|
Armin @ Park 26.4.04
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
מכירה מוקדמת
120 שח
בקופות
150 שח |
|
|
| Triple-z |
כלי!!
מאיזה גיל? |
|
|
| Flotser |
בפארק הירקון נשמע פצצה!
:p |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Triple-z
כלי!!
מאיזה גיל? |
23+
אני מאמין |
|
|
| Flotser |
מצטער מצטער מצטער שזה לא קשור עכשיו,
אבל אם כבר בפארק הירקון עסקינן זה יכול להיות מעניין מאוד!
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Flotser
מצטער מצטער מצטער שזה לא קשור עכשיו,
אבל אם כבר בפארק הירקון עסקינן זה יכול להיות מעניין מאוד!
:crazy: :crazy: :crazy: |
חחחחחח איזה מצחיק...!!! פעם ראשונה אני שומע אל דבר כזה :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| ronsh |
האם יש פתח לתקווה???
באתר נקסט לא הוזכר בכלל גילאים
ולפי המקום הגדול שהם בחרו...יש סיכוי שיהיה להם אינטרס למלא ללא סלקצית גיל!!
הזין = אני בצבא...שבוע אחרי שאני מתגייס הוא בא לארץ...
איפה היית חצי שנה שהייתי בבית כמו כלב? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ronsh
האם יש פתח לתקווה???
באתר נקסט לא הוזכר בכלל גילאים
ולפי המקום הגדול שהם בחרו...יש סיכוי שיהיה להם אינטרס למלא ללא סלקצית גיל!!
הזין = אני בצבא...שבוע אחרי שאני מתגייס הוא בא לארץ...
איפה היית חצי שנה שהייתי בבית כמו כלב? |
לא מאמין שהם אשכרה יורידו את גילאי המינימום
משכן יכול להיות שהם יתדרכו את היחצנים בלשון הנ"ל
"חברה המטרה שלנו היא קודם כל להכניס תאנשים בגילאים הנכונים ואחרי זה אם זה לא יספיק תכניסו גם אנשים מחוץ לתחום הגילאים הזה שישתלבו במסיבה לפי שיקול דעתכם"
במילים אחרות
יותר סיכוי להכנס לדעתי מאשר אם זה היה בדום אבל זה הכל...
קיצר צריך להגיע לשם ולהראות בוגרים
בטוחים בעצמכם
וקלאבריים
ולהשתדל להיות לפחות בני 20... |
|
|
| yonih |
| אני כל כך מקווה שאני יוכל ללכת הפעם! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
23+
אני מאמין |
:whip:
| quote: | Originally posted by Flotser
מצטער מצטער מצטער שזה לא קשור עכשיו,
אבל אם כבר בפארק הירקון עסקינן זה יכול להיות מעניין מאוד!
:crazy: :crazy: :crazy: |
קטלניייי!!!!
ראסמי צודקים מי שרוצה לעשן שיעשן למה להתערב להם |
|
|
| NyKoN |
אף אחד לא מתערב
שנה שעברה ביום המריחואנה אנשים עישנו חופשי והיו שוטרים שהסתובבו ולא עשו כלום
הראו בחדשות |
|
|
|
|