|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | מי כאן גבר גבר עם אבר גבר? |
מחר אני קונה לארמין.
פאצ'ה ?? לא בא בחשבון ! |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מחר אני קונה לארמין.
פאצ'ה ?? לא בא בחשבון ! |
אלה שיש להם כרטיס
משלמים 100 שח
אם אין לך
תבוא תשאל כמה עולה
אם היא אומרת ש 120 שח
תגיד שאתה מוותר
ואז היא תשאל אותך למה?
תגיד לה שאתה יכול לקנות דרך אתר "לילה" ב 100
אז היא תגיד לך ,שהיא תמכור לך ב 100 |
|
|
| markfeldman |
אין לי כרטיס חבר ואני מקמבן קומבינה.
אתה בא למסיבה ? |
|
|
| ronsh |
החלום שלי זה להיות באירוע כמו ה
Ocean Diva
שהיה לפני שבוע...
קבלו תטראק ליסט
איזה חלום
Click Here |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | החלום שלי זה להיות באירוע כמו ה |
ספר לי על זה... סעמק אף אחד פה לא רציני (חוץ מגיל שאוהב טכנו ... |
|
|
| markfeldman |
זהו !
רשמית אני בפנים !
עכשיו חזרתי עם שני כרטיסים של 100 ש"ח כ"א !!!!
מנווווווווווווווווווווו הולכים לקבל פיצוציםםםםםםםםםם
נתראה שם חבר'ה !!! |
|
|
| Black-Dragon |
חמודים שלי יש לי עסקה בשבילכם
כרטיס לארמין
ב90 ש"ח
מי שרוצה שידבר איתי היום
054692610
או אייסיקיו
124042839
אבל רק מ19 םלוס ככה
הבטחתי לחבר שלא יותר נמוך מזה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ב- 90 ש"ח כרטיס לארמין |
חחח יצאתי פראייר......... NOT !!
למי אכפת, כולה הבדל של 10 ש"ח, גם 1000 שקל הייתי משלם בשביל לראות את ארמין (ואתם יודעים עם מי יש לכם עסק !) |
|
|
| Black-Dragon |
ראסמי מיליון שקל
סתם לא להסחף
אין מה להגיד זה מלך שווה כל סכום |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אין לי כרטיס חבר ואני מקמבן קומבינה.
אתה בא למסיבה ? |
ברור |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
חמודים שלי יש לי עסקה בשבילכם
כרטיס לארמין
ב90 ש"ח
מי שרוצה שידבר איתי היום
054692610
או אייסיקיו
124042839
אבל רק מ19 םלוס ככה
הבטחתי לחבר שלא יותר נמוך מזה |
אחי...תותח...אם אתה באמת מסדר לנו ....אני אבוא אלייך אנשק אותך מהקודקוד עד לכפות גרליך!!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
אני כנראה לא יבוא חברים
אין לי גרוש על התחת
מינוס 700 בבנק
השבוע אני מקווה שאני יחזור כבר לעבוד כמו בן אדם
מזמן לא עבדתי...
יותר מדי חגים וטחינות בבסיס
מקווה שיסתדר
קיצר עוד מעט יש לי דמעות בעיניים
אני לא מאמין שאני לא יהיה שם |
|
|
|
|