|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
annie looking lovely as always.
|
RELAX, OK ? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לא מספיק אחי!!!!!!!
אני חייב לדעת את התירגום המדוייק!!!!הוא אמר שני משפטים בראשון שמעתי "INDEPENDANCE DAY.....ISRAEL"
"ISRAEL" ובשני עוד פעם
........
הולך לדבר עם חבריי מהולנד נראה מהם יגידו.... |
אח שלי, דיברתי בזמן התוכנית עם מקורותינו מהולנד והם אמרו לי את מה שאמרתי. |
|
|
| TTman |
?מה המצב מארק
???אתה הולך לפרי ולג'ין |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ?מה המצב מארק
???אתה הולך לפרי ולג'ין |
ברור !
אתה מגיע לאירבייס ? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ברור !
אתה מגיע לאירבייס ? |
לאאא
אני בצפון עם האישה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לאאא
אני בצפון עם האישה |
כל הזין....
אני יש לי הסכם ברור עם האישה....לא במסיבות שוות ! |
|
|
| TTman |
אבל האישה שלי, באה איתי למסיבות גדולות
:D
והזמנו את הצפון לפני חודש, ולא ידענו על אירבייס
בקטנה...
אני מקווה שיצא לנו להיות בטיאסטו, עם הצבא המזדיין הזה אי אפשר לדעת
ואני מקווה ללכת לפרי |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני יש לי הסכם ברור עם האישה....לא במסיבות שוות ! |
same here ..hhhhh:D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי, דיברתי בזמן התוכנית עם מקורותינו מהולנד והם אמרו לי את מה שאמרתי. |
מה אמרת אבל? |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by TTman
RELAX, OK ? |
LOL, WHO needs to relax? :haha: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
LOL, WHO needs to relax? :haha: |
רסמי...חחח...גל מה אתה בלחץ...אנחנו רק בפורום...היתי מבין אותך אם זה היה קורה ביזה מסיבה או מפגש או לא יודע מה....:)
אבל לקנא זה גם טוב - סימן ש'תה אוהב אותה:) |
|
|
| TTman |
חחחחחחחחחחחחח
חמודים אתם, הא |
|
|
|
|