|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | אני מקווה שיצא לנו להיות בטיאסטו, עם הצבא המזדיין הזה אי אפשר לדעת |
איפה אתה משרת ?
תקרא, רשום הכל. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תקרא, רשום הכל. |
| quote: |
אז ככה:
WHITE ROOM - WHITE ROOM
נבחר כ-TUNE OF THE WEEK
ארמין טען כי רק שהוא ניגן את הקטע הזה בישראל השבוע הוא הבין כי הטראק פשוט ע נ ק ! ! !
כנראה בגלל התגובה העצומה של הקהל אליו........ |
מצאאאתי...:) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איפה אתה משרת ?
|
מתגייס ב 12.5
עוד מעט
:(
חיל קשר, צריפין
דקה מהבית
:D |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by TTman
מתגייס ב 12.5
עוד מעט
:(
חיל קשר, צריפין
דקה מהבית
:D |
אני גם רשמתי חיל קשר אבל קיבלתי דחייה לספטמבר
אוליי נפגש מתיישהוא בצריפין
:) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אני גם רשמתי חיל קשר אבל קיבלתי דחייה לספטמבר
אוליי נפגש מתיישהוא בצריפין
:) |
בכיף
אני אהיה כבר פזמניק לעומתך
:D
וואי וואי, איזה זין זה ספטמבר
יש לי מלא חברים במתגייסים בספטמבר לחיל אויר
חוליםםםםם, עושים תטעות של החיים שלי
אני הולך לאבן יקרה
אם מישהו מכיר |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
יש לי מלא חברים במתגייסים בספטמבר לחיל אויר
חוליםםםםם, עושים תטעות של החיים שלי
|
מה טעות מה אתה גנוב...
אחי חיל האוויר זה אליטה...
אני מת להיות באכ''א בחיל האוויר...
שלא תעז לריב איתי...שם זה אלה שמחליטים על המזכורות ועל התקציב הצבאי;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
יש לי מלא חברים במתגייסים בספטמבר לחיל אויר
חוליםםםםם, עושים תטעות של החיים שלי
|
מה טעות מה אתה גנוב...
אחי חיל האוויר זה אליטה...
אני מת להיות באכ''א בחיל האוויר...
שלא תעז לריב איתי...שם זה אלה שמחליטים על המזכורות ועל התקציב הצבאי;) |
|
|
| taltul |
| אגב אני מקווה להיות בקריה:) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by taltul
שלא תעז לריב איתי...שם זה אלה שמחליטים על המזכורות ועל התקציב הצבאי;) |
משכורות, אתה מתכוון
:D
איך רואים שאתה צ'ונג, אבל לא נורא
תתגייס לחיל אויר, שיהיה לך בכיף
מישהו הרי צריך לטחון
:D |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by taltul
מה טעות מה אתה גנוב...
אחי חיל האוויר זה אליטה...
אני מת להיות באכ''א בחיל האוויר...
שלא תעז לריב איתי...שם זה אלה שמחליטים על המזכורות ועל התקציב הצבאי;) |
היציאות בחיל האויר זה כמו עצירות:haha: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Eitan E
היציאות בחיל האויר זה כמו עצירות:haha: |
או, הנה בחור שמבין עניין
תן לויטלי להתגייס לשם
נראה איך הוא יגיע ל 1000 הודעות
:D |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by TTman
או, הנה בחור שמבין עניין
תן לויטלי להתגייס לשם
נראה איך הוא יגיע ל 1000 הודעות
:D |
חחחחחח
| quote: | Originally posted by TTman
קטן עלייך
גם ככה לא יצא ממך כלום
|
אחי לא יפה איזה קטילה
:toothless |
|
|
|
|