return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 25)
View this Thread in Original format
TTman
quote:
Originally posted by Eitan E
חחחחחח


אחי לא יפה איזה קטילה


:toothless



:D :toothless ;) ;) ;)


צוחק אחי
:happy2: :haha: :happy2:
taltul
quote:
Originally posted by TTman
משכורות, אתה מתכוון
:D

איך רואים שאתה צ'ונג, אבל לא נורא

תתגייס לחיל אויר, שיהיה לך בכיף
מישהו הרי צריך לטחון
:D

אם תסתכל במקלדת ז' נמצאת מתחת ל-ש' אז לא לשעו תמזה עניין טעות בהקלדה:cool:
אז זהו טוב שאמרתם...אני אהרוג את הדידיה שלי.."תלך חיל האוויר הכי טוב!"...בת ז...אני אראה לה מה זה חיל האוויר..:)

בישביל זה יש ת'פורום ואחים כמוכם שתסבירו מה טוב ומה לא טוב...
:)

:mad: :rolleyes: :D נ''ב: גל "יו ספיק טו מאצ'" בזמן האחרון אתה יודע
TTman
quote:
Originally posted by taltul
:mad: :rolleyes: :D נ''ב: גל "יו ספיק טו מאצ'" בזמן האחרון אתה יודע



אוייייי...

נו למה אתה הורס לי באמצע השמיעה של
Full Volume Playing: Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) -RIP- [04:39m of 09:41m/192Kbps/44KHz ]

אל תגיד לי שאתה לוקח את זה ללב

take it easy !
be cool biatch :D
;)
taltul
quote:
Originally posted by TTman
אוייייי...

נו למה אתה הורס לי באמצע השמיעה של
Full Volume Playing: Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) -RIP- [04:39m of 09:41m/192Kbps/44KHz ]

אל תגיד לי שאתה לוקח את זה ללב

take it easy !
be cool biatch :D
;)

WHO IS THE BIATCH NOW?:D
Sniper
quote:
Originally posted by TTman
משכורות, אתה מתכוון
:D

איך רואים שאתה צ'ונג, אבל לא נורא

תתגייס לחיל אויר, שיהיה לך בכיף
מישהו הרי צריך לטחון
:D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ת'אחלס:]
markfeldman
quote:
אני מת להיות באכ''א בחיל האוויר


צעיר....

אין דבר כזה !

וכן גל, אני מכיר את היחידה.

אחלה יחידה (זהו, יותר מזה אסור לי לספר...)
TTman
quote:
Originally posted by markfeldman
וכן גל, אני מכיר את היחידה.

אחלה יחידה (זהו, יותר מזה אסור לי לספר...)


צודק

:D

האם מארק היה איפה שאני אהיה?

ועוד משהו

מארקו, אתה הולך לאומן ב 14 לחודש?
markfeldman
quote:
האם מארק היה איפה שאני אהיה?

ועוד משהו

מארקו, אתה הולך לאומן ב 14 לחודש?


א. לא הייתי ביחידה הזו, אני מכיר אנשים משם.
ב. אני מקווה מאוד שכן, איך אתה מגיע ?
TTman
מה זה איך

עם רכב ועם חברים

חבר שלי חוגג שם יומהולדת

אז ככה שאני מסודר

אגב
יהיה שם את ג'אן, נכון?
markfeldman
quote:
אגב
יהיה שם את ג'אן, נכון?


בהחלט !

נתראה שם.

TTman
אז למה לא אמרת לי בהתחלה

אני חשבתי אתה מדבר על
jean
הגרמני
markfeldman
quote:
אני חשבתי אתה מדבר על
jean
הגרמני


מי זה ז'אן הגרמני ??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Privacy Statement