return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 2)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by NyKoN
אף אחד לא מתערב
שנה שעברה ביום המריחואנה אנשים עישנו חופשי והיו שוטרים שהסתובבו ולא עשו כלום
הראו בחדשות


טוב זה בגלל שזה היו אנשים שעיחשנו עוד מהבית אז כשהם באו לצאת ליום מריחואנה הם לבשו מדים של שוטרים

חוץ מזה גם הצלם היה בסוטול

וגם מגישי החדשות היו בסוטול באותו יום

ובכלל למה לא להיות בסוטול?
ויפה שעושים את זה תמיד ביום העצמאות
כאילו שיש מסר נסתר מאחורי זה שאומר

"יהודים יקרים תצאו תעשנו תתמסטלו תהנו מהמדינה והעצמאות שלה כל עוד אתם כאן"

:) או שזה רק אני והפסימיות שלי
Sm0keMachine
טוב עדיין לא אמרתם לאיזה גיל זה..

יכול להיות שזאת תהיה הפקה גדולה כמו היינקן סאנדאנס ואז זה יהיה ל18+..לא?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
טוב עדיין לא אמרתם לאיזה גיל זה..

יכול להיות שזאת תהיה הפקה גדולה כמו היינקן סאנדאנס ואז זה יהיה ל18+..לא?


וגם יכול להיות שכלבים יתחילו לדבר
אריק שרון יהיה דוגמן הבית של קאסטרו מן
ורועי פלינר יופיע על הבמה המרכזית בטראנס אנרגי

הכל יכול להיות
yaman
למה? אלוהים למה? לא יכולים לעשות מסיבה לגיל 17??????
Origin
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
וגם יכול להיות שכלבים יתחילו לדבר
אריק שרון יהיה דוגמן הבית של קאסטרו מן
ורועי פלינר יופיע על הבמה המרכזית בטראנס אנרגי

הכל יכול להיות

אחיייי הרגת אותי מצחוק
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
וגם יכול להיות שכלבים יתחילו לדבר
אריק שרון יהיה דוגמן הבית של קאסטרו מן
ורועי פלינר יופיע על הבמה המרכזית בטראנס אנרגי

הכל יכול להיות


LOL!!!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Hell_Copter
ת'כלס אני מאמין שאני יהיה גם בצבא
ככה שזה גם לא כזה קריטי לי


אבל קשה לי להאמין שנקסט פתאום יורידו את הגילאים...

מה שכן... ראיתי באילת איזה אחד שאני מכיר שפעם היה עובד כחלק מההפקה של דום חיילים
ועכשיו הוא אמר לי הוא מפיק מסיבות ליותר גדולים...
אז נראה אולי אני יוכל בהזדמנות להתקמבן איתו או משהו
ronsh
22+... זה הגיל כניסה
תעשו חיים מי שיצליח להתקמבן
DjNumShum
בדוק ש 22+?

טוב זה טיפה בעיה אבל נראה לי אפשר לסדר משהו
ronsh
quote:
Originally posted by DjNumShum
בדוק ש 22+?

טוב זה טיפה בעיה אבל נראה לי אפשר לסדר משהו


בטוח
הם שלחו לי מייל חזרה

KosmiK-G8
ססססעמקקקק איזה זין
אני יהיה בבסיס כנראה ביום העצמאות

דייייי למה זה קורה לי

מארק אין לי מזל...

נקווה שיחסלו את עראפת כמה ימים לפני...
ואולי ארמין ידחה את בואו

נשלח לו מייל שיגיע כשאני בבית לא בבסיס!
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ססססעמקקקק איזה זין
אני יהיה בבסיס כנראה ביום העצמאות

דייייי למה זה קורה לי

מארק אין לי מזל...

נקווה שיחסלו את עראפת כמה ימים לפני...
ואולי ארמין ידחה את בואו

נשלח לו מייל שיגיע כשאני בבית לא בבסיס!

שתוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement