|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | אבל הדיבור היה על פולסדרייבר של 2001... |
אחחחחח אילו זמנים !!!!
CAMBODIA !!!! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אחחחחח אילו זמנים !!!!
CAMBODIA !!!! |
...רסמי...עכשיו בעצמי נזכר בימים ההם
:) |
|
|
| Scorchio |
I Dominate You
הטראק הכי טוב שלו |
|
|
| luckystrike |
היו לו כמה טובים אבל אף פעם לא יותר מדי אהבתי
אני זוכר איך כולם התלהבו מהרמיקס ללאבה זוכרים?
איזה טראק חמוד ...
לא יודע תמיד היה לו מעיין סאונד חצי-ממוסחר גם לפני התקופה הממוסחרת
:crazy: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני זוכר איך כולם התלהבו מהרמיקס ללאבה זוכרים? |
אח שלי זה כבר באמצע תקופת "ההתמסחרות" !!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי זה כבר באמצע תקופת "ההתמסחרות" !!! |
ברור זה היה שלהי התקופה ...
אבל שוב אף פעם לא אהבתי אותו יותר מדי ... |
|
|
| ronsh |
התוכנית של ארמין התחילה
וכנראה זאת תהיה התוכנית האחרונה שלי לעוד הרבה זמן
שגבבב תעדכן אותי ....בהמשך התוכניות |
|
|
| luckystrike |
בדיוק אני מקשיב ל
armin_van_buuren_-_a_state_of_trance_top_20_(idt_radio)-cable_12-26-
2002
איזה סט נוסטלגי ... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היו לו כמה טובים אבל אף פעם לא יותר מדי אהבתי
אני זוכר איך כולם התלהבו מהרמיקס ללאבה זוכרים?
איזה טראק חמוד ...
לא יודע תמיד היה לו מעיין סאונד חצי-ממוסחר גם לפני התקופה הממוסחרת
:crazy: |
וואי אני אשכרה זוכר את זה..
זה לפני איזה שנתיים בערך, תקנו אותי אם אני טועה |
|
|
| Origin |
חברה אני מת ללכת לארמין ב-26 אבל פוחד שלא יכניסו אותי...
אני בן 19 עוד חצי שנה...יש מישהוא אם קשרים או משהוא כזה שיכול לעזור לי בכניסה? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Origin
חברה אני מת ללכת לארמין ב-26 אבל פוחד שלא יכניסו אותי...
אני בן 19 עוד חצי שנה...יש מישהוא אם קשרים או משהוא כזה שיכול לעזור לי בכניסה? |
תנסה לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת...
אם ימכרו לך, אז אתה בפנים
כי לא נראה לי שיעשו בעיות בכניסה
כי זה פארק הירקון ולא דום
אז ככה שיש פוללללל מקוםםם
תנסה, בהצלחה שיהיה |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by TTman
תנסה לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת...
אם ימכרו לך, אז אתה בפנים
כי לא נראה לי שיעשו בעיות בכניסה
כי זה פארק הירקון ולא דום
אז ככה שיש פוללללל מקוםםם
תנסה, בהצלחה שיהיה |
ואללה ...תודה על הרעיון אחי !
מקווה שיצא....
תגידו מישהוא מהפורום מיתכוון לבוא למסיבה ? |
|
|
|
|