|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by taltul
:)אחי אני 99% שם....וגם אני מראשון
נ.ב.:בואנה אני רואה מחר יש מצב למפגש אחושילינג!!!!!
אם באמת כולנו נפגש זה יכנס להיסטוריה של הקהילה שלנו כמפגש המטורף והמפציץ ביותר!!!!!!!!!!!
יאללה נקווה לטוב! |
אנשים אני מתרגש אם אני משיג כרטיס מאלי זה יהיה המפגש הכי בן ז***ה שיכול להיות.
ואנשים שמגיעים מראשון תיצרו איתי קשר גם אני בא לבד - חברים שלי טיפשים הולכים לגת רימון -(אם אני משיג כרטיס) האיי סי קיו שלי זה
133054092:gsmile: |
|
|
| K-B |
גם אני אהיה שם :)
הולך להיות בן זונה!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Sm0keMachine |
בצעד ספונטני לחלוטין החלטנו, אני ועוד 2 חברים לקנות כרטיס לארמין!
אז שלחנו ידידה כוסית שלנו שתקנה לנו,(בגלל שאנחנו רק בני 20)..אבל רשמו לנו על הכרטיסים "לעבור דרך ערן"
נקווה שלא יהיו בעיות......
צרו איתי קשר באיסיקיו
15682105 |
|
|
| Scorchio |
בלעעע
עכשיו אפילו אם אני רוצה אני לא יכול נגמרו הכרטיסים לאלי... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בלעעע
עכשיו אפילו אם אני רוצה אני לא יכול נגמרו הכרטיסים לאלי... |
חחחחח
טוב שלא חיכית עד מחר בשביל לקנות
נסה להגיע לשם, אולי תצליח לקנות איכשהו
שיהיה בהצלחה
יהיו שם ILTA חצי |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by TTman
חחחחח
טוב שלא חיכית עד מחר בשביל לקנות
נסה להגיע לשם, אולי תצליח לקנות איכשהו
שיהיה בהצלחה
יהיו שם ILTA חצי |
ראסמי מוזר שמכרו לי כרטיס ב100 שקל..רבע שעה לפני שסוגרים את הקופות של המכירה המוקדמת..אולי רוצים להפתר מהכרטיסים?
:conf: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ראסמי מוזר שמכרו לי כרטיס ב100 שקל..רבע שעה לפני שסוגרים את הקופות של המכירה המוקדמת..אולי רוצים להפתר מהכרטיסים?
:conf: |
לא, כי פשוט קנית במכירה מוקדמת...
היום במסיבה זה יעלה 150 160 |
|
|
| Eitan E |
יא אולוהיםםםם קניתי כרטיס דרך האינטרנט
אנשים יהיה מטורף:
:eyespop: :crazy: :crazy:
מי שרוצה להצטרף והוא מרחובות ראשון והסביבה שייצור איתי קשר
133054092 |
|
|
| taltul |
Scorchio
יאללה אחי תהיה ספונטאני כמוני...
אני מצטרך לאיתן ואני קונה שם כרטיס ב150...אלי אמר שהוא ידאג שלא יהיו בעיות בכניסה... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
טוב עדיין לא רשמו את זה מסודר אז הנה אני מתנדב!
Black-Dragon
cluBBer
Eitan E
markfeldman
Scorchio
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman
yonih
מי שיודע על עוד שיוסיף וכמובן בסדר של אלפרד ובטא.
:disbelief |
|
|
| yonih |
| יאללה בלגן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| TTman |
yo yo yo jo !!!!
יאללה בלאגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
:D
וגם
LA
באה
גיל, תרשום
וגם גיל מירושלים שהניק שלו מממ
gueteg
משהו כזה
אז יאללה
תהנו
תיהיו בקשר
ניפגשששששש
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|