return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 22)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
מה הוא אמר עלינו


אז ככה:

WHITE ROOM - WHITE ROOM

נבחר כ-TUNE OF THE WEEK

ארמין טען כי רק שהוא ניגן את הקטע הזה בישראל השבוע הוא הבין כי הטראק פשוט ע נ ק ! ! !

כנראה בגלל התגובה העצומה של הקהל אליו........
yonih
הוא לא נתן כמה מילים עלינו אלה הוא דיבר על זה שיהיה
שידור חוזר של התוכנית ששודרה אצלו ביום העצמאות
של בלאק דרגון, והוא אמר שיהיה את זה שוב.
markfeldman
quote:
הוא לא נתן כמה מילים עלינו אלה הוא דיבר על זה שיהיה..


אח שלי אתה שרוט רצח.......

אתה מתכוון לבעלים של ETS

אני מתכוון לארמין !
TTman
JO

??? יא קמצן, אין איזו תגובה על התמונות

???? הא
Eitan E
wow


אנשים בדיוק חזרתי לבית שלי אחריי 3 ימים
וכשקראתי את ה-4 העמודים האחרונים צחקתי ובכיתי מרוב אושר ובא לי לחזור אל אותה מסיבת עצמאות בלתי נשכחת ולקוות שהיא אף פעם לא תגמר

בכל מקרה- קצת מאוחר ואבל טוב מאשר אף פעם, גם לי יש תמונות אבל באיכות קצת פחות טובה (מה לעשות כשיש לך מצלמה של משרד). בכל מקרה הייתי שמח
אם מישהו יתן\ימצא לי מקום להעלות אותם

איזה שבוע מדהים גם מכבי ניצחה היום גם עצמאות אדיר שבו פגשתי מלא אחוקים מהפורום .ממש שבוע פיצוץ

אני מקוה שיצא עוד איחוד של הפורום בקרוב בכל מקרה זאת מסיבה שאני לא ישכח אותה.

:)
YO-I
יש למישהו מושג אם הסט של ארמין מיום העצמאות ניתן להורדה? הבנתי שהיה שידור ברדיו אסקייפ או שהם הקליטו את זה, אני אשמח לקבל פרטים

YO-I
taltul
quote:
בכל מקרה הייתי שמח
אם מישהו יתן\ימצא לי מקום להעלות אותם

אחי דבר איתי באי סי קיו
taltul
quote:
בכל מקרה הייתי שמח
אם מישהו יתן\ימצא לי מקום להעלות אותם

אחי דבר איתי באי סי קיו
quote:
יש למישהו מושג אם הסט של ארמין מיום העצמאות ניתן להורדה? הבנתי שהיה שידור ברדיו אסקייפ או שהם הקליטו את זה, אני אשמח לקבל פרטים

YO-I

בנתיים לא ידוע שום דבר..והסט ש היה ב99 זה לא זה כי הוא שודר ב11-12 כלומר לפני המסיבה עצמה...

אני מקווה גם שיקליטו את הסט כמו שאז באילת אם מישהו זוכר...אחרי זה עוד שידרו אותו ברדיו...
TranceGiant
Awesome reports, fabulous pics, annie looking lovely as always.

Man, man, man...I'm sooo looking forward to partying with you this summer. Let's hope there'll be enough quality events in August, would love to meet you ILTAs (other than the cd-thief Zach :haha: )
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman


אז ככה:

WHITE ROOM - WHITE ROOM

נבחר כ-TUNE OF THE WEEK

ארמין טען כי רק שהוא ניגן את הקטע הזה בישראל השבוע הוא הבין כי הטראק פשוט ע נ ק ! ! !

כנראה בגלל התגובה העצומה של הקהל אליו........

לא מספיק אחי!!!!!!!:)
אני חייב לדעת את התירגום המדוייק!!!!הוא אמר שני משפטים בראשון שמעתי "INDEPENDANCE DAY.....ISRAEL"
"ISRAEL" ובשני עוד פעם
........
הולך לדבר עם חבריי מהולנד נראה מהם יגידו....:)

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by taltul

הולך לדבר עם חבריי מהולנד נראה מהם יגידו....:)


סביר להניח שהם יגידו משהו בסגנון הזה:
"glau kipenvel zu aine hu mist kranbi laulaulaulaulaulau dus gransteminfa catal de armin van buuren dus ainen ze spiel zonen ghoven guven gavin geven fun par israel glozdowen ha"
taltul
quote:
Originally posted by KosmiK-G8


סביר להניח שהם יגידו משהו בסגנון הזה:
"glau kipenvel zu aine hu mist kranbi laulaulaulaulaulau dus gransteminfa catal de armin van buuren dus ainen ze spiel zonen ghoven guven gavin geven fun par israel glozdowen ha"

LOL...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 
Privacy Statement