return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 6)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אבל הדיבור היה על פולסדרייבר של 2001...


אחחחחח אילו זמנים !!!!

CAMBODIA !!!!
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
אחחחחח אילו זמנים !!!!

CAMBODIA !!!!

...רסמי...עכשיו בעצמי נזכר בימים ההם
:)
Scorchio
I Dominate You
הטראק הכי טוב שלו
luckystrike
היו לו כמה טובים אבל אף פעם לא יותר מדי אהבתי
אני זוכר איך כולם התלהבו מהרמיקס ללאבה זוכרים?
איזה טראק חמוד ...

לא יודע תמיד היה לו מעיין סאונד חצי-ממוסחר גם לפני התקופה הממוסחרת
:crazy:
markfeldman
quote:
אני זוכר איך כולם התלהבו מהרמיקס ללאבה זוכרים?


אח שלי זה כבר באמצע תקופת "ההתמסחרות" !!!
luckystrike
quote:
Originally posted by markfeldman
אח שלי זה כבר באמצע תקופת "ההתמסחרות" !!!


ברור זה היה שלהי התקופה ...

אבל שוב אף פעם לא אהבתי אותו יותר מדי ...
ronsh
התוכנית של ארמין התחילה
וכנראה זאת תהיה התוכנית האחרונה שלי לעוד הרבה זמן

שגבבב תעדכן אותי ....בהמשך התוכניות
luckystrike
בדיוק אני מקשיב ל
armin_van_buuren_-_a_state_of_trance_top_20_(idt_radio)-cable_12-26-
2002

איזה סט נוסטלגי ...
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
היו לו כמה טובים אבל אף פעם לא יותר מדי אהבתי
אני זוכר איך כולם התלהבו מהרמיקס ללאבה זוכרים?
איזה טראק חמוד ...

לא יודע תמיד היה לו מעיין סאונד חצי-ממוסחר גם לפני התקופה הממוסחרת
:crazy:


וואי אני אשכרה זוכר את זה..
זה לפני איזה שנתיים בערך, תקנו אותי אם אני טועה
Origin
חברה אני מת ללכת לארמין ב-26 אבל פוחד שלא יכניסו אותי...
אני בן 19 עוד חצי שנה...יש מישהוא אם קשרים או משהוא כזה שיכול לעזור לי בכניסה?

TTman
quote:
Originally posted by Origin
חברה אני מת ללכת לארמין ב-26 אבל פוחד שלא יכניסו אותי...
אני בן 19 עוד חצי שנה...יש מישהוא אם קשרים או משהוא כזה שיכול לעזור לי בכניסה?


תנסה לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת...
אם ימכרו לך, אז אתה בפנים
כי לא נראה לי שיעשו בעיות בכניסה
כי זה פארק הירקון ולא דום
אז ככה שיש פוללללל מקוםםם

תנסה, בהצלחה שיהיה
Origin
quote:
Originally posted by TTman
תנסה לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת...
אם ימכרו לך, אז אתה בפנים
כי לא נראה לי שיעשו בעיות בכניסה
כי זה פארק הירקון ולא דום
אז ככה שיש פוללללל מקוםםם

תנסה, בהצלחה שיהיה


ואללה ...תודה על הרעיון אחי !
מקווה שיצא....

תגידו מישהוא מהפורום מיתכוון לבוא למסיבה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement