|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
| quote: | Originally posted by Eitan E
חחחחחח
אחי לא יפה איזה קטילה
:toothless |
:D :toothless ;) ;) ;)
צוחק אחי
:happy2: :haha: :happy2: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
משכורות, אתה מתכוון
:D
איך רואים שאתה צ'ונג, אבל לא נורא
תתגייס לחיל אויר, שיהיה לך בכיף
מישהו הרי צריך לטחון
:D |
אם תסתכל במקלדת ז' נמצאת מתחת ל-ש' אז לא לשעו תמזה עניין טעות בהקלדה:cool:
אז זהו טוב שאמרתם...אני אהרוג את הדידיה שלי.."תלך חיל האוויר הכי טוב!"...בת ז...אני אראה לה מה זה חיל האוויר..:)
בישביל זה יש ת'פורום ואחים כמוכם שתסבירו מה טוב ומה לא טוב...
:)
:mad: :rolleyes: :D נ''ב: גל "יו ספיק טו מאצ'" בזמן האחרון אתה יודע |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by taltul
:mad: :rolleyes: :D נ''ב: גל "יו ספיק טו מאצ'" בזמן האחרון אתה יודע |
אוייייי...
נו למה אתה הורס לי באמצע השמיעה של
Full Volume Playing: Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) -RIP- [04:39m of 09:41m/192Kbps/44KHz ]
אל תגיד לי שאתה לוקח את זה ללב
take it easy !
be cool biatch :D
;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
אוייייי...
נו למה אתה הורס לי באמצע השמיעה של
Full Volume Playing: Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) -RIP- [04:39m of 09:41m/192Kbps/44KHz ]
אל תגיד לי שאתה לוקח את זה ללב
take it easy !
be cool biatch :D
;) |
WHO IS THE BIATCH NOW?:D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TTman
משכורות, אתה מתכוון
:D
איך רואים שאתה צ'ונג, אבל לא נורא
תתגייס לחיל אויר, שיהיה לך בכיף
מישהו הרי צריך לטחון
:D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ת'אחלס:] |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני מת להיות באכ''א בחיל האוויר |
צעיר....
אין דבר כזה !
וכן גל, אני מכיר את היחידה.
אחלה יחידה (זהו, יותר מזה אסור לי לספר...) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
וכן גל, אני מכיר את היחידה.
אחלה יחידה (זהו, יותר מזה אסור לי לספר...) |
צודק
:D
האם מארק היה איפה שאני אהיה?
ועוד משהו
מארקו, אתה הולך לאומן ב 14 לחודש? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | האם מארק היה איפה שאני אהיה?
ועוד משהו
מארקו, אתה הולך לאומן ב 14 לחודש? |
א. לא הייתי ביחידה הזו, אני מכיר אנשים משם.
ב. אני מקווה מאוד שכן, איך אתה מגיע ? |
|
|
| TTman |
מה זה איך
עם רכב ועם חברים
חבר שלי חוגג שם יומהולדת
אז ככה שאני מסודר
אגב
יהיה שם את ג'אן, נכון? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אגב
יהיה שם את ג'אן, נכון? |
בהחלט !
נתראה שם. |
|
|
| TTman |
אז למה לא אמרת לי בהתחלה
אני חשבתי אתה מדבר על
jean
הגרמני |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני חשבתי אתה מדבר על
jean
הגרמני |
מי זה ז'אן הגרמני ?? |
|
|
|
|