuit je eigen beleving schrijven.. als je op dat moment niet goed in je vel zit of dit keer gewoon te weinig wiet op had :p .. who knows... het gaat om de beleving van het totale publiek!
Ik denk dat het grotendeel van de mensen op de dansvloer.. dat zullen er zeker 1000 zijn geweest dit een waaanzinnig feest vonden, en bij hen hoog zal eindigen in beste feesten van het jaar.
Dat de Powerzone ook veel standaard publiek trekt wat er iedere zaterdag avond komt was te merken.. Maar er was toch duidelijk ook te merken wie er speciaal voor Sasha kwamen.. en die hebben onwijs genoten :cool: |
|
|
| magrec |
| tsjah idd leuk verslag maar volgens mij ging het publiek toch best wel los hoor. In het begin ook genoeg handen de lucht in, klappen enzo vond dat er een prima sfeer hing. Niks geen rare blikken enzo. |
|
|
| HiGH_NrG |
Zozozozo! Ik ben weer bijgekomen :p
Wat een feest! Wat een feest! :D
Heb me goed geamuseerd, lekker muziekje, leuke mensen, leuke sfeer en lekkere vrouwtjes :)
Veel TAers gezien :eyes:
EN WAT EEN LEKKERE IJSJES! :D |
|
|
| SnuggLe |
Ok oke oke oke oke oke oke.... Ik zal hem de volgende keer eerst hier posten. Sorry hoor, stelletje miereneukers :rolleyes: :toothless :p
Die ijsjes waren inderdaad super!!
En dat ze hem geedit hebben vind ik ook niet erg, dat zei ik toch al?
Hier ook even editen dan ;) Maar ik blijf erbij, d'r zijn een heel stel meer mensen van wat ik lees (clubcharts, groovecollection) die hetzelfde hadden...
Maar de conclusie is dan ook dat ik heel erg BAAL en JALOERS op jullie ben dat ik het niet zo leuk heb gehad :( :( Misschien kwam dat toch omdat....omdat.....tsja, waarom eigenlijk? :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tango
oh als we dan toch ECHT gaan mierenneuken heb ik er ook nog wel een :)
"Involver, de opvolger van Airdrawndagger, staat vol met heerlijke tracks en zal 14 juni in Nederland in de winkels liggen."
Involver ligt vanaf 14 juni in Engeland in de winkels, de rest van de wereld volgt pas op 22 juni :D
Bram moet het wel ontgelden vandaag :p |
Ow btw, wacht ff, nu moet IK even gaan mierenneuken:
http://www.globalunderground.co.uk/...2feb9e22f985052
Daar staat:
Released 14th June UK & Rest of the World.
Released 22nd June USA and Canada.
Dus Joep, Lekker puh! ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ok oke oke oke oke oke oke.... Ik zal hem de volgende keer eerst hier posten. Sorry hoor, stelletje miereneukers :rolleyes: :toothless :p
Die ijsjes waren inderdaad super!!
En dat ze hem geedit hebben vind ik ook niet erg, dat zei ik toch al?
Hier ook even editen dan ;) Maar ik blijf erbij, d'r zijn een heel stel meer mensen van wat ik lees (clubcharts, groovecollection) die hetzelfde hadden...
Maar de conclusie is dan ook dat ik heel erg BAAL en JALOERS op jullie ben dat ik het niet zo leuk heb gehad :( :( Misschien kwam dat toch omdat....omdat.....tsja, waarom eigenlijk? :( |
hehe maakt toch niet uit..had ik ook hoor toen met deep dish ik vond het wel ok terwijl heel veel mensen het echt vet vonden. Ik vond dan ook wel jammer dat ik het niet zo heb kunnen ervaren maar goed het kan niet altijd feest zijn.. |
|
|
|
|