|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה גל ?
הוא דווקא צודק, כל אחד והטעם שלו. |
אחי והא התכוון להערה על ההגעה באוטובוסים... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
וואי, מעניין מה קרה לקלאבר
הוא פתח את הטרד הזה והוא לא הגיב אחרי המסיבה
והוא אמר לי שהוא הולך לאפטר בפאצ'ה
מעניין מה קרה לבחור
:conf: |
כן אה...
מעניין גם מה קרה לאיתן שגם לו יתמזל המזל והוא היה איתנו במסיבה...
הרי גם הוא צילם והבטיח תמונות...הרבה תמונות...הוא אמר יש לו איזה 60 תמונות ככה....
אבל מאז בוקר שאחרי המסיבה שבו הוא כתב את הטרד שלו לא שמענו ממנו מילה...
:):):)?!?!?יש מצב שהוא עדיין יושב ומשנה את הגודל של תמונות לסביר יותר |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by TTman
וואי, מעניין מה קרה לקלאבר
הוא פתח את הטרד הזה והוא לא הגיב אחרי המסיבה
והוא אמר לי שהוא הולך לאפטר בפאצ'ה
מעניין מה קרה לבחור
:conf: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני כאן גבר , פשוט רק עכשיו הגעתי הביתה מאיזור תל אביב
וואי , איזה מסיבה בת זונה הייתה עם ארמין
משהו סוף.....................
מטורף לגמרי
חבל רק ששתיתי קצת יותר מידי , רציתי להיות במצב טוב
איך שהגענו לחנייה דפקתי 5 כוסות , חצי רד בול חצי וודקה
בהתחלה היה משהו סוף
ניכנסנו היה הלפרין
נתן מוזיקה טובה
לא זכור לי מתי ארמין עלה
יש לי המון חורים בזכרון
אני זוכר היה את הטראק
PORTISHEAD - SULTAN & THE GREEK REMIX
רקדתי על הבמה שהייתה מתחת לדי ג'יי
אחרי זה אני זוכר שהקאתי כמו כלב
ונהיה לי יותר טוב
הייתי מה שנקרא
ED UP & WASTED
משום מה לא פגשתי אף אחד מהפורום
ראיתי רק את
BLUE DRAGON
מסתובב
בסוף המסיבה נתנו לנו צמיד ועלינו על הבמה שהייתה מול הבמה של דיג'י
היו שם מלא הומואים , היו שם כמה סלבז גם
השרוף
היה ערן הסלקטור עם חברה שלו
אילן פיבקו
אני זוכר כמה טראקים שהיו:
M.I.K.E - R.E.S.P.E.C.T לא בטוח
M.I.K.E - STRANGE WORLD
נשארנו עד הסוף המסיבה
ניגמרה ב 7 בבוקר
שוטרים לא נתנו לסיים את הטראק האחרון
BURNED WITH DESIRE
באותו יום ב 14:30 באנו לאפטר בפצ'ה
בהתחלה חשבתי שהפסדתי את הסט של ניק
באנו היה סט של מושיק זידן
היו שתי רחבות
אחת הייתה טראנס , הייתה מפוצצת בנרקומנים
ורחבה שניה של האוס , לא היו שם הרבה אנשים
מוזיקה הייתה משו סוף
פתאום אני מסתכל על העמדה ורואה פרצוף מוכר , קולט בזה ניק וורן
לאט לאט התחילו אנשים לבוא
ב 16:00 עלה ניק וורן התותח , ניגן טראקים מצויינים
SANDER K - MY LEXICON
פוצץ לי את המנוש לגמרי
ב 19:00 ניק סיים
ועלה אחריו
TALAMASCA
אחריו
SUN PROJECT LIVE עם גיטרות
ב 22:00 אחרי שחזרנו
היה את
סאיוטצ'י סוזוקי היפני
נתן סט מקפיץ תחת
סהכ הייתה מסיבה טובה, היא יכולה הייתה להיות מצויינת אם היו ממשיכים עם האוס , גם לאחר שעה 7
קיצור יום עצמאות עמוס ושמח תחת עבר עלי השנה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by cluBBer
קיצור יום עצמאות עמוס ושמח תחת עבר עלי השנה |
שמח שנהנת ועוד יותר שמח שהקאת
:D ;) ;) |
|
|
| Scorchio |
| אילללללללללללללןןןןןןןןןןןןןןןןן אני רוצה לבוא לניק וורן הערב אתה מארגן לי כניסהההה%%@$%@%@#@%#@%$%2 |
|
|
| Black-Dragon |
איךךךך שכחתי
היום אני מזמזם לעצמי את נייקד אנג'ללל
ואז אני נזכר
ארמין ניגן אותוווו
Scott Bond Vs Solar Stone - Naked Angel |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
איךךךך שכחתי
היום אני מזמזם לעצמי את נייקד אנג'ללל
ואז אני נזכר
ארמין ניגן אותוווו
Scott Bond Vs Solar Stone - Naked Angel |
גם טיאסטו ניגן אותו בניצנים |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by TTman
גם טיאסטו ניגן אותו בניצנים |
מעניין מה טיאסטו ינגנן לנו השנה
למה אם הוא לא ינגן טראקים טובים אני אעלה על הבמה ואתחיל להביא לו כפות
ואחרי זה ברכיה לאף
:D |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by cluBBer
מעניין מה טיאסטו ינגנן לנו השנה
למה אם הוא לא ינגן טראקים טובים אני אעלה על הבמה ואתחיל להביא לו כפות
ואחרי זה ברכיה לאף
:D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Adagio For Strings !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אסור לו לאכזב
ואני מקווה שהוא לא ינגן שלוש שעות כמו בניצנים
אני מקווה שיתן לנו את החמש שש שעות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני מקווה שיתן לנו את החמש שש שעות |
הוא כבר ניגן פעם שש שעות (קיץ 2001 בניצנים)
איזו מסיבה זו הייתה... |
|
|
| markfeldman |
שמעתם את השעה הראשונה של ASOT ?
ארמין נתן עלינו כמה מילים .... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שמעתם את השעה הראשונה של ASOT ?
ארמין נתן עלינו כמה מילים .... |
נוריד מחר
:D
מה הוא אמר עלינו |
|
|
|
|