| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אף אחד לא מתערב
שנה שעברה ביום המריחואנה אנשים עישנו חופשי והיו שוטרים שהסתובבו ולא עשו כלום
הראו בחדשות |
טוב זה בגלל שזה היו אנשים שעיחשנו עוד מהבית אז כשהם באו לצאת ליום מריחואנה הם לבשו מדים של שוטרים
חוץ מזה גם הצלם היה בסוטול
וגם מגישי החדשות היו בסוטול באותו יום
ובכלל למה לא להיות בסוטול?
ויפה שעושים את זה תמיד ביום העצמאות
כאילו שיש מסר נסתר מאחורי זה שאומר
"יהודים יקרים תצאו תעשנו תתמסטלו תהנו מהמדינה והעצמאות שלה כל עוד אתם כאן"
:) או שזה רק אני והפסימיות שלי |
|
|