return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 24)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אני מקווה שיצא לנו להיות בטיאסטו, עם הצבא המזדיין הזה אי אפשר לדעת


איפה אתה משרת ?

quote:
מה אמרת אבל?


תקרא, רשום הכל.
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
תקרא, רשום הכל.


quote:

אז ככה:

WHITE ROOM - WHITE ROOM

נבחר כ-TUNE OF THE WEEK

ארמין טען כי רק שהוא ניגן את הקטע הזה בישראל השבוע הוא הבין כי הטראק פשוט ע נ ק ! ! !

כנראה בגלל התגובה העצומה של הקהל אליו........

מצאאאתי...:)
TTman
quote:
Originally posted by markfeldman
איפה אתה משרת ?


מתגייס ב 12.5

עוד מעט
:(

חיל קשר, צריפין
דקה מהבית
:D
Eitan E
quote:
Originally posted by TTman
מתגייס ב 12.5

עוד מעט
:(

חיל קשר, צריפין
דקה מהבית
:D


אני גם רשמתי חיל קשר אבל קיבלתי דחייה לספטמבר
אוליי נפגש מתיישהוא בצריפין
:)
TTman
quote:
Originally posted by Eitan E
אני גם רשמתי חיל קשר אבל קיבלתי דחייה לספטמבר
אוליי נפגש מתיישהוא בצריפין
:)



בכיף

אני אהיה כבר פזמניק לעומתך
:D


וואי וואי, איזה זין זה ספטמבר

יש לי מלא חברים במתגייסים בספטמבר לחיל אויר

חוליםםםםם, עושים תטעות של החיים שלי


אני הולך לאבן יקרה
אם מישהו מכיר
taltul
quote:
Originally posted by TTman

יש לי מלא חברים במתגייסים בספטמבר לחיל אויר

חוליםםםםם, עושים תטעות של החיים שלי

מה טעות מה אתה גנוב...
אחי חיל האוויר זה אליטה...
אני מת להיות באכ''א בחיל האוויר...
שלא תעז לריב איתי...שם זה אלה שמחליטים על המזכורות ועל התקציב הצבאי;)
taltul
quote:
Originally posted by TTman

יש לי מלא חברים במתגייסים בספטמבר לחיל אויר

חוליםםםםם, עושים תטעות של החיים שלי

מה טעות מה אתה גנוב...
אחי חיל האוויר זה אליטה...
אני מת להיות באכ''א בחיל האוויר...
שלא תעז לריב איתי...שם זה אלה שמחליטים על המזכורות ועל התקציב הצבאי;)
taltul
אגב אני מקווה להיות בקריה:)
TTman
quote:
Originally posted by taltul
שלא תעז לריב איתי...שם זה אלה שמחליטים על המזכורות ועל התקציב הצבאי;)


משכורות, אתה מתכוון
:D

איך רואים שאתה צ'ונג, אבל לא נורא

תתגייס לחיל אויר, שיהיה לך בכיף
מישהו הרי צריך לטחון
:D
Eitan E
quote:
Originally posted by taltul
מה טעות מה אתה גנוב...
אחי חיל האוויר זה אליטה...
אני מת להיות באכ''א בחיל האוויר...
שלא תעז לריב איתי...שם זה אלה שמחליטים על המזכורות ועל התקציב הצבאי;)


היציאות בחיל האויר זה כמו עצירות:haha:

TTman
quote:
Originally posted by Eitan E
היציאות בחיל האויר זה כמו עצירות:haha:



או, הנה בחור שמבין עניין

תן לויטלי להתגייס לשם

נראה איך הוא יגיע ל 1000 הודעות
:D
Eitan E
quote:
Originally posted by TTman
או, הנה בחור שמבין עניין

תן לויטלי להתגייס לשם

נראה איך הוא יגיע ל 1000 הודעות
:D


חחחחחח
quote:
Originally posted by TTman

קטן עלייך

גם ככה לא יצא ממך כלום


אחי לא יפה איזה קטילה


:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 
Privacy Statement