|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
יהיה עננננק בטח
ואין סיכוי שלא יתנו לך להיכנס אחי אם זה בפארק הירקון אין לך
מה לדאוג רק באמת תיקנה במכירה מוקדמת ...
חבר שלי שהיה בן 16 וחצי קנה במכירה מוקדמת לטיאסטו באילת במסיבה של
23
פלוס ולא עשו בעיות ... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יהיה עננננק בטח
ואין סיכוי שלא יתנו לך להיכנס אחי אם זה בפארק הירקון אין לך
מה לדאוג רק באמת תיקנה במכירה מוקדמת ...
חבר שלי שהיה בן 16 וחצי קנה במכירה מוקדמת לטיאסטו באילת במסיבה של
23
פלוס ולא עשו בעיות ... |
מממממ
הבעיה היא לא הגבלת הגיל
הבעיה היא שנקסט יכולים להיות ממש קרציות בנושא..
עד עכשיו אני חושב שנכנסתי די בפוקס לפני חודש (עדיין אני מודה למארק שעזר לפוקס הזה להתגשם) קיצר מארק
סופית
אני בבית ביום העצמאות
ומבחינתי... אני בפארק הירקון
נכנס או לא נכנס זאת השאלה:) |
|
|
| yonih |
אני מקווה שאני וגל (TTMAN)
נגיע, כאילו אם ימכרו לנו את הכרטיסים ואני
לא יודע למה לא אז אנחנו 100% שם!!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yonih
אני מקווה שאני וגל (TTMAN)
נגיע, כאילו אם ימכרו לנו את הכרטיסים ואני
לא יודע למה לא אז אנחנו 100% שם!!! |
חברה לאט לאט אזור השפלה משתלט על הפורום
אנשים מרחובות ראשון רמלה וגדרה
אין
עקפנו את אזור השרון ורעננה!! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חברה לאט לאט אזור השפלה משתלט על הפורום
אנשים מרחובות ראשון רמלה וגדרה
אין
עקפנו את אזור השרון ורעננה!! |
חחחחחח, אתה בתחרות אחי
:D
תעקוף אותם
:haha: |
|
|
| markfeldman |
אילן, קיבלתי.
אני אנסה לרכוש לשנינו כרטיסים השבוע.
אגב, לכל המתעניינים במכירה מוקדמת - המכירה מתבצעת רק במשרדי "נקסס"
והמכירה היא עפ"י ת.ז. פרונטאלית !!!
(אל תדאג אילן נארגן משהו...) |
|
|
| Origin |
אז מה הסיפור אם הטלפון שרשום באתר שלהם...זה לא תופס ???
ומאיזה גיל זה לכול הרוחות !!?!?!?!?!?!?!?!?!?!כוססס אממקערסססססס:mad:
יווו !!! אני מת להגיעעעעעעעעעעעעעעעעעע |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Origin
אז מה הסיפור אם הטלפון שרשום באתר שלהם...זה לא תופס ???
ומאיזה גיל זה לכול הרוחות !!?!?!?!?!?!?!?!?!?!כוססס אממקערסססססס:mad:
יווו !!! אני מת להגיעעעעעעעעעעעעעעעעעע |
זה מ 22 ומעלה
אבל אם אתה יותר צעיר, ואם אתה נראה גדול לגיל
אז יש מצב שאתה תיהיה שם |
|
|
| Origin |
אז אין מצב..:( :( :( :( :( :(
נקסט הבני זונות ..ניפצו לי את כול החלומות |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Origin
אז אין מצב..:( :( :( :( :( :(
נקסט הבני זונות ..ניפצו לי את כול החלומות |
חחחחחחחחח
בן כמה אתה |
|
|
| Origin |
18.5...
הינה תמונה שלי...אני משמאל...
 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הייתי בשינקין ביום שישי אחרי שלא הייתי שם שנה חחח...
לא שמשהו השתנה שם עדיין כולם חושבים את עצמם שם מגניבים פחחח מעפנים.
בקיצר יש דוכן של נקסט מחוץ לקרמבו רקורדס עם ימית היחצנית חחח חרוז.
אז גם שם ניתן לרחוש כרטיסים. |
|
|
|
|